Heer Boy,
Nadat u eerst teksten hier naar binnen slingert over mij die, indien door iemand anders dan uzelf geschreven waren, goed genoeg zouden zijn voor een ban of in ieder geval een forse waarschuwing, permitteert u zich vervolgens de vrijheid om mensen bij hun werkelijke achternaam aan te spreken, tracht u nu dit geheel te banaliseren door compleet, maar dan ook COMPLEET voorbij te gaan aan de oorzaak van de onvrede en en passent ook nog maar even aan het feit dat de manier waarop de onvolprezen regeltjes en het moderatiebeleid zorgen voor een leegloop van dit forum en daarmee het vertrek van vitale kennis. Dit KAN niet goed zijn...
Naar uw beweegredenen kan ik slechts gissen... ik meet mij namelijk NIET de arrogantie aan te denken, en dus te moeten schrijven, waarom u iets doet, hoewel ik natuurlijk niet menigsloos ben....
Indien u de moeite zou nemen daadwerkelijk te LEZEN wat ik schreef (en niet slechts de opmerking te plaatsen dat ik wat-voor-talent-dan-ook zou gebruiken om wat-dan-ook te doen) dan zult u zien dat ik geen rel schop omdat er een topic verplaatst is... het lijkt mij MEER dan duidelijk dat de "rel" (uw woorden) er is omdat aantal mensen de manier van modereren en het willekeurig toepassen van de regeltjes beu zijn... dat u dit nu geheel en al in MIJN schoenen probeert te schuiven is zo krom als maar zijn kan...
Dit topic bestaat omdat er reacties verwijderd zijn van de topicstarter... dit topic is er NIET omdat ik het ergens mee oneens ben...
Leest u, gewoon om eens op de hoogte te zijn van wat er speelt, het begin van dit topic door:
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=40896
Het LIJKT mij meer dan duidelijk... leest u ook vooral de reacties van de anderen... de topicstarter staat hier niet alleen in... het blijkt dus geen "incident" te zijn...
Pas op pagina 3 van dit topic meng ik mij in de discussie... als 36ste (!) reactie...
Voor de goede orde, ik ken de topicstarter hoegenaamd niet persoonlijk (1 x ontmoet op een evenement) en er is geen overleg "achter de schermen" geweest.
Als u mijn post op pagina 3 goed leest... dat ziet u dat mijn persoonlijke onvrede zit in het verwijderen van mijn reactie en de PB die ik ontving van het anonieme moderators account (die later van uw hand bleek te zijn) waarin ik beticht wordt van nadrukkelijk sfeerbedref en het dreigen met gevolgen voor mijn account... DAT is waar de schoen wringt... net zo goed als dat de schoen daar wringt bij ErwinGTA... het verwijderen van reacties en de PB's die daar op volgen...
Het gaat hier dus om DIE manier van modereren... NIET om het Le Mans topic zelf...
En niet op de man spelen? Als u de regeltjes daadwerkelijk toegepast had... was dit hele topic er waarschijnlijk niet geweest.... teveel eer om het aan mij toe te kennen...
Niet op de man spelen? Ik reageer als 36ste in dit topic en opeens lijkt het mijn rel te zijn??????
Ja, ik heb mijn verbazing OOK uitgesproken over die verplaatsingsactie... samen met zo'n 25 anderen in het desbetreffende topic.... (
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=40676)
Een bericht ten onrechte verplaatst? Laat het ons weten en we zetten het terug. Maar die optie schijnt nog niemand opgekomen te zijn.
Zijn 25 verontwaardigde reacties niet genoeg? Of is het wederom niet gelezen? Indien niet gelezen... hoe kan mijn reactie in het Le Mans 2008 dan in vredesnaam sfeerbedervend zijn? Ik moet dus aannemen dat het wel degelijk bij u bekend was... Wat heeft melden via het

nog voor zin? Dat het dus teruggezet wordt zodra bekend bij het moderatoren team (of gemeld is bij...) is dus helaas een onwaarheid....
Le Mans 2009 heeft 0,0 te maken met Alfa Romeo.
Dat durft u nog steeds vol te houden?
Meer dan jammer dat Jack vervolgens zijn verhalend talent gebruikt voor een sfeerbedervende herrie en zich volkomen onnodig de rol van slachtoffer aanmeet.
Hoe u ook wendt of keert dat er nog meer staat... een dergelijke tekst is wel degelijk op de man gespeeld... en u verliest wederom uit het oog dat het topic niet over mij of mijn onvrede ging...
De meldingen die we kregen hadden betrekking op bijvoorbeeld een rollenbankmeeting met uitnodiging aan SCARB leden. Voldoende Alfa-content.
Tsja.. en een topic
op dit forum openen voor een
evenement en dat openen met "Who's going?" is natuurlijk gericht aan de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen? Dat zich vervolgens een "gesprek" ontwikkelt waarbij een aantal forumleden afspreekt elkaar daar te treffen met hun Alfa's doet uiteraard niet ter zake?
Neen, Meneer Boy, men dient oorzaak en gevolg niet uit het oog te verliezen en de oorzaak ligt in deze niet bij een topic of het verplaatsen daarvan... de oorzaak ligt bij een aantal acties van het moderatoren team... (en ik zie dat nog steeds als een functie die los staat van de persoon zelf), de rest is slechts reactie daarop... van ErwinGTA, van mij en van de vele anderen die hun staart geroerd hebben.
Wilt u mij svp ook niet in de schoenen schuiven dat ik mijzelf een slachtofferrol aanmeet? Ik prefereer het zelf te verkiezen welk rol ik mij aanmeet en dat is over het algemeen geen enkele...
Dit neemt niet weg dat ik u op het volgende evenement waar wij elkaar eventueel nog zouden treffen toch weer de hand schud... u loopt echter het risico dat ik dan wel hard knijp....
@ Pietro.O.
Wederom voor de goede orde: Geen persoonlijk verwijt jouw richting op. Zie dit als een discussie waarbij stevige onvrede geuit wordt evenals onbegrip.
@ Alle moderatoren ter wereld:
Respect voor de werkzaamheden. Verlies echter niet uit het oog dat het de gebruikers zijn die een forum maken tot wat het is en dat het niet de regeltjes zijn die dat doen. Moderne Europese management filosofieen gaan uit van het potentieel dat in ieder mens schuilt en regeltjes beknotten alleen maar het tot bloei komen van dat potentieel.
ALS u al regeltjes toepast dan dienen dat ertoe om uitwassen tegen te gaan... (bv personen die elkaar in de haren vliegen of het forum daadwerkelijk misbruiken). Het plaatsen van een reactie in een van de 3 Le Mans topics van de strekking zoals door ErwinGTA of mijzelf als een uitwas te zien zal bij zeer weinig mensen begrip ontmoeten.... U zult dit los moeten kunnen zien van uw persoonlijke mening, hoe moeilijk dat ook is.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...