Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: Heluup, skoda liefhebber gespot!

vr dec 02, 2005 11:18

Die Carlo heeft het mooi verwoord! :!:
Deze Carlo zegt 'dank'. :oops:

Overigens lijkt uit mijn verhaal alsof ik de 156 niks vind maar vind het een heerlijke en mooie auto, gaat puur even over de zakelijke hap die erin rijdt...
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

reijnaje
Guru
Guru

vr dec 02, 2005 11:19

Die Carlo heeft het mooi verwoord! :!:
Deze Carlo zegt 'dank'. :oops:

Overigens lijkt uit mijn verhaal alsof ik de 156 niks vind maar vind het een heerlijke en mooie auto, gaat puur even over de zakelijke hap die erin rijdt...
Nu ben je nog niet gevrijwaard van commentaar omdat ook best wat Alfisti een 156 van de zaak rijden... probeer het nog eens :wink:
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr dec 02, 2005 11:20

, maar de motivatie zakt wel...
Wat ik al zei, er zijn velen hier die het wel waarderen. Waaronder ik. Dus dan moeten de goeden het, zoals zovelen weer onder de kwaden lijden. Maar het is jou keuze. :wink:

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

RE: Heluup, skoda liefhebber gespot!

vr dec 02, 2005 11:21

Haha, ja toe maar... :lol: Laat ik het erop houden dat de strekking van m'n betoog duidelijk zal zijn.... :lol:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

reijnaje
Guru
Guru

vr dec 02, 2005 11:22

Haha, ja toe maar... :lol: Laat ik het erop houden dat de strekking van m'n betoog duidelijk zal zijn.... :lol:
Volkomen en zoals ik al eerder deed:

=D>
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

SPIDERVELOCE1750

vr dec 02, 2005 11:40

, maar de motivatie zakt wel...
Wat ik al zei, er zijn velen hier die het wel waarderen. Waaronder ik. Dus dan moeten de goeden het, zoals zovelen weer onder de kwaden lijden. Maar het is jou keuze. :wink:
Dreeken ... Het zijn niet mijn eigen woorden dus ik kan het zeggen : Deze GOEDE zou het ook spijtig vinden als je hier minder zou rondwaren . Het siert je enorm dat je blijft reageren en een beetje boos wordt als er onfundeerde dingen worden geschreven .... maar IK zou het daarom niet afstappen . Je aanwezigheid in ons minimaatschappijtje hier wordt super gewaardeerd en niet enkel door KAS en mij hoor :wink:

Maar als het is om meer bij je Skattie te zijn willen we je graag af en toe wel eens missen hoor . :wink:

Kristal

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

vr dec 02, 2005 13:19

Je aanwezigheid in ons minimaatschappijtje hier wordt super gewaardeerd en niet enkel door KAS en mij hoor :wink:

Maar als het is om meer bij je Skattie te zijn willen we je graag af en toe wel eens missen hoor . :wink:

Kristal
En zo is het maar net!

Skattie

vr dec 02, 2005 13:53

Even voor alle duidelijkheid: toen dit topic starte zei ik gelijk tegen Dré "dat is appels met peren vergelijken" en konden we er wel om lachen. Ik rij inderdaad Skoda en nee, ik vind m niet geweldig mooi. T is een neutrale auto qua uiterlijk maar t brengt me wel waar ik wezen moet, zonder problemen. En dat is toch wel errrrug handig voor een vrouw. :oops:
Het valt me op dat iedereen in eerste instantie negatief is over Skoda terwijl ze er over het algemeen nog nooit in gereden hebben. Dré is positief verrast door mijn 3 cilinder Skoda Fabia. We kunnen er inderdaad samen om lachen maar dat is omdat we inzien dat mijn keus andere gronden heeft dan de zijne .
Op het moment dat het op de persoon wordt gespeeld gaat t voor mij te ver. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel dat mensen die kiezen voor een Skoda, hier niet voor vol worden aangezien. Kan aan mij liggen hoor.
Daar heb ik t dan met Dré over en die wil zijn Skattie graag verdedigen. (en stiekum vind ik dat heerlijk ;-)) Uiteindelijk loopt t dan toch weer uit de hand en dat is jammer...
Ik ga en kan niet voor Dré spreken, dat kan hij prima zelf, maar ik vind het wel erg fijn dat hier wel een paar keer duidelijk wordt gemaakt dat Dré voor sommigen wel een toegevoegde waarde heeft. In ieder geval mijn dank daarvoor.

En nu van mijn kant genoeg serieus geklets :roll: .

Van G: heb je nu al werkelijk iets gevonden om die collega mee om de oren te slaan? 8-[ :wink:

reijnaje
Guru
Guru

vr dec 02, 2005 13:56

Van G: heb je nu al werkelijk iets gevonden om die collega mee om de oren te slaan? 8-[ :wink:
Waarschijnlijk wel: als die collega een Skoda koopt wordt het ruzie met Van G.... (of dat nu een reden is om nu wel of geen Skoda te kopen mag die collega zelf bepalen) :lol:
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

van G
Guru
Guru

vr dec 02, 2005 14:53

Ik ga z'n mailbox maar eens wat opfleuren met al die leuke foto's die jullie gepost hebben :mrgreen:

Het alfa charme offensief is al gestart met deze :arrow:

Afbeelding

En als ie ff z'n hielen ligt zet ik deze :arrow:

Afbeelding

Op z'n bureaublad :schrik:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

charlotte

vr dec 02, 2005 17:41

Kunnen we niet een ieder in zijn/haar waarde laten. Zelf ben ik Alfa-gek, met als gevolg: rijden in een oude Bella met soms veel mankementen. Dat is mijn keus.

Maar wie zijn wij, wie ben ik om mensen die een ander merk rijden en daar tevreden over zijn, die mensen te ridiculiseren? Ik doe niet mee iig.

Ben je gelukkig met je Skoda. Prima. Laat je hier niet op andere gedachten brengen!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr dec 02, 2005 17:45

Pcies. ik heb geen Skoda en wil er voorlopig geen. Maar ik koop een auto met andere motieven dan bv. Skattie. Vanuit haar oogpunt heeft ze overschot van gelijk dat ze die auto heeft ! Iedereen stelt andere eisen aan een auto.
En maakt dat van haar (en de andere niet-Alfa rijders) een minderwaardig iemand ? IK DACHT HET NIET ! Met een beetje respect voor elkaar zou dit forum er helemaal anders uit zien.

(en daarbij ze heeft ook al een beetje een 105, en een 147, en een numerata...enz enz....) 8)

ps: niks tegen de ludieke manier waarop dit topic begonnen is, da's WEL grappig ;)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Elentinos
Member
Member

vr dec 02, 2005 18:32

Ze maken wel leuke kalenders bij Skoda... =P~

http://www.dusky.sk/pics/2005-12/1609_K ... anji-4.jpg

Jorix

vr dec 02, 2005 18:57

Ze maken wel leuke kalenders bij Skoda...
Toch jammer, het enige mooie aan die auto's krijg je er niet bij.... 8)

matramurena
Full Member
Full Member

za dec 03, 2005 14:56

Nog wat leuke foto's om je collega mee om de oren te meppen :D:D:D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding