dit is persoonlijk iets wat mij erg interesseert, maar dat komt hier niet of nauwelijks terug

inderdaad, ik keer er eerst ook overheenIs het niet beter om DEZE topic-titel ook te veranderen?
Hier is een zeer zinnige discussie ontstaan maar ik weet zeker dat er forummers zijn
die het overslaan door de malle titel en geen flauw idee hebben wat hier allemaal
te berde wordt gebracht.
ik was al bang dat ik verkeerd begrepen zou worden. Gelukkig is dat niet het geval.Idd is het 1 groot cafe geworden. Valt er niks te melden? Doe het dan ook niet! Zo veel topics die verzonnen zijn voor wat? Om maar iets te melden? Het forum valt heus niet om als er een dag niks gepost zou worden. Helaas een erg hoog onzin gehalte... Laat het over alfa's gaan! Kan niet moeilijk zijn toch?
Jullie kunnen bepalen welke er blijven staan.Maar wij kunnen echt niet bepalen welke onderwerpen er gepost worden....Als "techniek" verzuipt in "me supwoefer doet hut niet" topics, dan is dat te wijten aan de inbreng van diegenen die het forum maken: de forummer.
Maar het forum draait wel om de SCARB; Alfa dus en al die "ruis" mag toch rustig verwijderd worden??Probleem wordt dan de bepaling van wat wel of niet kan...
Misschien moet alles ook gewoon wat luchtiger genomen worden? Het leven draait immers niet alleen om het Scarb Forum, mag althans hopen van niet...