Ach ja....maar met Johan kun je goed onderhandelen.
Tevens kun je best een praatje met onze Giovanni di Frosti maken.

Heb er zelf mijn auto's in onderhoud.
Is dan wel niet direct in de buurt van pekela, maar die km's heb ik er graag voor over.
Oh is dat zo dat deze auto er eerder heeft gestaan????? Hmmmm dat vind ik niet zo'n prettig idee moet ik bekennen, heb geen zin in een Alfa met shit, dat heb ik eens gehad en heeft me een vermogen gekost en kijk wel uit nu. Doe sindsdien bij de aanschaf van een auto altijd een ANWB test. Wilde eerst een een andere 145 kopen maar dat bleek drama bak te zijn in die test. Toen kocht ik mn huidige 145 wat wel goed door de test kwam.Hmm....deze 156 heeft er ook al eerder gestaan zover ik weet.
Ach ja....maar met Johan kun je goed onderhandelen.
Tevens kun je best een praatje met onze Giovanni di Frosti maken.![]()
Heb er zelf mijn auto's in onderhoud.
Is dan wel niet direct in de buurt van pekela, maar die km's heb ik er graag voor over.
Volgens mij wel idd, althans zover ik mij herinner.Oh is dat zo dat deze auto er eerder heeft gestaan????? Hmmmm dat vind ik niet zo'n prettig idee moet ik bekennen, heb geen zin in een Alfa met shit, dat heb ik eens gehad en heeft me een vermogen gekost en kijk wel uit nu. Doe sindsdien bij de aanschaf van een auto altijd een ANWB test. Wilde eerst een een andere 145 kopen maar dat bleek drama bak te zijn in die test. Toen kocht ik mn huidige 145 wat wel goed door de test kwam.
Johan kun je inderdaad goed mee onderhandelen. Die andere Johan (Woldendorp) kon ik dat nooit mee. Aardige vent, maar vertrouwde hem nooit als het om geld ging hahahaha. Hij werkt er trouwens ook niet meer, werkt nu fullitme in de sportschool hoorde ik.
Wie is Giovanni di Frosti???????????? En waar zit hij??????????
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind Johan W een toffe gozer maar bij aanschaf van een auto wil ik met Johan de Vries onderhandelenVolgens mij wel idd, althans zover ik mij herinner.
Kan het me ook best voorstellen, niemand zit te wachten op een gare afgetrapte bak.
Heheh......daar was ik nog niet van op de hoogte, alhoewel ik hem er nooit meer zag.
Naja.......boeiend!![]()
Giovanni di Frosti is de alias van onze Johan.
Ik snap 't.Oh begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind Johan W een toffe gozer maar bij aanschaf van een auto wil ik met Johan de Vries onderhandelen![]()
En wie is 'onze Johan'??????
Lol sorry, ik ben nog ERG GAAR en BRAK van het stappen afgelopen nacht, mn lichaam en geest werken vandaag niet echt mee hahahaha.
Maar okay, als die 156 er eerder heeft gestaan dan skip ik en zoek ik ff verder, vind het namelijk niet zo'n goed teken.....
In de blote kont?![]()
![]()
Wanneer is dat?