Pagina 1 van 1

20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: wo mar 15, 2006 21:25
door Alfa-Corazon
Gezien op E-Bay.

Zou er werkelijk iemand te vinden zijn die dit koopt? :wink:

Mischien zijn de British Horse Powers niet meer wat ze geweest zijn.

+20 BHP

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: wo mar 15, 2006 21:59
door alfaromeocars
Die Feedback's zijn grappig om lezen ;-)

-your product was great car now O-60 IN 4.2 SEC 2seconds quicker will bid again
-fast service, hope it works!
-Good service - I've not checked the part out yet though
-Fast Delivery not tried item
-Bien reçu, mais en temps que garagiste du réseau PEUGEOT, je n'y crois pas trop
-I'M HOPPING THE INSTALL IS AS SIMPLE AS YOU SAY !! THANKS AGAIN !!
-GOT IT !! HAVE NOT INSTALLED YET !! FAST S/H FROM UK AWESOME !! THANKS SO MUCH !
-fast delivery. Not sure it works yet (haven't tried) but recommend the seller!!

???

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: wo mar 15, 2006 22:31
door 164 Q4
- Top Ebayer, a pitty his stuff doesn't work, highly recommended! (die verzin ik nou ter plekke hoor)

Dus in feite koop je een weerstand (zo'n dikke draadgewikkelde en vraag me niet waarom) en daarmee verneuk je de ECU en krijg je extra 20Pk? Pull the other one!

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: do mar 16, 2006 09:44
door Saf33
Heb zelf ook flinke twijfels of dit überhaupt zal helpen. Helpen zal het wellicht wel, maar het kan dus ook je blok om zeep helpen. :twisted:

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: do mar 16, 2006 14:11
door Andretti Molletti
Motortemperatuur wordt genept door een vaste weerstand en een vaste waarde...

stel de waarde is ingesteld op 60 graden, dan heb je iets meer voorontsteking en brandstof... hee JIM IT WORKS!!!



but(t)....


de motor is warm JIM! dus detoneert eerder..
JIM is SLIM!! Tnak ron 98 en GOOOOOO!!!

klopt Jim, slim!!

Jim is pleased... Jim start de auto de volgende dag.. laten we zeggen gister met 0 graden buitentemp..
Motor denkt hee ik ben 60 graden en spuit dus te weinig in.. NO START JIM!!!.. maar dat klopt het is zuiniger 8)
Mijn EOBD auto kijkt of na lange stilstand de luchttempsensor en de motortempsensor wel ongeveer gelijk zijn..anders: FAULT!!! Burning lights... NO burning rubber...

Jim is echt slim en monteerd misschien een weerstand in serie?? Jim found the wheel out!! Dat deden we al op Ljetronics !! (1980)



Als je Jim heet werkt het heel misschien een beetje..
Als je niet Jim heet...koop een weerstand van 60 Ohm en zet deze in serie met de koelvloeistoftemperatuursensor en probeer het eens uit....

DISCLAIMER: Je cilinderwanden etc slijten ECHT sneller, je koelfan komt waarschijnlijk niet meer in en je motor oververhit in de file...


Maaaarrrrrrrrrr het is wel: LOW BUDGET!!! :jumping:

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: do mar 16, 2006 14:22
door Pietro Originale
Hé Dré, heb je hier soms aandelen? :lol:
Afbeelding

Re: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: do mar 16, 2006 21:54
door van G
Gezien op E-Bay.

Zou er werkelijk iemand te vinden zijn die dit koopt? :wink:

Mischien zijn de British Horse Powers niet meer wat ze geweest zijn.

+20 BHP
Was het maar waar :roll: Dan wil ik er wel een stuk of 3 :mrgreen:

Re: RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

Geplaatst: do mar 16, 2006 21:57
door Floor
Motortemperatuur wordt genept door een vaste weerstand en een vaste waarde...

stel de waarde is ingesteld op 60 graden, dan heb je iets meer voorontsteking en brandstof... hee JIM IT WORKS!!!



but(t)....


de motor is warm JIM! dus detoneert eerder..
JIM is SLIM!! Tnak ron 98 en GOOOOOO!!!

klopt Jim, slim!!

Jim is pleased... Jim start de auto de volgende dag.. laten we zeggen gister met 0 graden buitentemp..
Motor denkt hee ik ben 60 graden en spuit dus te weinig in.. NO START JIM!!!.. maar dat klopt het is zuiniger 8)
Mijn EOBD auto kijkt of na lange stilstand de luchttempsensor en de motortempsensor wel ongeveer gelijk zijn..anders: FAULT!!! Burning lights... NO burning rubber...

Jim is echt slim en monteerd misschien een weerstand in serie?? Jim found the wheel out!! Dat deden we al op Ljetronics !! (1980)



Als je Jim heet werkt het heel misschien een beetje..
Als je niet Jim heet...koop een weerstand van 60 Ohm en zet deze in serie met de koelvloeistoftemperatuursensor en probeer het eens uit....

DISCLAIMER: Je cilinderwanden etc slijten ECHT sneller, je koelfan komt waarschijnlijk niet meer in en je motor oververhit in de file...


Maaaarrrrrrrrrr het is wel: LOW BUDGET!!! :jumping:
:thumbs:

Hierom lees ik nou het forum :wink: