dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB forum = zo gek nog niet, dus toch wel!

ma mar 06, 2006 01:24

Hier weer een typisch gevalletje SCARB.. " Laten we met ze alle lekker andere Alfa's afzeiken omdat ze een andere smaak hebben"

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=10627
Bovenstaand topic is toch weer het bewijs dat er hier op het forum geen respect is voor mensen met een andere smaak, die afwijkt van de norm...

En men noemt het allemaal zo gezellig en super.. maar men zeikt mekaar toch af hier.. dat laat ik zien in bovenstaande berichten..

OF NIET ?
Wel of niet, daar gaat het om dus?
Als het niet bevalt, zou ik gewoon weggaan, de boel laten voor wat het is en zo, en er vooral geen energie meer in steken.

SCARB forum = zo gek nog niet, is mijn mening, ook al heb ik een 155 :shock: :wink:
Laatst gewijzigd door dibro op ma mar 06, 2006 01:33, 2 keer totaal gewijzigd.
It's not easy, being green (kermit)

Sja.

RE: SCARB forum = zo gek nog niet, dus toch wel!

ma mar 06, 2006 01:25

zo is dat.!! .mensen die wat onderbouwde opmerkingen maken.. gewoon wegsturen en de mond snoeren..

vooral niet inhoudelijk op in gaan hoor.. :lol: :lol:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 06, 2006 01:28

Hier weer een typisch gevalletje SCARB.. " Laten we met ze alle lekker andere Alfa's afzeiken omdat ze een andere smaak hebben"

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=10627
Bovenstaand topic is toch weer het bewijs dat er hier op het forum geen respect is voor mensen met een andere smaak, die afwijkt van de norm...

En men noemt het allemaal zo gezellig en super.. maar men zeikt mekaar toch af hier.. dat laat ik zien in bovenstaande berichten..

OF NIET ?
Dat er gezeik is valt niet te ontkennen. Het feit dat je dat na een paar postings al zo goed weet duidt er op dat je of een regelmatig lezer of een poster bent. Als je 'alleen maar' een lezer zou zijn en je ergert je, tja, hoeveel recht van spreken heb je dan? Zonder eigen bijdragen die volgens jou laten zien hoe het wel moet is je mening niet zo relevant, dan moet je gewoon lekker ophouden met lezen. Net als klagers over schrijffouten in de Metro of Spits: niet zaniken, het is gratis, en als de kwaliteit je niet zint, gewoon lekker laten liggen en verder leven. Als je een poster bent, waarom dan niet onder je 'eigen' nickname ook dit soort dingen posten? Dan zou de rest van de gebruikers een indicatie hebben van wat voor vlees er hier in de kuip zit en waar je onvrede vandaan komt... :roll:

Inhoudelijk genoeg voor je? :wink:

Een forum is er ook en vooral voor discussie :!: Het is hier geen sekte waarin iedereen slaafs dezelfde leer moet aanhangen :idea:

En vanaf nu zal ik mijn positieve bijdrage leveren door niet meer op dit soort dingen te reageren. Mijn mening is in dit en in het 'jammer' topic verwoord. Wie wat te mauwen heeft: ik heb een pb box. Drink eens wat allemaal samen, en laat het allemaal niet zo moeilijk wezen!
Laatst gewijzigd door yuri 75 V6 op ma mar 06, 2006 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 06, 2006 01:45

En vanaf nu zal ik mijn positieve bijdrage leveren door niet meer op dit soort dingen te reageren. Mijn mening is in dit en in het 'jammer' topic verwoord. Wie wat te mauwen heeft: ik heb een pb box.
:lol:
Ik ook :idea: :!:
It's not easy, being green (kermit)

Andretti Molletti

ma mar 06, 2006 10:51

echt een geweldig forum... Het bestuur is gewoon genoodzaakt om de verkoop sectie aantepassen omdat "mede alfisti" elkaars advertenties afzeiken..

