Maar ik zie dat eerder als een voordeel, ik heb het wel over zwart ingekleurd.Dat is inderdaad ook de reden dat de mijne niet ingekleurd isKlein simpel klavertje vol gekleurd als je er snel overziet zou het net een geboortevlek ofzo kunnen zijn.
Was het dus helemaal eens met deze opmerking :OK, duidelijk. Maar dan had je beter degenen die niet on-topic blijven kunnen aanspreken in je posting, dan degenen die daar weer over vallen.
Hoop dus dat de "Offtopicers" dit dus ook inzien.....Déja vu... destijds ook op slot gegooid wegens een hoop onzinpostings.
Maar ik zie dat eerder als een voordeel, ik heb het wel over zwart ingekleurd.Dat is inderdaad ook de reden dat de mijne niet ingekleurd isKlein simpel klavertje vol gekleurd als je er snel overziet zou het net een geboortevlek ofzo kunnen zijn.
Uiteindelijk heb je een tattooage toch maar voor jezelf.
Overigens iets in de trent als de stickers die op veel mito's kleven niets. Leent zich toch perfect voor op een arm, been of borst
kuck kuch
Maar ik zie dat eerder als een voordeel, ik heb het wel over zwart ingekleurd.Dat is inderdaad ook de reden dat de mijne niet ingekleurd is
Uiteindelijk heb je een tattooage toch maar voor jezelf.
Overigens iets in de trent als de stickers die op veel mito's kleven niets. Leent zich toch perfect voor op een arm, been of borst
Heb jij hem daarom ook niet in laten kleuren? ivm het uitlopen bedoel ik.Een klavertje moet ook niet te klein, als je het mij vraag. Ik heb ooit een winkel medewerker gezien met een heel klein klavertje (had verder niks me Alfa's te maken, ik heb hem gevraagd) op zijn hand. Maar je moet echt even de tijd te nemen om te zien dat het een klavertje is. Lijkt dus echt een kleine vlek. En na verloop van tijd loopt de inkt een beetje uit, dus dan wordt het alleen maar erger
Neej, ik heb em niet in laten kleuren omdat ik in eerste instantie geen groene of zwarte vlek wilde. Ik wilde gewoon de contouren en heb de tattooartiest laten spelen met de randen. De hoeken van de blaadjes zijn allemaal iets dikker. Moeilijk uit te leggen...maar als je goed naar de foto kijkt hoop ik dat je het snaptHeb jij hem daarom ook niet in laten kleuren? ivm het uitlopen bedoel ik.Een klavertje moet ook niet te klein, als je het mij vraag. Ik heb ooit een winkel medewerker gezien met een heel klein klavertje (had verder niks me Alfa's te maken, ik heb hem gevraagd) op zijn hand. Maar je moet echt even de tijd te nemen om te zien dat het een klavertje is. Lijkt dus echt een kleine vlek. En na verloop van tijd loopt de inkt een beetje uit, dus dan wordt het alleen maar erger