Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: AlfaCuore?

zo feb 14, 2010 22:55

Of je voor vol wordt aangezien met een aantal registers waarbij je verschillende voorwaarden en lidmaatschappen hebt is dan de vraag.

Verder blijft de basisgedachte vreemd dat je gezamenlijk evenementen wil organiseren voor individuele clubjes, wat de diverse registers naar mijn mening zijn. Blijft het verder wel een feit dat je af en toe gewoon wat nieuws moet proberen, hoe overbodig dat voor sommigen ook lijkt.
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Gillezzz
Member
Member
Contacteer: Website

RE: AlfaCuore?

zo feb 14, 2010 23:11

Wat mij betreft is het absoluut niet de bedoeling dat er nu een grote strijd gaat onstaan waarbij mensen zeggen dat hun clubje beter is en het andere clubje slechter.
Dat is ook absoluut niet de insteek van dit tamelijk vrijblijvende samenwerkingsverband. Ik ben als bestuurslid van een deelnemende club ook betrokken geweest in het voortraject en er verandert in feite niks aan de huidige situatie. Alleen mogelijk wat schaalvoordelen voor de leden van de clubs, maar op meetings zullen we gewoon individueel vertegenwoordigd zijn. Ook wanneer we ingeschreven zouden zijn op naam van Alfacuore heeft elke club haar eigen stand of rijtijd.

Geen reden voor paniek of verwijten, zo lijkt mij. Sterker nog, ik heb me hier onlangs op het forum aangemeld en niet vanwege deze discussie, maar omdat ik overweeg lid te worden van de SCARB. Leven en laten leven... :roll:

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: AlfaCuore?

ma feb 15, 2010 00:12

toch hebben we dat voordeel via de registers hier ook al wel zo'n beetje. of zie ik dit verkeerd?
Jullie hebben dat voordeel inderdaad via SCARB, de 'kleinere' clubs niet omdat we met kleinere aantallen naar meetings komen. Vandaar dat Harold diverse clubs heeft benaderd met de vraag: "Als we toch 'allemaal' gaan, waarom dan niet gezamenlijk inschrijven?" Dit idee hebben we uitgewerkt en zo is Alfacuore ontstaan. We zijn geen club waar een individu zich kan aansluiten dus ook geen concurentie van SCARB. Een strijd aangaan met wie dan ook is ook helemaal niet onze intentie.

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: AlfaCuore?

ma feb 15, 2010 00:22

Of je voor vol wordt aangezien met een aantal registers waarbij je verschillende voorwaarden en lidmaatschappen hebt is dan de vraag.

Verder blijft de basisgedachte vreemd dat je gezamenlijk evenementen wil organiseren voor individuele clubjes, wat de diverse registers naar mijn mening zijn. Blijft het verder wel een feit dat je af en toe gewoon wat nieuws moet proberen, hoe overbodig dat voor sommigen ook lijkt.
Inderdaad. Daarbij schept het geen verplichtingen. Iedere club kan zelf bepalen wanneer ze wel of niet inschrijven onder de naam Alfacuore. Ansich vind ik dat wel een prettige gedachte. We zijn aan niks en niemand verbonden en kunnen overal komen, zo ook hier.

Terug naar “Het Forum Café”