mwa
Biobrandstoffen zijn zonder accijnsverlaging wat duurder dan gewone diesel en benzine. Biodiesel bijvoorbeeld is diesel vermengd met een deel koolzaadolie. Door die toevoeging is de brandstof duurder. De (deels) natuurlijke brandstoffen zijn aantrekkelijk omdat een auto op biodiesel minder CO2 en roet uitstoot.
blij met een dooie mus
ik vrees met grote vrezen dat we bij de volgemde stemronde weer een ommewaai krijgen:

PVDA

GroenLinks

D66

Daar gaat ons wegennet denk ik dan. Gezien de malayse en de schandalen waarin enkele ministers en ambtenaren verwikkeld raakten / zitten zal er wel iemand opstaan die een nieuwe partij begint, waarop de zittende politiek verbaasd zal reageren
Ik ben benieuwd wie er rijk gaat worden aan de aanbesteding van de nieuwe maasvlakte trouwens
ik sprak zaterdag een echte ambtenaar : een brandweerman. eerst gingen zij er met 55 uit. een slimme ambtenaar liet daarom een onderzoek doen naar wat nou een reeele leeftijd zou zijn om met pensioen te mogen als brandweerman. ( hij hoopte op 65 of zo )
helaas kwam uit het onderzoek naar voren dat het bij het bereiken van de 48 jarige leeftijd welletjes moest zijn voor een brandweerman. Nu is het gekonkel echt begonnen dus.......
groeten
jos