Deze Carlo zegt 'dank'.Die Carlo heeft het mooi verwoord!

Overigens lijkt uit mijn verhaal alsof ik de 156 niks vind maar vind het een heerlijke en mooie auto, gaat puur even over de zakelijke hap die erin rijdt...
Deze Carlo zegt 'dank'.Die Carlo heeft het mooi verwoord!
Nu ben je nog niet gevrijwaard van commentaar omdat ook best wat Alfisti een 156 van de zaak rijden... probeer het nog eensDeze Carlo zegt 'dank'.Die Carlo heeft het mooi verwoord!![]()
Overigens lijkt uit mijn verhaal alsof ik de 156 niks vind maar vind het een heerlijke en mooie auto, gaat puur even over de zakelijke hap die erin rijdt...
Wat ik al zei, er zijn velen hier die het wel waarderen. Waaronder ik. Dus dan moeten de goeden het, zoals zovelen weer onder de kwaden lijden. Maar het is jou keuze., maar de motivatie zakt wel...
Volkomen en zoals ik al eerder deed:Haha, ja toe maar...Laat ik het erop houden dat de strekking van m'n betoog duidelijk zal zijn....
Dreeken ... Het zijn niet mijn eigen woorden dus ik kan het zeggen : Deze GOEDE zou het ook spijtig vinden als je hier minder zou rondwaren . Het siert je enorm dat je blijft reageren en een beetje boos wordt als er onfundeerde dingen worden geschreven .... maar IK zou het daarom niet afstappen . Je aanwezigheid in ons minimaatschappijtje hier wordt super gewaardeerd en niet enkel door KAS en mij hoorWat ik al zei, er zijn velen hier die het wel waarderen. Waaronder ik. Dus dan moeten de goeden het, zoals zovelen weer onder de kwaden lijden. Maar het is jou keuze., maar de motivatie zakt wel...
En zo is het maar net!Je aanwezigheid in ons minimaatschappijtje hier wordt super gewaardeerd en niet enkel door KAS en mij hoor![]()
Maar als het is om meer bij je Skattie te zijn willen we je graag af en toe wel eens missen hoor .![]()
Kristal
Waarschijnlijk wel: als die collega een Skoda koopt wordt het ruzie met Van G.... (of dat nu een reden is om nu wel of geen Skoda te kopen mag die collega zelf bepalen)Van G: heb je nu al werkelijk iets gevonden om die collega mee om de oren te slaan?![]()
Toch jammer, het enige mooie aan die auto's krijg je er niet bij....Ze maken wel leuke kalenders bij Skoda...