@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: HOOOUUUUWWWJJJJUUUUHHHHH!!!

ma jun 08, 2009 13:14

ik zou er bijna ook een japanner om gaan rijden...!

:D
Zo erg kan het nooit zijn... :mrgreen:

Maar idd een waar woord Gucci: Even laten rusten, topic wippen en uitpraten achter de schermen. Er is niemand bij gebaat dit op deze plek uit te typen, mede omdat er heel veel andere mensen de zaak opstoken en zich er tegenaan bemoeien en dergelijke. De vertroebelt de situatie en je houdt uiteindelijk alleen maar verliezers over. Ieder mens heeft zn eigen kwaliteiten en samen komen we verder. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Andretti Molletti

ma jun 08, 2009 13:25

....Ik ken Dre en Hans beide als bijzonder sociale en meelevende mensen. Jongens, waar zijn we mee bezig...

Ik ook, dat wetende weet ik bijna zeker dat beide er het best moeilijk mee hebben :cry: . Mijn idee: afkoelingsperiode inbouwen en onderling regelen. Het mag toch niet zo zijn dat 'we' elkaar op Zandvoort of weet ik waar gaan ontlopen...wie pakt de handschoen op?
Eens!
Sorry Hans! Stap in je alfa en kom s eten!
Basta! Eeuh Pasta? :-)

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: HOOOUUUUWWWJJJJUUUUHHHHH!!!

ma jun 08, 2009 13:33

=D> =D> =D> :thumbs:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 08, 2009 13:45

Gewoon effe zo doen 8)
Afbeelding
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Dinky Boy
Miniaturista

ma jun 08, 2009 13:57

Ik zeur nog effe door, niet om het zeuren op zich, maar omdat ik hoop dat er wat meer duidelijkheid komt ;)

Zullen we anders gewoon vragen of de moderaters het forum van het net halen!!?? niet te geloven wat een geneuzel!! Dat jullie zoveel tijd steken in berichten om maar te kunnen zeiken, stelletje kleuters.
Als deze discussie je niet bevalt dan klik je het topic gewoon weg, of je meldt het op een normale manier maar maak 'ons' niet uit voor kleuter!

Het idee dat dit forum alleen opengesteld moet worden voor SCARB donateurs is ook niet de oplossing want de verwijderde en verplaatste topics waar het hier om gaat zijn niet geplaatst door anonieme relschoppertjes. Ten tweede zijn er heel wat gebruikers nalv het forum donateur vande club geworden. Die zou je dan in de toekomst mislopen.

Ik ben ook niet voor relletjes op het forum en heb er geen problemen mee indien dat soort topics verwijderd worden. Dit topic zou je ook kunnen opvatten als een relletjes topic maar aangezien in dit topic ook een 'officiële' reactie van moderators kant gepost is, lijkt mij dit toch de plaats om eventuele ongenoegens mbt het huidige beleid te uiten.
Stel nou dat ik dat 'kleuters' had verwijderd. Misschien voelt Gerrets zich dan weer persoonlijk aangevallen, zelfs 'op de man gespeeld' omdat andere uitspraken in deze draad wel blijven staan. Terwijl heel wat zaken hier allang op grond van sfeerbederf verwijderd hadden kunnen worden. Persoonlijk zou ik liever niet zien dat er hier een sfeer ontstaat waarbij je geen enkele kritiek op de moderatie mag leveren, dus laat ik zoveel mogelijk staan. Maar ik heb het niet alleen voor het zeggen en gezien de sfeer van de laatste tijd vraag ik me af welke kant het opgaat met de tolerantie.

Ik vind dat er een helder beleid moet komen en belangrijker, dat beleid moet dan consequent ten uitvoering gebracht worden. Als je regels zo strikt hanteert, dan moet je ze voor altijd en iedereen hanteren. Elke schijn van gerichte acties tegen bepaalde gebruikers moet worden weggenomen.

