Welke partij

CDA
14%
13
PvdA
7%
7
VVD
38%
36
SP
17%
16
GroenLinks
1%
1
Groep Wilders / PvdV
21%
20
ChristenUnie
2%
2
D66
Geen stemmen
0
PvdD, SGP, etc...
1%
1

Totaal aantal stemmen: 96
Duc
Guru
Guru

Re: RE: Verkiezingen

do nov 23, 2006 21:12

Het gaat niet om het soort risico's of groter of kleiner. Ikzelf vind het terrecht dat iemand die verantwoordelijk is voor vele levens, iets meer verdient maar dat is verantwoordelijkheid voor anderen, niet voor jezelf. Wat ik bedoel is dat je, als je zelfstandig ondernemer wordt, je weet dat je risico's loopt voor jezelf. Daar kies je dan voor en dat hoeft niet beloond te worden.
ok, je weet dat je risico's loopt maar je mag wel in je ondernemerschap gesteund worden. (vind ik)
Nu voelt het soms al of je juist gestraft word als je ervoor kiest om zelfstandig ondernemer te worden.
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

Skattie

RE: Verkiezingen

do nov 23, 2006 21:15

Ik ben het met je eens dat je niet gestraft hoeft te worden daarvoor. Netzomin als ik gestraft wil worden omdat ik docent ben, en een verpleger omdat hij verpleger is.

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 23, 2006 21:16

hmmm interessante discussie.

Als het aan de Alfa-rijders ligt mogen CDA en VVD in ieder geval samen door ... (nu net 51%...)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 23, 2006 21:18

Dat iemand kiest om zijn nek uit te steken, is zijn eigen keuze, dat hoeft niet beloond te worden.lopend, meer moet verdienen?
Nou, dat is toch niet helemaal waar. Als er namelijk niet een zekere beloning staat tegenover het nemen van een zeker risico, dan onderneemt niemand meer iets. Want van persoonlijke voldoening alleen kan niemand leven.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Skattie

do nov 23, 2006 21:22

Dat iemand kiest om zijn nek uit te steken, is zijn eigen keuze, dat hoeft niet beloond te worden.lopend, meer moet verdienen?
Nou, dat is toch niet helemaal waar. Als er namelijk niet een zekere beloning staat tegenover het nemen van een zeker risico, dan onderneemt niemand meer iets. Want van persoonlijke voldoening alleen kan niemand leven.
Wacht ff, de overheid moet jullie belonen, omdat er een zeker risico genomen wordt waar ik en velen met mij geen fuck aan hebben? En volgens mij (maar dat is misschien zwart-wit) zit het ondernemersschap je in het bloed/of niet. En als het risico de motivatie is, moet je het risisco ook nemen zonder die beloning, maar volgens mij heeft een zelfstandig ondernemer andere motivatie om zelfstandig ondernemer te zijn.

Duc
Guru
Guru

do nov 23, 2006 21:23

mee eens!
Waarom word (veel) geld verdienen gezien als iets vies?
(zal wel het nederlandse calvinisme zijn)

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX

Duc
Guru
Guru

do nov 23, 2006 21:24

[/quote] En volgens mij (maar dat is misschien zwart-wit) zit het ondernemersschap je in het bloed/of niet. En als het risico de motivatie is, moet je het risisco ook nemen zonder die beloning, maar volgens mij heeft een zelfstandig ondernemer andere motivatie om zelfstandig ondernemer te zijn.[/quote]

yeah right en we leven allemaal van lucht en liefde...
Laatst gewijzigd door Duc op do nov 23, 2006 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX

Andretti Molletti

Even een leuke dooddoener voor ondernemers:

Iemand gaat aan het eind van de start/landingsbaan wonen en na 4 maanden begint hij/zij te klagen over geluidsoverlast. De baan moet sluiten!!

jullie snappen hem vast ;)

Over de risico's van docent wil ik het best wel hebben!!

Iemand ruilen????

Niet zeuren achteraf dan he!
Je verdient krap modaal, misschien ietsjes meer.
Via PB mag ook 8)

Misschien is een begripvolle insteek een beter, wat is nou zo'n probleem, of antwoordt maar eens op de vraag:

waarom begin je als zelfstandige??
je zult zien dat er ook voordelen aan kleven, je moet ze alleen wel zien 8)

(PS het zwartwerken hoeft niet genomd te worden, dat wist ik al :mrgreen:

Ieder vak heeft zijn voordelen, al is docent zijn wel een idioot..eeeuh ideologie ;)

Skattie

mee eens!
Waarom word (veel) geld verdienen gezien als iets vies?
(zal wel het nederlandse calvinisme zijn)
Niemand hier zegt dat veel geld verdienen vies is.

Skattie

do nov 23, 2006 21:27

Ik merk dat ik me toch weer teveel laat meeslepen in dit hele gebeuren dus ik laat jullie maar even, zolang als ik het kan laten.

Duc
Guru
Guru

do nov 23, 2006 21:27

WEL!!

:wink:

zie je wel skattie :wink:

grappig topic dit....

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 23, 2006 21:33

Wacht ff, de overheid moet jullie belonen, omdat er een zeker risico genomen wordt waar ik en velen met mij geen fuck aan hebben? En volgens mij (maar dat is misschien zwart-wit) zit het ondernemersschap je in het bloed/of niet. En als het risico de motivatie is, moet je het risisco ook nemen zonder die beloning, maar volgens mij heeft een zelfstandig ondernemer andere motivatie om zelfstandig ondernemer te zijn.
Nee, de overheid moet je niet belonen, ze moet je alleen niet straffen. Dat is een heel verschil.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do nov 23, 2006 21:35

Nee, de overheid moet je niet belonen, ze moet je alleen niet straffen. Dat is een heel verschil.
:thumbs:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Skattie

do nov 23, 2006 21:37

En dat heb ik ook bevestigd.

Terug naar “Het Forum Café”