Wát..................
De ENIGE reden waarom ik desondanks mijn bezwaren toch nog marktplaats gebruik, is uitsluitend vanwege het grote bereik en daaruit voortvloeiende verhoogde verkoopkans.

Grtz,fRank
Wát..................
De ENIGE reden waarom ik desondanks mijn bezwaren toch nog marktplaats gebruik, is uitsluitend vanwege het grote bereik en daaruit voortvloeiende verhoogde verkoopkans.
Is er geen zeurovermarktplaatsforum elders?Tuurlijk Frank, ik zal in het vervolg mijn aan te bieden spullen maar gewoon weggooien, omdat ik het niet op marktplaats wil zetten.
Ik verplicht niemand tot het lezen dan wel reageren op dit topic, ook jou niet.Is er geen zeurovermarktplaatsforum elders?
![]()
Dit hier gaat over Alfa's ik ben bang (ik hoop stilletjes) dat je per ongeluk op het verkeerde forum gepost hebt?!?!
Ik verplicht niemand tot het lezen dan wel reageren op dit topic, ook jou niet.![]()
Dus als jij je hieraan ergert, sla dit topic dan gewoon over.
Ik dacht ook al toen ik het las, zal Alfa33 hem inkoppen... En jawel.Hoe voorspelbaar![]()
Bied je nu hier een eierwekker met ophangoog aan????
Ik zal dit even vertalen voor de kijker thuis:Argumenteer wat je wilt, maar ik hoor vooral een typisch Nederlandse reactie op geslaagd ondenemerschap... We zouden het allemaal beter kunnen, maar we doen niks.
Ik zal dit even vertalen voor de kijker thuis:Argumenteer wat je wilt, maar ik hoor vooral een typisch Nederlandse reactie op geslaagd ondenemerschap... We zouden het allemaal beter kunnen, maar we doen niks.
"Ik kan eigenlijk niets tegen je argumenten inbrengen, maar ik vertik het om mijn standpunt op te geven. Dan maar een smart-ass one-liner er tegenaan gooien en hopen dat ik ermee wegkom."
Lekker discusieren met jou
Precies. Je hebt gelijk, ik vertik het om mijn standpunt op te geven. Nogmaals, voor de kijker thuis: als verkoper beoordeel ik de kwaliteit van een verkoopkanaal alleen op het behaalde resultaat. Lijkt me niet ingewikkeld toch? En daar kun je verder tegenaan argumenteren wat je wilt, het boeit me niet. En 'hopen dat ik ermee wegkom', ja, dat is het helemaal! Wat is het alternatief, het 'er niet mee wegkomen'? Daar ben ik dan stiekem wel weer benieuwd naar. Word ik dan virtueel gestenigd door de forum-Gestapo?Ik zal dit even vertalen voor de kijker thuis:Argumenteer wat je wilt, maar ik hoor vooral een typisch Nederlandse reactie op geslaagd ondenemerschap... We zouden het allemaal beter kunnen, maar we doen niks.
"Ik kan eigenlijk niets tegen je argumenten inbrengen, maar ik vertik het om mijn standpunt op te geven. Dan maar een smart-ass one-liner er tegenaan gooien en hopen dat ik ermee wegkom."
Lekker discusieren met jou![]()
Niks meer aan toe te voegen!!
Het is spijtig genoeg te lezen dat discussieren over iets anders dan Alfa's door een aantal niet op prijs gesteld wordt en het nodig vindt het af te doen met stomme grapjes.
Terug naar jip en janneke onderwerpen en vooral discussies gevoerd op basis van goede argumenten vermijden!
Goed bezig