Als jij ze mee neemt welnee, dat kwartier is bedoeld voor de mensen die niet belangrijk zijn maar zich wel zo voelen, en graag in de kijker willen lopen.
Heb ik me bij F1 altijd mateloos aan gestoord. Allemaal vage figuren die tegen bandjes staan te schoppen maar niks op de grid te zoeken hebben.
Alleen de hawaian tropic dames, das dan weer een ander verhaal....
hebben we die straks ook?![]()
Weet je nog dat naar mate je een hogere klassering had de startnummerdames mooier werdenAlleen de hawaian tropic dames, das dan weer een ander verhaal....
Ow jo! Dan komt het wel goed (of misschien juist niet)Weet je nog dat naar mate je een hogere klassering had de startnummerdames mooier werdenAlleen de hawaian tropic dames, das dan weer een ander verhaal....
We stonden nooit op pole, maar dat heeft ons er nooit van weerhouden eens goed naar de startnummers van het hele veld te kijken...Ow jo! Dan komt het wel goed (of misschien juist niet)Weet je nog dat naar mate je een hogere klassering had de startnummerdames mooier werdenAlleen de hawaian tropic dames, das dan weer een ander verhaal....
Dat wordt dan starten vanuit de pitstraatIk moet trouwens nog ff opgeven of we mee eten. Dat zoek ik morgen ff uit![]()
(..jaja, ik ben laat, I know)
Dank jeAi da's minder DibroSterkte ermee.
Gewoon dat asfalt over raggen jaeffe een vraagie:
Karten in huizen is dat het zelfde als racen op zolder?
sorry....................