Begin april zijn de voorwaarden opnieuw geformuleerd en gepubliceerd. Elke gebruiker heeft opnieuw moeten inloggen, en in het inlog scherm staat duidelijk dat door het inloggen de gebruiker de voorwaarden accepteert. Boven elke rubriek staan aanvullende voorwaarden en richtlijnen voor wat waar thuishoort.
Je kan zo neutraal modereren als maar mogelijk is, er blijven altijd gebruikers beweren dat een bericht, wijziging, verplaatsing of verwijdering 'op de man gespeeld' is. Niets aan te doen, het is aan de andere gebruikers om te oordelen of dat echt het geval is. Neem het voorbeeld van het verplaatste Le Mans 2009 topic. Geen enkel negatief oordeel over het topic of de topicstarter, toch is dat voor hem aanleiding om een rel te trappen. Hadden we het maar moeten laten staan? Daar doe je een ander weer mee tekort.
Bovendien moeten de regels dan ook duidelijk zijn. Wanneer heeft iets een "link met Alfa Romeo"? Dit kan ruim opgevat worden. En het lijkt me prima als deze ruimte er is, dus waarom strakker hanteren dan nodig? Op die vraag is volgens mij nog geen antwoord gekomen.
Le Mans 2009 heeft 0,0 te maken met Alfa Romeo. Maar ook moderators kunnen zich vergissen, of beter: vergissen zich wel eens. Een bericht ten onrechte verplaatst? Laat het ons weten en we zetten het terug. Maar die optie schijnt nog niemand opgekomen te zijn.

Regels zijn niet zaligmakend. Zelfs als alle verkeersdeelnemers zich strikt aan de regels houden, dan nog gebeuren er van tijd tot tijd ongelukken. Het verkeer verloopt soepeler en veiliger als er samenspel is en je elkaar een beetje de ruimte gunt zonder te fixeren op regels.

We kunnen wel steeds meer regeltjes gaan bedenken en alles tot in details gaan beschrijven wat wel en niet mag. Waardoor de gebruiker de weg kwijtraakt en regeltjesmoe wordt en de moderator zich iedere dag een ongeluk zoekt of het woord 'malloot' kwetsend is of niet e.d.

Niet te veel regeltjes, dus? En dat verbod op die uitroeptekens dan, is dat niet vergezocht en betuttelend? Lees de voorwaarden er nog maar eens op na, dat regeltje geldt, net als voor teksten in hoofdletters en heel frequent 'uppen', specifiek voor de Te Koop/Gezocht rubrieken en de Evenementenrubriek. Iedereen wil zijn item of evenement zoveel mogelijk onder de aandacht brengen, maar omdat het op een gegeven moment uit de klauwen begon te lopen met steeds schreeuweriger topictitels is die regel ingesteld. Dat is geen regeltje om het regeltje, maar als voorwaarde opgesteld naar aanleiding van de gang van zaken, veel gebruikers stoorden zich daaraan.
Wie in zijn berichten in andere rubrieken een Chinese muur wil nabouwen van uitroeptekens gaat wat mij betreft zijn gang maar (tip: denk om gehoorbescherming ;) )

Blij met je handreiking, Dré, en het zou me serieus deugd doen dat als we elkaar op een evenement de hand schudden dat wederzijds oprecht is.

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

ma jun 08, 2009 16:18

Heer Boy,

Nadat u eerst teksten hier naar binnen slingert over mij die, indien door iemand anders dan uzelf geschreven waren, goed genoeg zouden zijn voor een ban of in ieder geval een forse waarschuwing, permitteert u zich vervolgens de vrijheid om mensen bij hun werkelijke achternaam aan te spreken, tracht u nu dit geheel te banaliseren door compleet, maar dan ook COMPLEET voorbij te gaan aan de oorzaak van de onvrede en en passent ook nog maar even aan het feit dat de manier waarop de onvolprezen regeltjes en het moderatiebeleid zorgen voor een leegloop van dit forum en daarmee het vertrek van vitale kennis. Dit KAN niet goed zijn...

Naar uw beweegredenen kan ik slechts gissen... ik meet mij namelijk NIET de arrogantie aan te denken, en dus te moeten schrijven, waarom u iets doet, hoewel ik natuurlijk niet menigsloos ben....

Indien u de moeite zou nemen daadwerkelijk te LEZEN wat ik schreef (en niet slechts de opmerking te plaatsen dat ik wat-voor-talent-dan-ook zou gebruiken om wat-dan-ook te doen) dan zult u zien dat ik geen rel schop omdat er een topic verplaatst is... het lijkt mij MEER dan duidelijk dat de "rel" (uw woorden) er is omdat aantal mensen de manier van modereren en het willekeurig toepassen van de regeltjes beu zijn... dat u dit nu geheel en al in MIJN schoenen probeert te schuiven is zo krom als maar zijn kan...

