Huh? Die computers komen helemaal niet in het lijstje voor...![]()
![]()
![]()
Ik heb op al de computers in de leslokalen en die van mijn collega's gestemd
...het is een autoverkiezing, hoor.

Huh? Die computers komen helemaal niet in het lijstje voor...![]()
![]()
![]()
Ik heb op al de computers in de leslokalen en die van mijn collega's gestemd
wel lache om dat is door te lezen, er schijnt zelfs een artiekel te staan op de autovisie website hier overtja en zo zullen weer andere mensen over deze alfa site denken ik denk maar ieder zijn ding, toch?
trouwens zo'n qashqai dinges is wel wat voor hier in Paramaribo met al die gaten en de weg en onverharde wegen. maar dan heb ik toch evengoed liever een 156 croswagon of zo.
Maar ook de Qashqai-adepten krijgen steun. “Ook vanuit de NissanClub kunnen jullie rekenen op stemmen, maar helaas zijn de leden van de 156 club ook bezig”, staat op het forum te lezen.
Ik denk dat je daar best wel is gelijk in zou kunnen hebben, vind het een hele mooie auto en leuk gevonden, maar om er zelf nu in te gaan rijden....Maar ook de Qashqai-adepten krijgen steun. “Ook vanuit de NissanClub kunnen jullie rekenen op stemmen, maar helaas zijn de leden van de 156 club ook bezig”, staat op het forum te lezen.![]()
![]()
heb zelf niet gestemd maar vind het wel grappig dat mensen zich druk maken om zoiets onbelangrijks![]()
durf te wedden dat een groot deel van de 500-stemmers niet eens een 500 hebben of zullen kopen..