berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Gtvco heeft een BMW

ma mar 19, 2007 00:13

Beemers are cool.
Als morgen het geldboompje in bloei staat, komt er definitely geen nieuwe Alfa maar zeker wel een nieuwe Beemer.
Kiezen tussen een 147 GTA en een 130i ?
130i...
Kiezen tussen 159 any type, diesel, of 330d ?
330d
Kiezen tussen 166 2.4jtd, of 535d?
535d
Kiezen tussen GT V6 of Dreier Coupe, 330 benzine?
Dreier coupe..
Kiezen tussen Brera en 6 serie coupe?
6 serie..
Kiezen tussen 8c en M6, M5 of Z4 M coupe?
Beemer...
Ik weet wel dat de prijzen en types hierboven niet helemaal parallel lopen, maar toch. Doet mij in alle gevallen de duitser maar.
Toevallig vanavond nog een discussie over gehad met en andere ECHTE Alfist (tot en met RZ in de loods) en die denkt er net zo over.
Mijn 1502 of een Supertje?Steek die 1502 maar in de brand. Een oude 3000 sedan of mijn Sei? Sei!!
Ik ben dus heel niet van mijn geloof gevallen, maar al die nieuwe zooi, met wrong wheel drive? Fiat rommel vind ik het.
Heb bij AR dealer gewerkt en ben ervan overtuigd.
Hoewel mijn 1502 totaal emotieloos is, en ik strontziek uitstapte na met max 140 kmh uit Almelo naar Utreg gekard te zijn, kan ik niet anders dan respect te hebben voor het gekke ding.
Elke klassieke AR rijdt beter dan de 1502, maar technisch en in werkelijk ALLES zit het ZOVEEL beter in elkaar.
En ik smijt m driftend elke rotonde om.
Qua nieuwe auto's, diverse nieuwe Beemers gereden, tests gelezen enz, en zwaar impressed. Test autovisie Audi RS4 tegen BMW535d (DIESEL!!!) - RS4 kan de diesel niet losrijden.....
M6? Ass kickend!
M5? Nu ook als touring! Porsches bang maken op de ring met de hond achterin!!!!!!!! Vet!
Als ik geld zat had en maar EEN auto mocht kopen was dat m....
De 1502 krijgt eerdaags een rotschop, klaar ermee, maar het was mijn eerste BMW, en ZEKER NIET de laatste!
---- mijn brievenbusje blijft koning, en de Sei idem-----
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Aernoudt
Guru
Guru

ma mar 19, 2007 08:56

De nieuwe 1 serie Coupe (die vind ik pas echt lelijk ;) ):

http://blogs.edmunds.com/Straightline/2496
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Kosta
Guru
Guru

Re: RE: Gtvco heeft een BMW

ma mar 19, 2007 09:56

Beemers are cool.
Als morgen het geldboompje in bloei staat, komt er definitely geen nieuwe Alfa maar zeker wel een nieuwe Beemer.
Kiezen tussen een 147 GTA en een 130i ?
130i...
Kiezen tussen 159 any type, diesel, of 330d ?
330d
Kiezen tussen 166 2.4jtd, of 535d?
535d
Kiezen tussen GT V6 of Dreier Coupe, 330 benzine?
Dreier coupe..
Kiezen tussen Brera en 6 serie coupe?
6 serie..
Kiezen tussen 8c en M6, M5 of Z4 M coupe?
Beemer...
Ik weet wel dat de prijzen en types hierboven niet helemaal parallel lopen, maar toch. Doet mij in alle gevallen de duitser maar.
Toevallig vanavond nog een discussie over gehad met en andere ECHTE Alfist (tot en met RZ in de loods) en die denkt er net zo over.
Mijn 1502 of een Supertje?Steek die 1502 maar in de brand. Een oude 3000 sedan of mijn Sei? Sei!!
Ik ben dus heel niet van mijn geloof gevallen, maar al die nieuwe zooi, met wrong wheel drive? Fiat rommel vind ik het.
Heb bij AR dealer gewerkt en ben ervan overtuigd.
Hoewel mijn 1502 totaal emotieloos is, en ik strontziek uitstapte na met max 140 kmh uit Almelo naar Utreg gekard te zijn, kan ik niet anders dan respect te hebben voor het gekke ding.
Elke klassieke AR rijdt beter dan de 1502, maar technisch en in werkelijk ALLES zit het ZOVEEL beter in elkaar.
En ik smijt m driftend elke rotonde om.
Qua nieuwe auto's, diverse nieuwe Beemers gereden, tests gelezen enz, en zwaar impressed. Test autovisie Audi RS4 tegen BMW535d (DIESEL!!!) - RS4 kan de diesel niet losrijden.....
M6? Ass kickend!
M5? Nu ook als touring! Porsches bang maken op de ring met de hond achterin!!!!!!!! Vet!
De 1502 krijgt eerdaags een rotschop, klaar ermee, maar het was mijn eerste BMW, en ZEKER NIET de laatste!
---- mijn brievenbusje blijft koning, en de Sei idem-----
Een "ECHTE" Alfist koopt altijd de Alfa om daarna ,met het vele geld wat ie over heeft de mooiste en beste Alfaklassieker te kopen die hij wil !
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

joy
Full Member
Full Member

ma mar 19, 2007 09:56

bmw rules op alle fronten. Log nu in op bmw liefhebbers.nl.

