Zag vandaag een Alfa 156 rijden op de A58, een Duitser en hij had een zeer opvallend nummerbord! " K UT 156 " Wou nog een foto maken maar had helaas weer eens lege batterijen in de camera..
Idd, zo heb ik ook al foto's gezien van een Peugeot 206 met K UT 206 en een 406 met K UT 406. Of daar al of niet een kern van waarheid in zit doe ik geen uitspraak over wegens geen/te weinig ervaring met de desbetreffende voertuigen
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec Škoda Octavia combi D 110 kW SCARB 4835
Volgens mij mag je in Duitsland het getal zelf kiezen, dus waarschijnlijk expres 156 gekozen omdat dat zo mooi staat op een Alfa 156.. Jammer dat hij geen Nederlands spreekt....
De letters achter de stickers mag je er ook bij kiezen (ooit gespot: een 147 met ME IN 147; geniaal kenteken). Maar het blijft idd een beetje ongelukkige combi voor als je een Nederlander of Belg tegenkomt
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec Škoda Octavia combi D 110 kW SCARB 4835