WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Digitale TV- internet- telefonie ervaring gezocht

di nov 11, 2008 14:43

Mooi verhaal WhizzMan en alle respect voor de techneuten die dit allemaal voor elkaar moeten krijgen.
Maar je vergeet één ding: ik zit als klant bij een internet-provider. Ik wil gewoon internet, ik heb verder nergens om gevraagd! Ziggo? Wat is dat, wat moet ik ermee? Als ik dan een periode lang wordt geconfronteerd met vele hele of halve technische storingen op internet en email, daar op een gegeven moment uit frustratie een klacht over schrijf en daar gewoon doodleuk niets op hoor dan wordt ik pissig! Vooral als dan ook nog dat rotgeintje met de email speelt waar iemand dus ECHT heeft zitten slapen. Een mailtje sturen over de gewijzigde bereikbaarheid van de email account zelf is alsof je een brievenbus op slot doet en de sleutel er vervolgens in dondert.

En natuurlijk gaat overal wel eens wat mis, maar ik heb in deze korte periode Ziggo met meer ellende temaken gehad dan in de hele voorgaande periode bij elkaar opgeteld.
Ik heb dit absoluut niet gepost om de kwaliteit van Ziggo goed te praten, ik heb er gewoon zelf bij gezeten en heb gezien hoe het liep. Dat het voor de klanten overkomt als een teringzooi die niet opgelost wordt is een feit. @home is Ziggo, Online kabel, Multikabel en Casema *wordt* Ziggo. Ook voormalige @home=klanten zitten in upgrades en migraties, dus daar gaat ook wel eens een en ander mis.

Verder herhaal ik nog maar eens, bij alle providers gaat het vaak goed, maar niet altijd. Bij bijna alle providers heb je een probleem als het misgaat, er zitten zulke lage marges op de produkten dat er geen geld over is om exceptioneel goede ondersteuning te leveren. Het is goedkoper om een klant te laten vertrekken dan om het probleem op te lossen denk je soms wel eens....

Bertonebianco
Advanced Member
Advanced Member

RE: Digitale TV- internet- telefonie ervaring gezocht

di nov 11, 2008 14:43

Ik gebruik als AB de Prestigo van Philips.
Stuurt alles bij mij in huis aan:

Philips
Samsung
Quad
verlichting van PHC enz enz

Bovendien de mogelijkheid om te leren en om activiteiten (sequencers/macro's) te programeren.
Een druk op de knop schakelt alles in op de juiste manier
TV kijken, DVD bekijken, DVD HD recorder bekijken enz enz
ruim 40 jaar Alfa en geen moment spijt.
Nu Giulia 2.0T Q4 Veloce full options

Terug naar “Het Forum Café”