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mar 19, 2007 10:08

eehm tja.. ieder zn eigen toch? :roll: persoonlijk word ik al misselijk bij het zien van zo'n stuk beierse stront :lol: :lol: :lol:
Alfa 75 1.8 IE Epoca (1992) "Rosso Alfa 130"
75 Register NR AR75R415

Scelta di Potenza

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 19, 2007 10:47

De hond zou denk ik aardig pips zien :P Met geld zat en maar 1 auto te kopen zou ik dus voor de sedan gaan. En dan die patserige voorschermen en uitlaten er af en dan ziet niemand meer waar je eigenlijk in rijdt :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mar 19, 2007 11:38

Kosta,

Reeds voorzien..... 8)
Sei en een echt hele mooie brievenbus die deze week retour spuiter komt.......
En natuurlijk het zwarte monster in projecten.....

:P
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

ma mar 19, 2007 11:40

Ben ik de enige die het idee heeft dat hij dit topic al 500 keer in steeds een net iets andere vorm is tegengekomen? :roll:
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Kosta
Guru
Guru

ma mar 19, 2007 13:16

Nee hoor . :wink:
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mar 19, 2007 14:11

Als het over nieuwe auto's gaat en als ik dan moet kiezen tussen een BMW of een Alfa,dan wordt het toch zeker een BMW.En als geld dan helemaal geen rol speelt de ultieme M5 graag. :twisted:
Natuurlijk blijven de Alfa klassiekers veel mooier en beter dan die BMW :twisted:

Dus eigenlijk sluit ik me aan bij Rik,ik blijf erbij dat BMW is verder gegaan waar Alfa gestopt is.Nieuwe vooruitstrevende techniek,achterwielaandrijving,en prestaties van formaat.
Nu is alleen het prachtige design overgebleven bij Alfa en blijven de prestaties ver achter bij wat het mooie design oproept.

En wat dat ouwe E30je betreft blijft gewoon een fijn stuurmans autootje met zijn standaard gele Bilsteins eronder.

Ik denk ook dat dit soort topics iedere keer in een wat andere vorm terug blijven komen Alfa versus BMW.Hetzelfde heb je bij de Subaru Impreza WrX versus de Mitsu Evo's.

Tis er eigenlijk wat vroeg voor maar ik denk dat ik er de chips en het bier maar bij neem,mooie discussie :wink:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 19, 2007 14:17

Tis er eigenlijk wat vroeg voor
Vind je ? :twisted:

Tja wat betreft BMW's moet ik soms veel moeite doen om door de auto en zijn bestuurder heen te kijken. Maar dan kan ik ook toegeven dat ,ze knappe stukjes techniek afleveren. Jammer dat de jongste generatie BMW's zo'n slecht imago hebben, enkel en alleen door de eikels die er mee rijden. En ook jammer dat ze niet mooi zijn (vind ik althans).
Anderzijds: de eikels in 159 SW's beginnen ook hoe langer hoe meer op te duiken :?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mar 19, 2007 14:25

Die zogenaamde aso's in auto's is denk ik meer een plaag van deze tijd.Bijna allemaal ikke,ikke,ikke en de rest kan stikke,ik eerst en dan pas een ander.
En tijd hebben we niet meer voor een ander en zeker geen respect voor iemand anders op de weg.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 19, 2007 14:30

...en al helemaal niet als de auto van de baas is.... :arrow: 159SW
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 19, 2007 14:36

Die zogenaamde aso's in auto's is denk ik meer een plaag van deze tijd.Bijna allemaal ikke,ikke,ikke en de rest kan stikke,ik eerst en dan pas een ander.
En tijd hebben we niet meer voor een ander en zeker geen respect voor iemand anders op de weg.
Zo is dat !!! Voor die reden noem ik een X5 al jaren een "ikke5"...geen kat die dat snapt, doorgaans :lol:
Is niet alleen in de wagen. Mensen zijn gewoon zo. Ik zit hier helaas op een kantoor, waar ik met 90 % van de collega's niet door de bocht kan. Gewoon omdat het allemaal zulke figuren zijn. Kunnen alleen over zichzelf (en hoe geweldig ze wel zijn) praten.
En in hun auto, hebben ze nog een groter b*kk*s...Tot je eens een keertje uitstapt, dan gaan hun deurtjes op slot :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Roeltje 164

ma mar 19, 2007 14:43

Zo is dat !!! Voor die reden noem ik een X5 al jaren een "ikke5"...geen kat die dat snapt, doorgaans :lol:
Is niet alleen in de wagen. Mensen zijn gewoon zo. Ik zit hier helaas op een kantoor, waar ik met 90 % van de collega's niet door de bocht kan. Gewoon omdat het allemaal zulke figuren zijn. Kunnen alleen over zichzelf (en hoe geweldig ze wel zijn) praten.
En in hun auto, hebben ze nog een groter b*kk*s...Tot je eens een keertje uitstapt, dan gaan hun deurtjes op slot :wink:
Ja dat heb ik ook wel als ik uitstap dan gaan gauw de deuren op slot en spoeden ze zich weg... :roll:

Terug naar “Het Forum Café”