Beemers are cool.
Als morgen het geldboompje in bloei staat, komt er definitely geen nieuwe Alfa maar zeker wel een nieuwe Beemer.
Kiezen tussen een 147 GTA en een 130i ?
130i...
Kiezen tussen 159 any type, diesel, of 330d ?
330d
Kiezen tussen 166 2.4jtd, of 535d?
535d
Kiezen tussen GT V6 of Dreier Coupe, 330 benzine?
Dreier coupe..
Kiezen tussen Brera en 6 serie coupe?
6 serie..
Kiezen tussen 8c en M6, M5 of Z4 M coupe?
Beemer...
Ik weet wel dat de prijzen en types hierboven niet helemaal parallel lopen, maar toch. Doet mij in alle gevallen de duitser maar.
Toevallig vanavond nog een discussie over gehad met en andere ECHTE Alfist (tot en met RZ in de loods) en die denkt er net zo over.
Mijn 1502 of een Supertje?Steek die 1502 maar in de brand. Een oude 3000 sedan of mijn Sei? Sei!!
Ik ben dus heel niet van mijn geloof gevallen, maar al die nieuwe zooi, met wrong wheel drive? Fiat rommel vind ik het.
Heb bij AR dealer gewerkt en ben ervan overtuigd.
Hoewel mijn 1502 totaal emotieloos is, en ik strontziek uitstapte na met max 140 kmh uit Almelo naar Utreg gekard te zijn, kan ik niet anders dan respect te hebben voor het gekke ding.
Elke klassieke AR rijdt beter dan de 1502, maar technisch en in werkelijk ALLES zit het ZOVEEL beter in elkaar.
En ik smijt m driftend elke rotonde om.
Qua nieuwe auto's, diverse nieuwe Beemers gereden, tests gelezen enz, en zwaar impressed. Test autovisie Audi RS4 tegen BMW535d (DIESEL!!!) - RS4 kan de diesel niet losrijden.....
M6? Ass kickend!
M5? Nu ook als touring! Porsches bang maken op de ring met de hond achterin!!!!!!!! Vet!
Als ik geld zat had en maar EEN auto mocht kopen was dat m....
De 1502 krijgt eerdaags een rotschop, klaar ermee, maar het was mijn eerste BMW, en ZEKER NIET de laatste!
---- mijn brievenbusje blijft koning, en de Sei idem-----