Nog Alfa`s gespot?Ik ben nog t/m zondag in de VS, zodra ik terug ben zal ik eens kijken of ik ze weer terug kan halen voor je.
Greetz,Jorix
Tja. Ik ben er ook een paar keer geweest en één 75 gezien en 2 spiders. Meer niet. En duizenden kilometers gereden nogwel. Erg mager allemaal.@Kas: Helemaal niets. Wel gisteren iemand gesproken die in z'n highschool tjid iemand kende met een 75. Hij vond het een 'neat car'
"Iemand" is tegenwoordig Gast, dus misschien vandaar ?
Don't bother (Real american, niewaar!?!?!). Weet nu iig hoe het komt. Nice time in the US of A!!!! Goede vlucht terug.Ik heb gisteren op verzoek enkele accouns verwijderd, mogelijk dat de berichten daarom niet meer in de inbox verschijnen. Het is in elk geval een misopvatting dat ik ze zou hebben verwijderd uit je inbox; doordat de user niet meer bestaat, is het bericht in je inbox/savebox/whatever niet meer te mappen naar een bepaalde gebruikersnaam en zal dus niet verschijnen in je box. In principe is de kans dus groot (zo'n 99%) dat die berichten gewoon nog in de database staan. Ik ben nog t/m zondag in de VS, zodra ik terug ben zal ik eens kijken of ik ze weer terug kan halen voor je.
Greetz,
Jorix
Tnx!Don't bother (Real american, niewaar!?!?!). Weet nu iig hoe het komt. Nice time in the US of A!!!! Goede vlucht terug.
Jup, maar ik krijg elke dag nieuwe foto's van Boris in de sneeuw opgestuurd. Lang leve internetP.S. Mis je je nieuwe aanwinst (woef) niet????
Afgelopen zomer een week in NY geweest en ook helemaal NIKS gespot! Voornamelijk SUV's met heel veel chroom én verbazingwekkend veel Golfjes!Tja. Ik ben er ook een paar keer geweest en één 75 gezien en 2 spiders. Meer niet. En duizenden kilometers gereden nogwel. Erg mager allemaal.@Kas: Helemaal niets. Wel gisteren iemand gesproken die in z'n highschool tjid iemand kende met een 75. Hij vond het een 'neat car'