frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Marktplaats.nl melkkoe.Wanneer gaan we wat anders ge

vr sep 12, 2008 13:06

..................
De ENIGE reden waarom ik desondanks mijn bezwaren toch nog marktplaats gebruik, is uitsluitend vanwege het grote bereik en daaruit voortvloeiende verhoogde verkoopkans.
Wát :? ? Eerst een hoop bombarie over hoe het niet moet of anders moet om vervolgens af te sluiten met een 'maar ik maak er wel gebruik van want anders verkoop ik mn spullen niet...' Getuigt niet echt van karakter he?
:roll:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

RE: Marktplaats.nl melkkoe.Wanneer gaan we wat anders gebrui

vr sep 12, 2008 13:19

Tuurlijk Frank, ik zal in het vervolg mijn aan te bieden spullen maar gewoon weggooien, omdat ik het niet op marktplaats wil zetten.

[-(
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Andretti Molletti

vr sep 12, 2008 13:24

Tuurlijk Frank, ik zal in het vervolg mijn aan te bieden spullen maar gewoon weggooien, omdat ik het niet op marktplaats wil zetten.

[-(
Is er geen zeurovermarktplaatsforum elders?

:moon:

Dit hier gaat over Alfa's ik ben bang (ik hoop stilletjes) dat je per ongeluk op het verkeerde forum gepost hebt?!?!

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

vr sep 12, 2008 13:47

Is er geen zeurovermarktplaatsforum elders?

:moon:

Dit hier gaat over Alfa's ik ben bang (ik hoop stilletjes) dat je per ongeluk op het verkeerde forum gepost hebt?!?!

Ik verplicht niemand tot het lezen dan wel reageren op dit topic, ook jou niet. :wink:
Dus als jij je hieraan ergert, sla dit topic dan gewoon over.
Gehad:

Andretti Molletti

vr sep 12, 2008 14:05

Ik verplicht niemand tot het lezen dan wel reageren op dit topic, ook jou niet. :wink:
Dus als jij je hieraan ergert, sla dit topic dan gewoon over.
:jumping: :jumping: :jumping:

Hoe voorspelbaar :lol:

Ik verplicht niemand tot het gebruik van Marktplaats, ook jou niet. :wink:
Dus als jij je hieraan ergert, sla Marktplaats dan gewoon over

Ik zal het spellen:

A L F A R O M E O

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

vr sep 12, 2008 15:21

Hoe voorspelbaar :lol:
Ik dacht ook al toen ik het las, zal Alfa33 hem inkoppen... En jawel. :lol:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

ALFAHEIDA
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

vr sep 12, 2008 16:12

Afbeelding

:mrgreen:
-164 Aut. 3.0 12v

Andretti Molletti

vr sep 12, 2008 16:27

Afbeelding

:mrgreen:
Bied je nu hier een eierwekker met ophangoog aan????

:lol:

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

vr sep 12, 2008 17:13

Ik gebruik marktplaats best veel, ik kan er goed mijn spullen kwijt en vind het ook leuk om er dingen op te vinden.
ik vind de site steeds handiger worden, de facelift van de laatste week biedt nuttige nieuwtjes.
wat ik minder vind zijn de constante spams om je advertentie te upgraden. daar krijg ik er dus veel van.

voor betaalde advertenties gebruik ik liever speurders.

bieden zet ik meestal uit, dat gaat toch nergens over. voor de gratis service die ze verlenen ben ik erg tevreden.
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

vr sep 12, 2008 19:00

Argumenteer wat je wilt, maar ik hoor vooral een typisch Nederlandse reactie op geslaagd ondenemerschap... We zouden het allemaal beter kunnen, maar we doen niks. :thumbs:
Ik zal dit even vertalen voor de kijker thuis:
"Ik kan eigenlijk niets tegen je argumenten inbrengen, maar ik vertik het om mijn standpunt op te geven. Dan maar een smart-ass one-liner er tegenaan gooien en hopen dat ik ermee wegkom." :thumbs:

Lekker discusieren met jou :roll:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

vr sep 12, 2008 19:30

Argumenteer wat je wilt, maar ik hoor vooral een typisch Nederlandse reactie op geslaagd ondenemerschap... We zouden het allemaal beter kunnen, maar we doen niks. :thumbs:
"Ik kan eigenlijk niets tegen je argumenten inbrengen, maar ik vertik het om mijn standpunt op te geven. Dan maar een smart-ass one-liner er tegenaan gooien en hopen dat ik ermee wegkom." :thumbs:

:thumbs:
Niks meer aan toe te voegen!!

