Goed even de balans herstellen ...
Hoewel wij niet in de beste buurt van ons dorp / stad woont (de bijnaam tranendal moet toch ergens vandaan komen), heb ik nauwelijks problemen met de buren. Het grootste probleem is vooral dat de parkeergelegenheden niet berekend zijn op de hedendaagse hoeveelheid auto's die een gezin heeft.
Toch even wat leuke feitjes:
- De ene buurman is Italiaans én Alfaliefhebber, ik mag van de oprit gebruik maken als het nodig is. Als hun op vakantie zijn mag de auto ook gerust daar staan.
- Andere buurman rijdt al jaren een BMW E30 320i en staat ook regelmatig te sleutelen ook geen problemen mee.
- Drie huizen verder heeft de buurman een knalgele chopper met regenpijp eronder (kan geen uitlaat zijn). En hoewel ie er gewoon om 6 uur 's morgen mee wegrijdt... niemand klaagt.
- Buurman daarnaast motor, geen geklaag.
- Buurman daarnaast, Italiaanse gestarbeider die lekker is blijven hangen, die vind toch alles mooi wat ik voor de deur heb staan (logees en mijn eigen wagen). Enige struikelpuntje ... zwaar accent
- Blok huizen daarnaast bestaat uit eigenlijk alleen gezinnen met meerdere auto's, motoren en een dikke Amerikaanse Pick up incl. vriendjes die wel is langskomen.
Kan nog wel even doorgaan, maar bottomline... geen gezeik gehad zover ik weet. Zover ik weet en kan inschatten proberen we zoveel mogelijk rekening met elkaar te houden. En als er dan Logeetjes zijn (Martijn's Spider of GTA, de 90 van Jens enz. is er altijd wel nieuwsgierigheid).
Dusseh ... welke liefhebber wil er komen wonen in het huis wat nu te koop staat?