ik hang hier vooral rond omdat alfa,s me eigenlijk geen moer kunnen schelen en zodat ik lekker stoer kan doen met mijn impreza tegenover trage alfa,s en lekker over voetbal kan lullen.
Niet liegen en serieus antwoorden aub.
oke! ik heb meerdere alfa,s gehad en weet best wel wat over 33,s ik vind het nogsteeds mooie auto,s.
en ik ben eerlijk:de nieuwere type,s kunnen me echt niet boeien(147/159).
voor mij is een 33/75 toch een auto die me het echte alfa gevoel geeft.ik heb nu zelf even geen alfa.
maar als ik mijn impreza af heb,komt er zeker een 75.gewoon voor de hobby.
al met al denk ik dat ik best wel wat toe te voegen kan hebben op het forum.(33 kan ik motorisch dromen zowat).
ik weet ook wat jij hiermee wilt aangeven.dat het meer over andere dingen gaat als alfa,s.
en je hebt gelijk!.eigenlijk zou er een off topic rubriek moeten komen,zodat de gebruikers die niet op onzin zoals voetbal of wat dan ook
zitten te wachten dit niet hoeven te lezen.ikzelf heb er totaal geen moeite mee met wat humor of dingen op het forum buiten alfa om.
maar er zijn er genoeg die zich er dood aan ergeren.
het was maby niet slim om een voetbaltopic te starten(want daar gaat het hier om..dat is duidelijk!) als ik zie wat het teweeg brengt.maar t wordt wel wat overdreven allemaal.
groeten gerben