Het is spijtig genoeg te lezen dat discussieren over iets anders dan Alfa's door een aantal niet op prijs gesteld wordt en het nodig vindt het af te doen met stomme grapjes.

Terug naar jip en janneke onderwerpen en vooral discussies gevoerd op basis van goede argumenten vermijden!

Goed bezig :thumbs:
Gehad:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr sep 12, 2008 20:10

ik gebruik marktplaats best veel, en ik weeg alles af, als ik geld moet betalen om een boek te verkopen dan laat ik marktplaats links liggen, genoeg andere verkoopsites...

ik zie het probleem niet zo :?

als zij teveel geld vragen dan ga je toch naar speurders of iets dergelijks.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr sep 12, 2008 21:38

:thumbs:
Niks meer aan toe te voegen!!

Het is spijtig genoeg te lezen dat discussieren over iets anders dan Alfa's door een aantal niet op prijs gesteld wordt en het nodig vindt het af te doen met stomme grapjes.

Terug naar jip en janneke onderwerpen en vooral discussies gevoerd op basis van goede argumenten vermijden!

Goed bezig :thumbs:
Precies. Je hebt gelijk, ik vertik het om mijn standpunt op te geven. Nogmaals, voor de kijker thuis: als verkoper beoordeel ik de kwaliteit van een verkoopkanaal alleen op het behaalde resultaat. Lijkt me niet ingewikkeld toch? En daar kun je verder tegenaan argumenteren wat je wilt, het boeit me niet. En 'hopen dat ik ermee wegkom', ja, dat is het helemaal! Wat is het alternatief, het 'er niet mee wegkomen'? Daar ben ik dan stiekem wel weer benieuwd naar. Word ik dan virtueel gestenigd door de forum-Gestapo?

En het hoeft helemaal niet alleen over Alfa's te gaan maar deze polemiek ademt toch echt de doordringende geur van B-kwaliteit spruitjes. Jammer dat Stichting Korrelatie niet meer bestaat (hoewel, de site is nog steeds in de lucht, dus proberen kan altijd: klikken maar!)... Je zult toch maar met de frustratie rondlopen dat een dienst die je niet HOEFT te gebruiken maar TOCH gebruikt omdat voornoemde dienst prima functioneert explosief in prijs is gestegen. Miljaar! Het bier in de kroeg kost ineens 6 euro per vaasje. Ik vind het schandalig, maar ik ga tóch even een pintje pakken direct. Voelt u hem al?

Maar goed, ik heb weer gelachen de afgelopen 2 dagen en nu over naar de orde van de dag.
Laatst gewijzigd door yuri 75 V6 op vr sep 12, 2008 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

prosper
Full Member
Full Member

vr sep 12, 2008 22:02

"Maar goed, ik heb weer gelachen de afgelopen 2 dagen en nu over naar de orde van de dag."

Haha, wat Yuri zegt!! :P :P

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

vr sep 12, 2008 22:07

Foei Yuri, zo kom je er toch nog mee weg. :jumping:

Die 2 regels reclame op een verkoopsite zal me aan de reet roesten, zo ook het feit dat deze (volgens jullie) dure dienst 15 Euro rekent om je auto ter verkoop aan te bieden aan de grootste groep potentiële kopers, op de simpelste manier die er is. Als je dan zelf in de verkoop trucjes trapt om 25 keer per week je advertentie op de 1e blz te zetten dat is je eigen schuld, de meeste advertenties zijn trouwens ook nog steeds gratis. En ik neem aan dat je ook geen 20 auto's per jaar verkoopt.
Ik gebruik zelf altijd het zoekveld en het enige dat je dan hebt is de banner boven in beeld waar je toch al niet meer kijkt, en onder het zoekveld de adds van Google. Storen mij niet echt.

Wat ik dus wel irritant vindt is de reclame op alfaBB :evil:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Het Forum Café”