Gaat Sparkie mee dan?Stook de barbcue maar vast aan, en koop voldoende saté in...
Het beestje heet Sharky, en, eh... ja, ik eet altijd zoals op de laatste transaxledagSparkie op de BBQ?Nee-hee!
Sate op de BBQ en Sparkie achter de rauwe stukken aan!
![]()
Ga ik kijken of Yuri altijd op die manier eet zoals laatste BBQ op de transaxledag....
Neem je jouw gevleugelde vrinden ook mee Martin?
Wist het niet meer precies YuriHet beestje heet Sharky, en, eh... ja, ik eet altijd zoals op de laatste transaxledagSparkie op de BBQ?Nee-hee!
Sate op de BBQ en Sparkie achter de rauwe stukken aan!
![]()
Ga ik kijken of Yuri altijd op die manier eet zoals laatste BBQ op de transaxledag....
Neem je jouw gevleugelde vrinden ook mee Martin?![]()
![]()
(ik ben het afgelopen SS nog in
Zandvoort wezen eten met Theo Romeo en aanhamg, en toen heb ik me ook al bvan mijn beste kant laten zien). Dus je kunt je voorstellen dat mijn moeder blij was toen ik het huis uit ging
Ben benieuwd...Even ter info: woensdag aanstaande worden hier wat koppen bij elkaar gestoken en kunnen we misschien met wat concreters komen !
Qua datum maakt 23/9 een grote kansMAAR: niks is zeker op dit moment...
Dat is tot nader order nog redelijk veiligMartin: dus ik kan gewoon een lamsvelletje dragen?
Ja, die 2 vermaken zich vast wel weer prima. Het is alleen even de vraag wie er het eerst moe isEr is nog een foto ergens van Sharky en Bob en een stok geloof ik, van toen op de transaxledag... Als ie meegaat dan kunnen die 2 zich uren vermaken![]()
en Yuri: Eet maar fijn hoor! Beter iemand zien genieten dan iemand met lange tanden, haha![]()
Martin: dus ik kan gewoon een lamsvelletje dragen?