](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ik zie wat van Alfa,Volvo,Aston martin,Opel,Smart wie ziet er nog meer?
De nieuw scirocco:

Had ik niet beter kunnen zeggenIk vind de meeste moderne auto's sowieso niet mooi. Ze hebben steeds vaker een (te) agressieve, lompe of zelfs hufterige uitstraling. Met van die belachelijke overgedimensioneerde elementen.
idd, blijkbaar vindt de overgrote meerderheid dit mooiIk vind de meeste moderne auto's sowieso niet mooi. Ze hebben steeds vaker een (te) agressieve, lompe of zelfs hufterige uitstraling.
Met van die belachelijke overgedimensioneerde elementen. Een koplamp ter grootte van een toiletbril, maar als je goed kijkt is het allemaal loos plastic (aaargh) met een piepklein spotje er in. Niets is meer wat het lijkt. Moderne zij- en achterruiten bestaan voor 30% uit dikke zwarte randen, bah.
En de cockpit van een gtvIk zie dat VW het stuur van de huidige Civic geleend heefd.
Moeite? Moest dat niet andersom zijn met hun 1.6 injectiemotor had de Golf vaak moeite met een Sud. En op een bochtig traject was de Golf helemaal nergens te bekennen.En het ontwerp de Golf 1 gti dan ?? een wereld auto waar een menig Sud uit die tijd aardig wat moeite
mee had, ik vindt dit niet helemaal eerlijk, tja ik moet het toch een beetje voor mijn werkgever opnemen![]()
MVG
Tymen QV![]()
![]()