Ciao,
Jean-Luc
kijk een nieuwe ster.Uhm owkee, leuk idee! Gaaf maarre dan maar eens voort maken met het bouwen van een auto!
spreek je over 4 of 5 jaar wel (jij 120.000 euro armerHaha pas maar op Cees.
Nee hoor weet nu zelf hoe gruwelijk moeilijk het is om jou tijden te evenaren. Doel is het natuurlijk wel maarre of dat lukt is een tweede. Gezien je ervaring kan ik nog heel wat van je leren!
Ahjoh, hij heeft alvast een oudejaarlot gekochtspreek je over 4 of 5 jaar wel (jij 120.000 euro armerHaha pas maar op Cees.
Nee hoor weet nu zelf hoe gruwelijk moeilijk het is om jou tijden te evenaren. Doel is het natuurlijk wel maarre of dat lukt is een tweede. Gezien je ervaring kan ik nog heel wat van je leren!)
ja dan heb je aan één niet genoeg (eigen ervaring)Ahjoh, hij heeft alvast een oudejaarlot gekochtspreek je over 4 of 5 jaar wel (jij 120.000 euro armerHaha pas maar op Cees.
Nee hoor weet nu zelf hoe gruwelijk moeilijk het is om jou tijden te evenaren. Doel is het natuurlijk wel maarre of dat lukt is een tweede. Gezien je ervaring kan ik nog heel wat van je leren!)
Kon mijn ogen niet geloven. Volgens mij ging ie ook een Corvette C06 voorbij.Wacht effe, denk dat jij die Pajero Turbo (tenminste denk dat het was)bedoeld, toch? Ding ging goed hard zo hard dat ik hem op een gegeven toch echt voorbij moest laten. Mijn auto stond op afgereden standaard rubber en standaard veren en dempers. Kon totaal niet de snelheid halen inbochten die ik tijdens de curses had. Zaterdag meerdere met zweet tussen mijn billen dwars het scheivlak in gegaan omdat mijn als wagelende eend zwaberende auto niet echt stabiel die Slotemaker uitkwam bovenop de bult.