bert308
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: YouTube

RE: VANNACHT BEZOEK GEHAD!!!

do dec 21, 2006 23:39

Geef ze een sigaret.

En een blinddoek :twisted:

Maar serieus. Lijfstraffen en doodstraf is wat overdreven maar feit is dat de meeste van deze lieden nooit een positieve bijdrage aan de maatschappij zullen leveren (niet dat mijn bijdrage zo groot is) en alleen maar teren op de samenleving, levenslang opsluiten is ook duur. De engelsen deden het vroeger goed, verscheep ze naar een verlaten continent, Australië. Is er hier nergens een eiland waar je een hek omheen kan zetten, waar je wat varkens en konijnen loslaat om op te jagen en waar je wat zakken zaaigoed en pootaardappelen neerlegt, en stuur ze daar heen. Geen vrouwen zodat ze zich niet kunnen voortplanten.
'06 GS, Sud '76 Ti '82 QO, '81 Montecarlo, '80 308 '84 Guzzi LM, '82 Yamaha XT

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: VANNACHT BEZOEK GEHAD!!!

vr dec 22, 2006 00:02

Geef ze een sigaret.

Maar serieus. Lijfstraffen en doodstraf is wat overdreven maar feit is dat de meeste van deze lieden nooit een positieve bijdrage aan de maatschappij zullen leveren (niet dat mijn bijdrage zo groot is) en alleen maar teren op de samenleving, levenslang opsluiten is ook duur. De engelsen deden het vroeger goed, verscheep ze naar een verlaten continent, Australië. Is er hier nergens een eiland waar je een hek omheen kan zetten, waar je wat varkens en konijnen loslaat om op te jagen en waar je wat zakken zaaigoed en pootaardappelen neerlegt, en stuur ze daar heen. Geen vrouwen zodat ze zich niet kunnen voortplanten.
En jij dacht dat er geen vrouwelijke opvreters tussen zaten???????Wake up! :lol:
De wereld is al overvol ,dus je idee zal niet makkelijk te verwezelijken zijn...Levenslang (en dan écht levenslang >geen 20 jaar met 4 eraf vanwege goed gedrag oid)kost idd handenvol geld voor de braven burger >dus korte metten mee maken...Kogel! :twisted:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

van G
Guru
Guru

vr dec 22, 2006 04:07

AMEN :!:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Robert 75 V6

vr dec 22, 2006 10:39

Geef ze een sigaret.

Laat die konijntjes nou eens met rust!! laat die gasten maar varkens eten! (je bent wat je eet)

Andretti Molletti

vr dec 22, 2006 10:40

JAAAAAAAAAAAAA,

en iedereen die op het forum geen zinnige bijdrage levert, van het forum afflikeren!!! :twisted: :twisted:

Fijne kerstgedachtes!!!

Leon

vr dec 22, 2006 23:32

Zelf vandaag ander raam, raamrubber geplaatst.
Kan nu weer in de Alf rijden, gelukkig.
Wat een fijn gevoel is dat dan weer, om weer in een Alf te rijden, ipv een Fiat Tipo. (geleend, toch blij dat het dan zo kan)
Nieuwe radio is ook al in aantocht, met afneembaar frontje :lol: :wink:

Leon.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za dec 23, 2006 23:33

Dre, benieuwd hoe jij er over zou denken als je Giallo slachtoffer zou zijn!
En voor de rest: vrede op aarde, in alle mensen een welbehagen en blijf gewoon van andermans spullen af!
:P
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Andretti Molletti

zo dec 24, 2006 00:28

Dre, benieuwd hoe jij er over zou denken als je Giallo slachtoffer zou zijn!
En voor de rest: vrede op aarde, in alle mensen een welbehagen en blijf gewoon van andermans spullen af!
:P
Dat je me nu nog niet kent Rik ;)

Fijne feestdagen allemaal :D

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo dec 24, 2006 10:51

@ Leon: ik dacht dat Dokkum zo'n rustig en vredelievend stadje was?? Niet dus........................
mooi klote dussss........ :twisted: :twisted:

Lang onderdompelen in de Dokkumer EE is misschien een oplossing?? :idea: :idea:

in dokkum begingen ze toch ook heel lang geleden al een moord?? dus zo vredelievend zal het niet zijn :wink:

Vreemd dat ze trouwens een blackpanel jatten want daar kan je zonder code toch helemaal niks mee?????
wel balen want je hebt er een hoopp ellende van en je schiet er altijd bij in....

en zwaardere straffen?? dan had driekwart nederland niet links en cda moeten stemmen......
:evil:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

stennie
Advanced Member
Advanced Member

zo dec 24, 2006 10:58

@ Leon: ik dacht dat Dokkum zo'n rustig en vredelievend stadje was?? Niet dus........................
mooi klote dussss........ :twisted: :twisted:

Lang onderdompelen in de Dokkumer EE is misschien een oplossing?? :idea: :idea:

in dokkum begingen ze toch ook heel lang geleden al een moord?? dus zo vredelievend zal het niet zijn :wink:

Vreemd dat ze trouwens een blackpanel jatten want daar kan je zonder code toch helemaal niks mee?????
wel balen want je hebt er een hoopp ellende van en je schiet er altijd bij in....

en zwaardere straffen?? dan had driekwart nederland niet links en cda moeten stemmen......
:evil:
Ik heb me inderdaad vergist in Dokkum: Bonifatius......, radio-diefstal..................., deze week een meisje.............

toen ik er nog kwam voor mijn werk kwam Dokkum heel vredelievend over :cry: :oops: :cry: :wink:
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

Leon

zo dec 24, 2006 22:28

Schijn bedriegd?
Voor de rest is Dokkum een zeer gezellig stadje, niks mis mee.

@ STAVADO:

Het was idd een blackpanel met code.
Je raad het nooit, hebben die sukkels de afstandsbediening ook nog laten liggen. :D
Dat was de enige manier om de code in te voeren.

Leon.

Speeder

zo dec 24, 2006 22:46

Schijn bedriegd?
Voor de rest is Dokkum een zeer gezellig stadje, niks mis mee.

@ STAVADO:

Het was idd een blackpanel met code.
Je raad het nooit, hebben die sukkels de afstandsbediening ook nog laten liggen. :D
Dat was de enige manier om de code in te voeren.

Leon.
Die dingen zijn tegenwoordig gemakkelijk te resetten. Bestaan ook weer speciale afstandsbedieningen voor. Zo'n blackpanel lijkt super beveiligd, maar voor de pro stelt het helaas niet veel voor...

Terug naar “Het Forum Café”