Dit topic bestaat omdat er reacties verwijderd zijn van de topicstarter... dit topic is er NIET omdat ik het ergens mee oneens ben...

Leest u, gewoon om eens op de hoogte te zijn van wat er speelt, het begin van dit topic door: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=40896

Het LIJKT mij meer dan duidelijk... leest u ook vooral de reacties van de anderen... de topicstarter staat hier niet alleen in... het blijkt dus geen "incident" te zijn...

Pas op pagina 3 van dit topic meng ik mij in de discussie... als 36ste (!) reactie...

Voor de goede orde, ik ken de topicstarter hoegenaamd niet persoonlijk (1 x ontmoet op een evenement) en er is geen overleg "achter de schermen" geweest.

Als u mijn post op pagina 3 goed leest... dat ziet u dat mijn persoonlijke onvrede zit in het verwijderen van mijn reactie en de PB die ik ontving van het anonieme moderators account (die later van uw hand bleek te zijn) waarin ik beticht wordt van nadrukkelijk sfeerbedref en het dreigen met gevolgen voor mijn account... DAT is waar de schoen wringt... net zo goed als dat de schoen daar wringt bij ErwinGTA... het verwijderen van reacties en de PB's die daar op volgen...

Het gaat hier dus om DIE manier van modereren... NIET om het Le Mans topic zelf...

En niet op de man spelen? Als u de regeltjes daadwerkelijk toegepast had... was dit hele topic er waarschijnlijk niet geweest.... teveel eer om het aan mij toe te kennen...

Niet op de man spelen? Ik reageer als 36ste in dit topic en opeens lijkt het mijn rel te zijn??????

Ja, ik heb mijn verbazing OOK uitgesproken over die verplaatsingsactie... samen met zo'n 25 anderen in het desbetreffende topic.... (http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=40676)
Een bericht ten onrechte verplaatst? Laat het ons weten en we zetten het terug. Maar die optie schijnt nog niemand opgekomen te zijn.
Zijn 25 verontwaardigde reacties niet genoeg? Of is het wederom niet gelezen? Indien niet gelezen... hoe kan mijn reactie in het Le Mans 2008 dan in vredesnaam sfeerbedervend zijn? Ik moet dus aannemen dat het wel degelijk bij u bekend was... Wat heeft melden via het Afbeelding nog voor zin? Dat het dus teruggezet wordt zodra bekend bij het moderatoren team (of gemeld is bij...) is dus helaas een onwaarheid....
Le Mans 2009 heeft 0,0 te maken met Alfa Romeo.
Dat durft u nog steeds vol te houden?
Meer dan jammer dat Jack vervolgens zijn verhalend talent gebruikt voor een sfeerbedervende herrie en zich volkomen onnodig de rol van slachtoffer aanmeet.
Hoe u ook wendt of keert dat er nog meer staat... een dergelijke tekst is wel degelijk op de man gespeeld... en u verliest wederom uit het oog dat het topic niet over mij of mijn onvrede ging...
De meldingen die we kregen hadden betrekking op bijvoorbeeld een rollenbankmeeting met uitnodiging aan SCARB leden. Voldoende Alfa-content.
Tsja.. en een topic op dit forum openen voor een evenement en dat openen met "Who's going?" is natuurlijk gericht aan de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen? Dat zich vervolgens een "gesprek" ontwikkelt waarbij een aantal forumleden afspreekt elkaar daar te treffen met hun Alfa's doet uiteraard niet ter zake?

Neen, Meneer Boy, men dient oorzaak en gevolg niet uit het oog te verliezen en de oorzaak ligt in deze niet bij een topic of het verplaatsen daarvan... de oorzaak ligt bij een aantal acties van het moderatoren team... (en ik zie dat nog steeds als een functie die los staat van de persoon zelf), de rest is slechts reactie daarop... van ErwinGTA, van mij en van de vele anderen die hun staart geroerd hebben.

Wilt u mij svp ook niet in de schoenen schuiven dat ik mijzelf een slachtofferrol aanmeet? Ik prefereer het zelf te verkiezen welk rol ik mij aanmeet en dat is over het algemeen geen enkele...

