Over twee weken verwacht ik ook mijn neue non Alfa !

Leo.
Zie het als medelijden: in korte tijd een Ford en met treintjes gaan spelen. Dan durft niemand meer een opmerking te maken.pfffffffffff valt me mee dat er nu ook eens positief gereageerd kan worden op een Non Alfa.
Nou met mij hoef JIJ dat niet te hebben hoor.................(wie is hier nou een petje?Zie het als medelijden: in korte tijd een Ford en met treintjes gaan spelen. Dan durft niemand meer een opmerking te maken.pfffffffffff valt me mee dat er nu ook eens positief gereageerd kan worden op een Non Alfa.
O shit, doe ik het toch!
nou ik dacht meer aan: één-één.Touché!
Yep met een soort van sportstoelen (ws iet wat overdreven in zo'n auto maar ach......)Okay dan: volledig lederen interieur?
Geen navigatie want dat was, schrik niet, 4000 euro duurder (wel een 7 inch kleuren screen) dus gewoon bij Dré een Tom Tom besteld.Leuk! Mijn volgende auto moet ook Bleutooth hebben, en dan bedoel ik niet losse kastjes/kabeltjes rommel).
Geen navigatie, of heb je een losse (of gewoon niet nodig)?
In die klasse zou ik zo snel niet een alternatief weten, misschien een Megane Break, maar volgens mij sturen die niet zo lekker...
Ze zijn bij Ford al geruime tijd de weg kwijt..... PSA dieselmotortje... heb je naast dat navigatiesysteem gelijk ook een lidmaatschap afgesloten hoop ik??
Geen navigatie want dat was, schrik niet, 4000 euro duurder.....
Niet alleen bij Ford hoor, waar blijft de tijd dat Volvo nog degelijke 2.5L 20V blokken gebruikte?Ze zijn bij Ford al geruime tijd de weg kwijt..... PSA dieselmotortje... heb je naast dat navigatiesysteem gelijk ook een lidmaatschap afgesloten hoop ik??
Geen navigatie want dat was, schrik niet, 4000 euro duurder.....