Denk dat dat vooral wil zeggen dat wij op dieet moeten, Roeltje !

dus vandaar de 3.5, dan kun je ze weer inhalen!Ja dat heb ik ook wel als ik uitstap dan gaan gauw de deuren op slot en spoeden ze zich weg...Zo is dat !!! Voor die reden noem ik een X5 al jaren een "ikke5"...geen kat die dat snapt, doorgaansDie zogenaamde aso's in auto's is denk ik meer een plaag van deze tijd.Bijna allemaal ikke,ikke,ikke en de rest kan stikke,ik eerst en dan pas een ander.
En tijd hebben we niet meer voor een ander en zeker geen respect voor iemand anders op de weg.![]()
Is niet alleen in de wagen. Mensen zijn gewoon zo. Ik zit hier helaas op een kantoor, waar ik met 90 % van de collega's niet door de bocht kan. Gewoon omdat het allemaal zulke figuren zijn. Kunnen alleen over zichzelf (en hoe geweldig ze wel zijn) praten.
En in hun auto, hebben ze nog een groter b*kk*s...Tot je eens een keertje uitstapt, dan gaan hun deurtjes op slot
Neejh das zonde van de benzine...dus vandaar de 3.5, dan kun je ze weer inhalen!Ja dat heb ik ook wel als ik uitstap dan gaan gauw de deuren op slot en spoeden ze zich weg...Zo is dat !!! Voor die reden noem ik een X5 al jaren een "ikke5"...geen kat die dat snapt, doorgaans![]()
Is niet alleen in de wagen. Mensen zijn gewoon zo. Ik zit hier helaas op een kantoor, waar ik met 90 % van de collega's niet door de bocht kan. Gewoon omdat het allemaal zulke figuren zijn. Kunnen alleen over zichzelf (en hoe geweldig ze wel zijn) praten.
En in hun auto, hebben ze nog een groter b*kk*s...Tot je eens een keertje uitstapt, dan gaan hun deurtjes op slot
mja.. een verontrustende ontwikkelingIk weet niet maar als ik tegenwoordig bij de 156's naar binnen kijk zit daar ook vaak zat dubieus publiek in...
Dat wisselt nog wel eens i.d.d helaasIk weet niet maar als ik tegenwoordig bij de 156's naar binnen kijk zit daar ook vaak zat dubieus publiek in...
Dat lijkt me vreemd: elke fatsoenlijjke (nieuwe) auto van tegenwoordig heeft een systeem dat de deuren dicht doet (lees: op slot) zodra je wegrijdt, en je deuren dus altijd dicht zijn.......
Nee hoor, gewoon even heel vriendelijk aan die meneer gaan vragen waarom ie nou zo doet, wat ie nou precies wil bereiken met zijn gedrag ? Dan staan ze echt met hun "mond vol tanden" hoor.
Daarnaast: 'uitstappen' en dat soort zaken valt mijns inziens al helemaal in de sjonnie categorie thuis (lees: ik ben groter, sterker, ...(vul maar in) )
touché!Nee hoor, gewoon even heel vriendelijk aan die meneer gaan vragen waarom ie nou zo doet, wat ie nou precies wil bereiken met zijn gedrag ? Dat staan ze echt met hun "mond vol tanden" hoor.
Daarnaast: 'uitstappen' en dat soort zaken valt mijns inziens al helemaal in de sjonnie categorie thuis (lees: ik ben groter, sterker, ...(vul maar in) )
Meteen aan vechten denken ? tsssWie is hier nou de Sjonnie ?
![]()
ps: mijn 3 jaar oude 156 heeft zo GEEN systeem
Ja, ik ken een donkerblauwe 156 jtd SW met Belgische registratie en daar rijdt notabene een clown in![]()
gek is datAch ja soms zijn de mensen zo irritant, dat zelfs ik van de kook raak en dat sjonnie gedrag de kop in moet slaan.drukken...![]()
![]()
We kunnen een IRRI TOP-10 beginnen
Ik trap ( ze ) af...![]()
-Bumperklevers
-mensen die het liefst doorje heen willen rijden
Heerlijk toch die vrachtwagens, lekker achter blijven hangen tot ze er voorbij zijn. Kan het gas erop want de weg voor je is leeg- links-blijven-rijders;
- after-market-xenon-schijners (niet allemaal);
- mistlampen-aan-bij-kraakhelder-weer-rijders;
- inhalende vrachtwagens die 1 km harder rijden dan degene naast zich;
- geen richting aangeven op rotonde.
Verder probeer ik zoveel mogelijk te genieten van het rijden!![]()