Inderdaad een verrekte lastige, zonder dat jaartal en een kwartier plaatjes kijken was ik er niet achter gekomen.
Ah, ik zie het al, die blauwe met witte strepen en overmaatse spoilers, stond op een show in Parijs geloof ik.Dinky Boy - 257: Spider (105) Coda Tronca (maar die hadden we al eens gehad...)
Close miss... Er zal er best wel eens eentje voorbij komen waar al eens een raadplaatje van is geweest, maar in dit geval niet helemaal. Dit is geen gewone Coda Tronca en dat blijkt uit de onderkant van het plaatje.
Jaaa, gevonden! Jammer dat er zo weinig beeldmateriaal is van deze wagen. Hij bestaat nog wel, zij het in iets gewijzigde vorm (of er is ook een straatversie gemaakt?). Staat ergens in een museum of een collectie aan de foto te zien.179: 6c 1500 van de 'echte'Ghia. Milanees Piroli haalde in hetzelfde jaar de 1e plek in de klasse tot 1500 cc in de Mille Miglia:
Inderdaad een verrekte lastige, zonder dat jaartal en een kwartier plaatjes kijken was ik er niet achter gekomen.
Dat dacht ik dus ook, vandaar mijn vraag aan DinkThanx.
Dinky bedoelt de 1900 ss ghia coupé bij 262.
Klopt. Hij schijnt volledig van Abarth te zijn met alleen een Alfa motor erin. Maar dit is dus inderdaad het juiste antwoord. Ik vind het een waanzinnig gave wagen!
Goed! Nou ja, in plaats van "die blauwe met witte strepen en overmaatse spoilers" maak ik er maar de "Spider Aerodinamica prototypo Pininfarina 1974" vanAh, ik zie het al, die blauwe met witte strepen en overmaatse spoilers, stond op een show in Parijs geloof ik.Dinky Boy - 257: Spider (105) Coda Tronca (maar die hadden we al eens gehad...)
Close miss... Er zal er best wel eens eentje voorbij komen waar al eens een raadplaatje van is geweest, maar in dit geval niet helemaal. Dit is geen gewone Coda Tronca en dat blijkt uit de onderkant van het plaatje.
Dacht dat ik er een foto van had, in David Owen's Spider boek, niet dus.
Oeh, BIJNA goed. Plekje klopt (goed gezien!) maar de auto niet. Er is nog één ander type Alfa dat hier dit soort louvres heeft.190- zijn volgens mij van de 8C-35 loevere's aan de rechter achterkant van deze racer
rechts is zekermaar de rest moah
tis een poging
Hmm... sorry, allemaal fout.190- P3?
243- 8c 2900 van Simon Moore
256- 6c-2500 Freccia D'or
261- Die Engelse parodie op een 8C Monza (waar ik echt niet meer van op de naam kan komen)
Thom
Het is eigenlijk een 6C Sport Touring, om precies te zijn een 6C 2500 S Berlinetta Touring 1947, maar een Super Sport coupe heeft ditzelfde gedeelte ook dus ik reken hem goed.256= 6c 2500 super sport Touring