No hard feelings, maar ik denk anders over Jappanners dan jij.
Dat schijnt soms te mogen in dit land

Ik sta liever stil in mijn Alfa op de vluchtstrook, dan dat ik me moet verplaatsen in een Nissan Almera zeg!
Die klote diesels uit Japan die zijn pas snel geworden nadat ze de Common Rail systemen van Alfa hadden toegepast (lees gejat).
Rationeel is een japans woord, Emotineel NIET!!!
Daarom rij ik Alfa!
(zonder Japanse delen!)
....zoals ikke....Lachen zeg...
ik ken behoorlijk wat mensen die voor japanse bedrijven werken en toch Alfagek zijn
Absoluut positief over dit punt betreffende de Japaners!
zo hoort eigenijk toch ookOke effe omdraaien...
Dankzij die Japanse organisatie weet ik wel dat de klant ABSOLUUT op 1 komt en dat is iets wat bij de meeste europeese bedrijven niet gezegd kan worden...
Dat is iets wat ik daar heb geleerd, weet te waarderen en naar waarde in te schatten!!
En vergeet die overheerlijke Sushi niet.Oke effe omdraaien...
Dankzij die Japanse organisatie weet ik wel dat de klant ABSOLUUT op 1 komt en dat is iets wat bij de meeste europeese bedrijven niet gezegd kan worden...
Dat is iets wat ik daar heb geleerd, weet te waarderen en naar waarde in te schatten!!