Ik ben druk bezig (hij staat buiten in de week)als ware kuisfreak krijg ik dadelijk zin hem te komen wassen? Of is dat reeds gebeurd

Ik ben druk bezig (hij staat buiten in de week)als ware kuisfreak krijg ik dadelijk zin hem te komen wassen? Of is dat reeds gebeurd
Moest het niet zo ver zijn, ik kwam hem eens wassenIk ben druk bezig (hij staat buiten in de week)als ware kuisfreak krijg ik dadelijk zin hem te komen wassen? Of is dat reeds gebeurd
Nee, nee, dat gaat niet, dan gaat de rest van de lak er ook af
Ik weet er nog enkele staan die ook heel vuil zijn............ EN die staan niet zo verMoest het niet zo ver zijn, ik kwam hem eens wassenIk ben druk bezig (hij staat buiten in de week)als ware kuisfreak krijg ik dadelijk zin hem te komen wassen? Of is dat reeds gebeurd![]()
Mag je mij nog eens zeggen na mijn examensIk weet er nog enkele staan die ook heel vuil zijn............ EN die staan niet zo verMoest het niet zo ver zijn, ik kwam hem eens wassenIk ben druk bezig (hij staat buiten in de week)![]()
![]()
![]()
![]()
Mag je mij nog eens zeggen na mijn examensIk weet er nog enkele staan die ook heel vuil zijn............ EN die staan niet zo verMoest het niet zo ver zijn, ik kwam hem eens wassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knap lullig van jeEr is een extra bericht uit gegaan dat de dieren het de aankomende winter extra zwaar krijgen dus heb al vetbollen, zakjes pinda's etc in huis gehaald...
Kan de populatie die zich binnenshuis bevindt toch niet laten verkommeren...Knap lullig van jeEr is een extra bericht uit gegaan dat de dieren het de aankomende winter extra zwaar krijgen dus heb al vetbollen, zakjes pinda's etc in huis gehaald...ik hang dat spul juist buiten.
Hij zag er nogal dreigend uit... en ben niet zo'n held...Niet voeren maar op jacht.
Kan de populatie die zich binnenshuis bevindt toch niet laten verkommeren...Knap lullig van jeEr is een extra bericht uit gegaan dat de dieren het de aankomende winter extra zwaar krijgen dus heb al vetbollen, zakjes pinda's etc in huis gehaald...ik hang dat spul juist buiten.