En de Z van Zorro euh.... Zagato.Concentreer je voorlopig maar eens op modellen waar "Bertone" of "Pininfarina"op staat
En de Z van Zorro euh.... Zagato.Concentreer je voorlopig maar eens op modellen waar "Bertone" of "Pininfarina"op staat
Inkoppertje.Dat niemand deze nog genoemd heeft.
Die mogen ze bij mij zo voor de deur parkeren
Ik heb ze nog ergens en zal deze weer uploaden.... Ik heb ze weer gevonden en ze worden nu up-gepomd. Even geduld AUB.Zoow Alfa-Corazon, wat jammer dat die foto's uit dat topic verdwenen zijn, dat had ik wel eens willen zien
Het is gewoon jammer dat de S2000 geen twee extra stoeltjes als achterbank heeft. Ondanks dat de Honda al wat ouder is, blijft het een tijdloos model, maar vooral, tijdloze rijeigenschappen hebben: 240Pk op de achterwielen met minimale systemen. 9.000 rpm, en gaan. Wat bijna niemand weet, is dat de S2000 ontworpen is door Pininfarina, in opdracht van Honda. Daar komen die sexy lijnen vandaanZie onderschrift.
![]()
En omdat honda eigenlijk geen sportieve opvolger van de S2000 heeft is dit voor alfa eigenlijk een heel mooi gat om te vullen.
Denk S2000 weg ligging met alfa design en een lekkere 3.2V6 onder de kap. RWD uiteraard.
En omdat alfa eigenlijk geen geschikte opvolger heeft voor de 155Q4 is de V70R daar mijn opvolger voor.
Snel, comfortabel, 4wd, incognito. Een echte gezinsauto net als de 155Q4.
Gaaf idd, daar is mijn buurman helemaal gek van, jaguarIk ben ook meer van de oude autos, en dan ook naast Italiaans vooral oud Engels.
2 van mijn autos:
Jaguar XJS v12
![]()
WW-eet je iig zeker dat ie nog heeeel lang je buurman blijft....Gaaf idd, daar is mijn buurman helemaal gek van, jaguarIk ben ook meer van de oude autos, en dan ook naast Italiaans vooral oud Engels.
2 van mijn autos:
Jaguar XJS v12
![]()
had ook een Alfaatje maar dat is inmiddels over ..
WW-eet je iig zeker dat ie nog heeeel lang je buurman blijft....![]()