Inderdaad . En ik heb dus ook niet gekeken héniks vreselijke ruzie, je hebt zeker een punt !

Kristal
Inderdaad . En ik heb dus ook niet gekeken héniks vreselijke ruzie, je hebt zeker een punt !
Dat was dus ook mijn volgende vraag .Beetje vreemd. Stel dat duidelijk blijft dat de overledene de veroorzaker is van het ongeval en er zijn nog andere doden / zwaargewonden. Moet het verzekeringstechnisch dan niet bekend zijn of het ongeval door dronkenschap is veroorzaakt ?@Frankalfa:
Een hele goede opmerking van je.![]()
Indien iemand is overleden wordt er dus NIET gekeken naar alcohol/drugsgebruik om de simpele reden dat de officier van Justitie dan niet mag toestaan.
dat zijn ook de eerste foto's die in dit topic zijn geplaatst jochieAl eens in het fotoboek gekeken.Prachtige Bertone daar,en een mooie 164 !!!![]()
Knap je weer een beetje op na al die gruwlijke foto's
Ik heb eens voor de grap mogen blazen, ik kwam te voet voorbij een controle, de agent zelf vond het ook wel lachen en toen het wat rustiger was, mocht ik terugkomen. Inmiddels hadden 8 blikjes bier een thuis gevonden in mijn buik... ik dronken en toch een P blazen ! Schandalig eigenlijk. Maarja je kan een bloedtest niet verplichten (grondwettelijk iets over de integriteit van het lichaam of zoiets, @@ ??)!! Ik dacht oh nee die is de sjaak, en idd meneer even blazen alstublieft...........................ik mijn handen voor mijn ogen..........................meneer alles in orde een prettige avond verder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt heel vreemd, nou is hij wel vrij gezet dus kan hij misschien meer hebben![]()
![]()
![]()