Wil me toch eerst ff voorstellen, voordat ik lekker ga mee kletsen op het forum.
Ik ben al een tijdje aan het surfen op het forum en moet zeggen dat ik het wel een gezellige boel vind.
Het is al weer 8 jaar geleden dat ik mijn eerste Alfa (164 2.0TS) kocht en vanaf dat moment helemaal besmet met het virus.
Eigenlijk had ik helemaal niets met Alfa, maar meer met BMW.
Heb het van huisuit ook niet mee gekregen, want daar begrijpen ze er echt helemaal niets van. (Opel/Ford)
Gelukkig heb ik mijn zwager wel zover gekregen en die heeft er ondertussen al een hele waslijst gehad.
Het leuke is dat hij zeeman is en zijn bolides dan bij mij stalt, zodat ik ze in beweging kan houden.
Toen ik mijn BMWtje inruilde voor de 164, deed dat best zeer, maar dat was snel over en kan me nu niet meer voorstellen dat ik ooit op een ander merk zou overstappen.
Alfa leeft gewoon en geeft een extra toegevoegde waarde aan het leven.
Zo'n 4 jaar geleden heb ik een 156 2.0TS gekocht en ben toen ook lid geworden van de SCARB (nr. 00182).
Ondertussen al weer heel wat lectuur en modellen in huis en ben niet zo lang geleden ook begonnen met een website.
Toch geweldig zo'n auto merk, dat zo'n grote hoeveelheid echte liefhebbers kent.
'k zal ook ff proberen een foto van mijn bella te plaatsen.

Groeten,
Wim.