Dit neemt niet weg dat ik u op het volgende evenement waar wij elkaar eventueel nog zouden treffen toch weer de hand schud... u loopt echter het risico dat ik dan wel hard knijp.... :wink:

@ Pietro.O.
Wederom voor de goede orde: Geen persoonlijk verwijt jouw richting op. Zie dit als een discussie waarbij stevige onvrede geuit wordt evenals onbegrip.

@ Alle moderatoren ter wereld:
Respect voor de werkzaamheden. Verlies echter niet uit het oog dat het de gebruikers zijn die een forum maken tot wat het is en dat het niet de regeltjes zijn die dat doen. Moderne Europese management filosofieen gaan uit van het potentieel dat in ieder mens schuilt en regeltjes beknotten alleen maar het tot bloei komen van dat potentieel.

ALS u al regeltjes toepast dan dienen dat ertoe om uitwassen tegen te gaan... (bv personen die elkaar in de haren vliegen of het forum daadwerkelijk misbruiken). Het plaatsen van een reactie in een van de 3 Le Mans topics van de strekking zoals door ErwinGTA of mijzelf als een uitwas te zien zal bij zeer weinig mensen begrip ontmoeten.... U zult dit los moeten kunnen zien van uw persoonlijke mening, hoe moeilijk dat ook is.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 08, 2009 18:29

We weten waar we staan, alles is inmiddles wel gezegd: duidelijk een verschil van inzicht over gebeurde zaken en de manier van modereren. Zullen we de discussie nu sluiten of verder per pb gaan, want ik zie de meerwaarde hier op het forum niet meer...?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 08, 2009 18:54

We weten waar we staan, alles is inmiddles wel gezegd: duidelijk een verschil van inzicht over gebeurde zaken en de manier van modereren. Zullen we de discussie nu sluiten of verder per pb gaan, want ik zie de meerwaarde hier op het forum niet meer...?
Eerlijk gezegd vind ik dat Dinky Boy hier ook wel een reactie op mag geven. :? Zaag zet een duidelijk verhaal neer lijkt mij.
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 08, 2009 19:22

Eerlijk gezegd vind ik dat Dinky Boy hier ook wel een reactie op mag geven. :? Zaag zet een duidelijk verhaal neer lijkt mij.
En dat geeft Dinky Boy een reaktie, en daar reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan reageert Zaag dan weer op en daar dient Dinky Boy dan weer een reaktie op te geven en dan...

Zaag zet zijn perceptie van het gebeurene neer, Dinky Boy de zijne. Die komen niet overeen en dat zal, als ik de heren en de feiten een beetje ken ook nooit gebeuren.
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Patrick
Guru
Guru

ma jun 08, 2009 19:36

Zaag zet zijn perceptie van het gebeurene neer, Dinky Boy de zijne. Die komen niet overeen en dat zal, als ik de heren en de feiten een beetje ken ook nooit gebeuren.
Mooi, we naderen het einde van deze discussie. Als beide nu een beetje water bij de wijn doen
blijft er voor beide een redelijk drinkbare wijn over.
Dat kan m.i. zonder gezichtsverlies van beide heren.
Het gaat om principes, inderdaad. Principes zijn kneedbaar en dus best flexibel.
Zoveel mensen zoveel meningen.
Soms is het na een stapje terug makkelijker 2 stappen voorruit doen.
(Ja, ik schudt ze zo uit mijn mouw! :wink:)

Conservatief als ik ben wil ik best het Saeghuys forum blijven lezen, maar da's toch anders dan we gewend zijn.
Dus eet samen eens een hapje en kom tot elkaar. Dat werkt veel beter én sneller dan PB contact.
We lezen de recentie wel in het Culinaire Alfistips in het forumcafé :wink:

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 08, 2009 20:50

En desondanks: als het goed is mag het ook gezegd worden:

een dikke pluim voor Andretti die:

- de situatie niet uitbuit om zijn eigen ontevredenheid met bepaalde dingen op het forum nog eens in de verf te zetten

- ipv rel te schoppen verzoenend tracht op te treden en de dialoog op gang te brengen

- bovendien en vooral zelf de hand reikt !

Erg mooi en compleet in lijn met de Dré zoals we hem voordien kenden !