Gezellig forum hoor... :lol: :lol:
Je bent echt GEWELDIG Sja!!!
Maar je leest de verkeerde topics:

Je naam staat hier niet bij:
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=93

en hier niet... http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=9089

Je was er niet bij toen we Allessandro gingen bezoeken in het ziekenhuis..

En je was ook niet actief toen we Saskia een hart onder de riem staken...

Je moet de positieve kanten van een forum wel willen zien!!
Ze komen niet naar jou toe, je moet er moeite voor doen en dat is waarschijnlijk teveel gevraagd?

Dit forum doet meer positiefs dan jij denkt , dus gebruik de search functie eens nuttig en concentreer je eens op het positieve in het leven, zul je zien dat je weer een smile krijgt en niet meer zo loopt te mekkeren.
Er is plaats voor iedereen hier op het forum, en als tig forummers het oneens zijn met jou, 1 persoon dan ligt het natuurlijk aan die tig forummers en niet aan jou :?
Doe gezellig mee man en verschuil je niet achter een negatief maskertje!!

Je kan alsnog doneren op de rekening van racen met een handicap!!!

van G
Guru
Guru

ma mar 06, 2006 17:47

@Andretti Molletti en yuri 75 V6 en zoveel anderen

Helemaal gelijk :thumbs:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

charlotte

ma mar 06, 2006 18:40

LOL :lol:
Sjonge, wat heb ik een spijt dat ik dit topic ben begonnen.

@Sja: wie weet kun je MEEdenken om dit forum weer als vanouds te maken, ipv dit soort reply's? 8)

Marian
Member
Member

ma mar 06, 2006 18:47

Goh, het houdt je wel enorm bezig, niet? Ik stel voor dat je ergens anders gaat stoken. Wie denk je wel dat je bent, moraalridder nummer 1? Jezus Christus? Misschien is het een goed idee om je eigen forum op te zetten? Kun je lekker zeuren en klagen over alles, en dan kun je het zelf steeds opnieuw lezen en antwoord geven op je eigen postings, dat is toch wat je het leukst vind, zo te merken?!
Ik stel dan ook voor om deze fijne meneer / mevrouw ver links te laten liggen verder. :lol:

Skattie

ma mar 06, 2006 18:53

inderdaad Marian, negatief gedrag negeren is meestal het beste. Kijk maar eens naar een van de vele opvoedprogramma's op tv :wink:

Floor
Guru
Guru

ma mar 06, 2006 18:57

inderdaad Marian, negatief gedrag negeren is meestal het beste. Kijk maar eens naar een van de vele opvoedprogramma's op tv :wink:
SuperNanny ipv Moderator :lol:

SUPERMODJE!

Zoals Marian ook al schrijft: Negatief gedrag negeren is meestal het beste.

Ik zeg er verder niets meer over.
Oo==v==oO

charlotte

ma mar 06, 2006 19:45

Okay, wilde met dit topic iets positiefs zeggen (titel was dan ook SCARB-forum = zo gek nog niet), maar zal ophouden te nanny'en.
Laatst gewijzigd door charlotte op ma mar 06, 2006 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 06, 2006 19:56

Iets gemist :?

charlotte

Re: SCARB forum = zo gek nog niet

ma mar 06, 2006 20:09

Hm.. Dankzij ene "Sja"(?) ben ik weer positiever tegen dit forum aan gaan kijken en besef ik dat je(lees ik!) je niet mee moet laten slepen in het negativisme op dit forum.

We zijn allemaal Alfa-liefhebbers, en allemaal verschillend. Nu, ja, verder geen woord aan vuil maken. Alfa is fun!
Maar even positief eindigen als begonnen te zijn. Was niet opvoedkundig of belerend bedoeld.

Einde topic ?

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: SCARB forum = zo gek nog niet

ma mar 06, 2006 20:12

:? Niet weer een slotje op een topic :wink:

Terug naar “Het Forum Café”