Déja vu... destijds ook op slot gegooid wegens een hoop onzinpostings.
Tsja, dat krijg je als er mensen die niet van tattoo's houden zich er mee gaan bemoeien....
Mompelt iets over een knuppel en een hoenderhok....
Het heeft niks met tatoeages an sich te maken (herinnert u zich het topic nog over 'vrouwen en Alfa Romeo', dat met fraaie plaatjes begon en allengs afgleed naar Teen Hustler-niveau?). Persoonlijk heb ik geen tatoeage en die komt er ook nooit, maar een boel mensen die ik ken tot mijn vriendin aan toe hebben ze wel en dat vind ik allemaal prima en soms zelfs mooi. Als je dat wilt, zoals Rik al heel goed verwoord heeft, moet je dat gewoon doen.
Hier dan, nogmaals de echte knuppel,
Je moet namelijk een stapje terug: dat krijg je als er op een Alfa Romeo-forum te veel bijzaken gepost gaan worden! Natuurlijk is een AR-tatoeage Alfa-gerelateerd en het is ook nog eens in het Café-gedeelte van het forum geplaatst. Prima. Maar als er dan weer een compleet willekeurige selectie aan niet AR-gerelateerde tatoeages uit de kast wordt getrokken, kun je verwachten dat er mensen op gaan reageren (want hoe je het ook wendt of keert: het is nog altijd een Alfa Romeo-forum, al is de invulling daarvan nogal aan erosie onderhevig). Om dan díe mensen er op aan te kijken dat ze dit doen en dus te impliceren dat ze het topic maar niet moeten lezen, gaat wel wat ver, vind je zelf ook niet?
Het is net alsof ik een Penthouse gekocht heb, en ineens word geconfronteerd met een reportage over hoe ik de keuken kan decoreren. Misschien best leuk, maar daar had ik de Penthouse niet voor gekocht natuurlijk!
En ja, ik doe ook vrolijk mee aan de non-Alfa content, maar van mij mag die er morgen nog allemaal afgegooid worden, het hele Café, alles wat niet met Alfa/clubnieuws, evenementen, techniek, racen, te koop, gezocht of gespot te maken heeft, wég! Die content kan ik immers ook wel op andere fora, het lokale café, het voetbalstadion of de Huishoudbeurs vinden. Voor alles is een tijd en een plaats!
NOG EEN EDIT! Ik lees het nog eens:
Tsja, dat krijg je als er mensen die niet van tattoo's houden zich er mee gaan bemoeien....
Dus eigenlijk mag je alleen in dit topic reageren als je tatoeages in het algemeen mooi vindt?! Dat grenst aan fascisme, het is hier nog steeds een vrij land hoor.