Daar mogen anderen een lesje uit trekken :wink:

Dat mag ook al eens gezegd worden, neh !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma jun 08, 2009 20:59

Het algehele probleem met communicatie via de mail, sms, fora, e.d. is, is dat er gewoon letters staan en er geen intonaties of non-verbale aanvullingen zijn op dat wat er staat. Veelal worden hierdoor teksten verkeerd geinterpreteerd en lopen zaken op bijvoorbeeld een forum uit de klauw. Laat iedereen inderdaad een voorbeeld aan Dré nemen en een grote berg zand over de moderator-onvrede gooien en elkaar de hand schudden en weer verder gaan!

Regels zijn regels en mensen zijn mensen. Iedereen maakt weleens een foutje, net als ik om me nu toch niet te weerhouden in dit topic te posten...

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 08, 2009 21:49

Heer Boy,

Nadat u eerst teksten hier naar binnen slingert over mij die, indien door iemand anders dan uzelf geschreven waren, goed genoeg zouden zijn voor een ban of in ieder geval een forse waarschuwing, permitteert u zich vervolgens de vrijheid om mensen bij hun werkelijke achternaam aan te spreken, tracht u nu dit geheel te banaliseren door compleet, maar dan ook COMPLEET voorbij te gaan aan de oorzaak van de onvrede en en passent ook nog maar even aan het feit dat de manier waarop de onvolprezen regeltjes en het moderatiebeleid zorgen voor een leegloop van dit forum en daarmee het vertrek van vitale kennis. Dit KAN niet goed zijn...

Naar uw beweegredenen kan ik slechts gissen... ik meet mij namelijk NIET de arrogantie aan te denken, en dus te moeten schrijven, waarom u iets doet, hoewel ik natuurlijk niet menigsloos ben....

Indien u de moeite zou nemen daadwerkelijk te LEZEN wat ik schreef (en niet slechts de opmerking te plaatsen dat ik wat-voor-talent-dan-ook zou gebruiken om wat-dan-ook te doen) dan zult u zien dat ik geen rel schop omdat er een topic verplaatst is... het lijkt mij MEER dan duidelijk dat de "rel" (uw woorden) er is omdat aantal mensen de manier van modereren en het willekeurig toepassen van de regeltjes beu zijn... dat u dit nu geheel en al in MIJN schoenen probeert te schuiven is zo krom als maar zijn kan...

Dit topic bestaat omdat er reacties verwijderd zijn van de topicstarter... dit topic is er NIET omdat ik het ergens mee oneens ben...

Leest u, gewoon om eens op de hoogte te zijn van wat er speelt, het begin van dit topic door: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=40896

Het LIJKT mij meer dan duidelijk... leest u ook vooral de reacties van de anderen... de topicstarter staat hier niet alleen in... het blijkt dus geen "incident" te zijn...

Pas op pagina 3 van dit topic meng ik mij in de discussie... als 36ste (!) reactie...

Voor de goede orde, ik ken de topicstarter hoegenaamd niet persoonlijk (1 x ontmoet op een evenement) en er is geen overleg "achter de schermen" geweest.

Als u mijn post op pagina 3 goed leest... dat ziet u dat mijn persoonlijke onvrede zit in het verwijderen van mijn reactie en de PB die ik ontving van het anonieme moderators account (die later van uw hand bleek te zijn) waarin ik beticht wordt van nadrukkelijk sfeerbedref en het dreigen met gevolgen voor mijn account... DAT is waar de schoen wringt... net zo goed als dat de schoen daar wringt bij ErwinGTA... het verwijderen van reacties en de PB's die daar op volgen...

Het gaat hier dus om DIE manier van modereren... NIET om het Le Mans topic zelf...

En niet op de man spelen? Als u de regeltjes daadwerkelijk toegepast had... was dit hele topic er waarschijnlijk niet geweest.... teveel eer om het aan mij toe te kennen...

Niet op de man spelen? Ik reageer als 36ste in dit topic en opeens lijkt het mijn rel te zijn??????

