Tip 1
Tip 2
Dames op dit forum: sorry voor mijn uitdrukking maar ik bedoel er verder naar jullie niets kwaads mee.

KTU! je mag niet meer raden@RC: bedoel je het eeuwige gezeik over velgen??
ja dan ben je een loeeeeeeeeezer.Nu begrijp ik em...
Ik zat me suf te piekeren.
Maar dat velgen gezeik is aanstekelijk. Ik denk dat mijn alfetta GTV niks is omdat er geen ronaltjes onder zitten...
Nu ik er over na denk; ziek...
ja miste je al (alleen in de leuke topic's reageren ravadoik ben een tijdje gestopt met het forum....maar soms ben ik er weer
ja miste je al (alleen in de leuke topic's reageren ravadoik ben een tijdje gestopt met het forum....maar soms ben ik er weer)
ja das mooi werk van Jorix en mij, hij trapte precies in zijn eigen val.............gna gna gnaja miste je al (alleen in de leuke topic's reageren ravadoik ben een tijdje gestopt met het forum....maar soms ben ik er weer)
thnx! Ik zal de niet-leuke topics links laten liggen.... gelukkig zijn er wat sterren aan het front verdwenen = meer leuke topics!
das legaal en gaat nooit over velgen of alfa's want dan vlieg je er zo uit hahahaOver ouwe wijven gesproken !!!!!!!
Dat chatten .....................................................................![]()
Leo.
dezeWat voor velgen heb jij zitten onder je reesert-Cees![]()
![]()
jaja stalen denk ik,oranje misschien
![]()
Ik heb ook geen Ronals dus ik tel ook niet mee