Nou mijn vraag wat zouden jullie doen .
Ik zou het houden ,en bij volgende F1 races stewards omkopen zodat dat alonso achteraan moest starten

nee serieus ik zou het echt houden en hoop leuke dingen mee doen.
Daar heb je meer zakken voor nodigIk zou het houden ,en bij volgende F1 races stewards omkopen zodat dat alonso achteraan moest starten![]()
AmenAls ik in Amsterdam 100k vind, laat ik dat denk ik liggen.
Heb geen zin om door Oosteuropese maffiosi doodgemarteld te worden...
Amen[/quote]Heb geen zin om door Oosteuropese maffiosi doodgemarteld te worden...
.....................................................................Royski van Gortelski...........................................?AmenHeb geen zin om door Oosteuropese maffiosi doodgemarteld te worden...
Voor insiders: Roydiekaboydie[/quote].....................................................................Royski van Gortelski...........................................?AmenHeb geen zin om door Oosteuropese maffiosi doodgemarteld te worden...
Ben gisteren wezen stappen met een meisje van mijn werk.[Onderschrift:Ronals komen uit Duitsland en Zwitserland!
hahahahahahahahaBen gisteren wezen stappen met een meisje van mijn werk.[Onderschrift:Ronals komen uit Duitsland en Zwitserland!
Zij heeft ook een Ronal, die komt gewoon uit Nederland.
Hij schijnt niet goed te zijn.![]()
Mocht het van haar typen hoor