Andretti Molletti

Serieus: Forum gebruik?

za aug 26, 2006 13:18

Wat is nu de echte reden c.q. drijfveer voor jou om hier op het forum rond te hangen.

Niet liegen en serieus antwoorden aub.

Ik vind dit best belangrijk om te weten zodat ik rekening kan houden met bepaalde motivaties en zo de forummers beter kan begrijpen.

AlfAnke

RE: Serieus: Forum gebruik?

za aug 26, 2006 13:28

Nou Dre hier je eerste antwoord dan:
Reden1: Ik wil graag op de hoogte blijven van het Alfa-gebeuren=welke auto komt er aan en wat vinden alfisten daarvan. Wat kan ik veranderen aan mn bella en hoe en evt bij wie.
Reden2: Praten en af en toe een beetje lol trappen met andere alfisten (ik voel me als niet-tukker hier soms een beetje alleen)
Reden3: leuke foto's bekijken van andere alfisten van een evenement waar ik ook was of juist gemist heb.

Soms vind ik het er hier wel heel bizar aan toe gaan(feyenoord-topic) en het lijkt wel of er hier mensen op het forum zitten die hier bewust op uit zijn en dan zo'n gevoelig topic starten. Deze topics lees ik dan 1x en dan ben ik daar voorgoed weg.
Gelukkig staan er nog genoeg leuke topics om te lezen alhoewel ik de sfeer wel wat grimmig vind worden.
Veel oude forumers blijven weg en dat is doodzonde.
Moet het forum zich niet eens beperken tot Scarb-leden?

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za aug 26, 2006 13:37

Kan me goed vinden in wat Mies zegt op de laatstse post op deze pagina.

Het dunt uit hier. Ik ga wel lekker lezen op AlfaBB :?

gerbengtt

za aug 26, 2006 13:42

ik hang hier vooral rond omdat alfa,s me eigenlijk geen moer kunnen schelen en zodat ik lekker stoer kan doen met mijn impreza tegenover trage alfa,s en lekker over voetbal kan lullen. :?

Niet liegen en serieus antwoorden aub.
oke! ik heb meerdere alfa,s gehad en weet best wel wat over 33,s ik vind het nogsteeds mooie auto,s.
en ik ben eerlijk:de nieuwere type,s kunnen me echt niet boeien(147/159).
voor mij is een 33/75 toch een auto die me het echte alfa gevoel geeft.ik heb nu zelf even geen alfa.
maar als ik mijn impreza af heb,komt er zeker een 75.gewoon voor de hobby.
al met al denk ik dat ik best wel wat toe te voegen kan hebben op het forum.(33 kan ik motorisch dromen zowat).

ik weet ook wat jij hiermee wilt aangeven.dat het meer over andere dingen gaat als alfa,s.
en je hebt gelijk!.eigenlijk zou er een off topic rubriek moeten komen,zodat de gebruikers die niet op onzin zoals voetbal of wat dan ook
zitten te wachten dit niet hoeven te lezen.ikzelf heb er totaal geen moeite mee met wat humor of dingen op het forum buiten alfa om.
maar er zijn er genoeg die zich er dood aan ergeren.

het was maby niet slim om een voetbaltopic te starten(want daar gaat het hier om..dat is duidelijk!) als ik zie wat het teweeg brengt.maar t wordt wel wat overdreven allemaal.

groeten gerben

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za aug 26, 2006 14:26

omdat ik verslaafd ben aan forums :wink:
156

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za aug 26, 2006 14:40

Hoe ik nu over het forum denk moge duidelijk zijn.

Let forum op zich is prima, maar het alfa-virus werkt niet meer, teveel aspirine gebruikt?
Het is nb net de Weekend, de Story, de Prive, de Telegraaf en de Libelle tegelijk. :evil:

Is het voor moderators nu niet mogelijk om complete topics te wissen??Nee???Waarom niet???Is dat te regelen???

Alleen met dat op slot doen hou je de rottigheid toch nog in stand en maakt het met name voor frisse nieuwkomers wel heel onduidelijk hoe het forum bedoeld is en inelkaar steekt.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Andretti Molletti

Re: RE: Serieus: Forum gebruik?

za aug 26, 2006 14:49

en je hebt gelijk!.eigenlijk zou er een off topic rubriek moeten komen,zodat ....
hmzzzz aardig voorstel.. totaal aparte rubriek waarin alles kan en wat niets met Alfa's auto's of techniek en commercie te maken heeft...?

Raf
Junior Member
Junior Member

za aug 26, 2006 14:57

Informatie mbt Alfa met elkaar te delen
Evenementen aankondigen, afspreken en verslag daarvan
Onderdelen en auto's zoeken en te koop kunnen aanbieden

That's it.
Giulia Super
Squadra Bianca

AlfAnke

za aug 26, 2006 16:12

en je hebt gelijk!.eigenlijk zou er een off topic rubriek moeten komen,zodat ....
hmzzzz aardig voorstel.. totaal aparte rubriek waarin alles kan en wat niets met Alfa's auto's of techniek en commercie te maken heeft...?
Hebben we toch volgens mij heet dat het Forumcafe :roll:

gerbengtt

za aug 26, 2006 16:31

Hebben we toch volgens mij heet dat het Forumcafe :roll:
ik denk het niet... je hebt zelf nog een foto van een slotje in t feyenoord topic geplaatst! ! en terecht. ik ben het gezeik ook wel een beetje zat eigenlijk. steeds maar weer het zelfde verhaal moeten uitleggen aan mensen die het een klote topic vinden,maar WEL steeds reageren.

maar over het kook topic van roel hoor je geen mens... en dat heeft ook niets met alfa te maken.

dus... gewoon een rubriek off topic, dan zijn we klaar. gr gerben

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za aug 26, 2006 16:43

Dit topic nodigt weer uit tot verkeerde niet ter zaken doende discussies.
Jullie worden het toch nooit eens.
Het ontspoort nu al :!:

Zullen we weer verder gaan met alfa's..........................................................

gerbengtt

za aug 26, 2006 16:48

Dit topic nodigt weer uit tot verkeerde niet ter zaken doende discussies.
Jullie worden het toch nooit eens.
Het ontspoort nu al :!:

Zullen we weer verder gaan met alfa's..........................................................
Mij krijg je niet meer kwaad. Heb me door de huisarts medicinaal XTC laten voorschrijven. Ik hoop dat ik 1 september ga halen want na 3 dagen wakker zijn en de klem in m'n bek begin ik toch m'n twijfels te krijgen over de bijwerkingen...
:D :wink:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za aug 26, 2006 17:07

Niet meer?

Verklaar.............mis ik iets :?
Of ontspoort het nu al in 1 enkel antwoord?

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

za aug 26, 2006 17:29

Hallo Dre

Het volgende:

1 Kennis vergaren omtrend alfa en speciaal de types die mijn favorit zijn.

2 Andere liefhebbers een "beetje" leren kennen.

3 soms een beetje auwehoeren zie: rijtje vol

fijenoord heb ik nog niet gelezen intereseerd mij niet zo DUS : gewoon overslaan.

4 op een normale manier aan onderdelen komen wat over het algemeen goed lukt.

en gewoon veel lezen over projecten

als ik mij ergens aan stoor sla ik dat direkt over
en zeker niet laten verleiden om te reageren zit je namelijk direkt in die molen

heb je er gewoon het minste last van.

gewoon blijven en reageren op de dingen die normaal gaan
zijn er in mijn ogen toch nog voldoende.

veel kennis moet behouden blijven hier :!:

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Terug naar “Het Forum Café”