Ja, ik heb mijn verbazing OOK uitgesproken over die verplaatsingsactie... samen met zo'n 25 anderen in het desbetreffende topic.... (http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=40676)
Een bericht ten onrechte verplaatst? Laat het ons weten en we zetten het terug. Maar die optie schijnt nog niemand opgekomen te zijn.
Zijn 25 verontwaardigde reacties niet genoeg? Of is het wederom niet gelezen? Indien niet gelezen... hoe kan mijn reactie in het Le Mans 2008 dan in vredesnaam sfeerbedervend zijn? Ik moet dus aannemen dat het wel degelijk bij u bekend was... Wat heeft melden via het Afbeelding nog voor zin? Dat het dus teruggezet wordt zodra bekend bij het moderatoren team (of gemeld is bij...) is dus helaas een onwaarheid....
Le Mans 2009 heeft 0,0 te maken met Alfa Romeo.
Dat durft u nog steeds vol te houden?
Meer dan jammer dat Jack vervolgens zijn verhalend talent gebruikt voor een sfeerbedervende herrie en zich volkomen onnodig de rol van slachtoffer aanmeet.
Hoe u ook wendt of keert dat er nog meer staat... een dergelijke tekst is wel degelijk op de man gespeeld... en u verliest wederom uit het oog dat het topic niet over mij of mijn onvrede ging...
De meldingen die we kregen hadden betrekking op bijvoorbeeld een rollenbankmeeting met uitnodiging aan SCARB leden. Voldoende Alfa-content.
Tsja.. en een topic op dit forum openen voor een evenement en dat openen met "Who's going?" is natuurlijk gericht aan de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen? Dat zich vervolgens een "gesprek" ontwikkelt waarbij een aantal forumleden afspreekt elkaar daar te treffen met hun Alfa's doet uiteraard niet ter zake?

Neen, Meneer Boy, men dient oorzaak en gevolg niet uit het oog te verliezen en de oorzaak ligt in deze niet bij een topic of het verplaatsen daarvan... de oorzaak ligt bij een aantal acties van het moderatoren team... (en ik zie dat nog steeds als een functie die los staat van de persoon zelf), de rest is slechts reactie daarop... van ErwinGTA, van mij en van de vele anderen die hun staart geroerd hebben.

Wilt u mij svp ook niet in de schoenen schuiven dat ik mijzelf een slachtofferrol aanmeet? Ik prefereer het zelf te verkiezen welk rol ik mij aanmeet en dat is over het algemeen geen enkele...

Dit neemt niet weg dat ik u op het volgende evenement waar wij elkaar eventueel nog zouden treffen toch weer de hand schud... u loopt echter het risico dat ik dan wel hard knijp.... :wink:

@ Pietro.O.
Wederom voor de goede orde: Geen persoonlijk verwijt jouw richting op. Zie dit als een discussie waarbij stevige onvrede geuit wordt evenals onbegrip.

@ Alle moderatoren ter wereld:
Respect voor de werkzaamheden. Verlies echter niet uit het oog dat het de gebruikers zijn die een forum maken tot wat het is en dat het niet de regeltjes zijn die dat doen. Moderne Europese management filosofieen gaan uit van het potentieel dat in ieder mens schuilt en regeltjes beknotten alleen maar het tot bloei komen van dat potentieel.

ALS u al regeltjes toepast dan dienen dat ertoe om uitwassen tegen te gaan... (bv personen die elkaar in de haren vliegen of het forum daadwerkelijk misbruiken). Het plaatsen van een reactie in een van de 3 Le Mans topics van de strekking zoals door ErwinGTA of mijzelf als een uitwas te zien zal bij zeer weinig mensen begrip ontmoeten.... U zult dit los moeten kunnen zien van uw persoonlijke mening, hoe moeilijk dat ook is.
Iets in een paar woorden samenvatten is ook een kunst. :wink:

Iedereen heeft zn zegje kunnen doen. Shake hands en ga elkaar niet de vlooien afvangen. Einde discussie ??
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma jun 08, 2009 22:23

ik zou er bijna ook een japanner om gaan rijden...!

:D
Yeeaaaahhhh, get smart join the CLUB :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma jun 08, 2009 22:59

[quote="Dinky Boy"]

Le Mans 2009 heeft 0,0 te maken met Alfa Romeo. Maar ook moderators kunnen zich vergissen, of beter: vergissen zich wel eens. Een bericht ten onrechte verplaatst? Laat het ons weten en we zetten het terug. Maar die optie schijnt nog niemand opgekomen te zijn.

quote]

(/rellschoppermode aan/)

En als die gele in jouw Avatar nu dit jaar wel had meegedaan aan de 24 uur Dink?

was het dan wel Alfa gerelateerd :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Terug naar “Het Forum Café”