niels.denotter

RE: Niels / niels.denotter stelt zich voor

wo nov 08, 2006 15:24

Helaas net naast een zwarte Lester voorbumper gegrepen. Bummer! Iemand nog iets in de aanbieding, tips?

Rees-Cees

Re: RE: Niels / niels.denotter stelt zich voor

wo nov 08, 2006 17:29

Helaas net naast een zwarte Lester voorbumper gegrepen. Bummer! Iemand nog iets in de aanbieding, tips?
yep die zit nu hier op:

Afbeelding

zeg kom je ook op 16 december over race 33's kletsen bij mij thuis?

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=17240

niels.denotter

wo nov 08, 2006 22:16

Cool initiatief Cees! Wilde posten dat ik absoluut langs wil komen.....maarre das mijn laatste dag van de curses en tevens de examen dag dussem. Maarre vrees niet hoor, ga je nog gruwelijk veel vragen stellen hier :wink: !

ps. Rij jij zaterdag as. mee met de Zandvoort 500?

Rees-Cees

wo nov 08, 2006 22:17

Cool initiatief Cees! Wilde posten dat ik absoluut langs wil komen.....maarre das mijn laatste dag van de curses en tevens de examen dag dussem. Maarre vrees niet hoor, ga je nog gruwelijk veel vragen stellen hier :wink: !

ps. Rij jij zaterdag as. mee met de Zandvoort 500?
nee ik ben pas volgend jaar weer op de baan (en vrijdag de 17e op Assen met meijn werk)

niels.denotter

do nov 09, 2006 10:55

Supervet hoe die bumper op je SW staat Cees. Maarre over foto's gesproken :) :

Afbeelding
.....gemaakt tijdens het Superrace weekend.

niels.denotter

di nov 14, 2006 23:56

Zo, na een kort avondje sleutelen ligt een groot deel van 't interieur d'r nu uit incl. reserve band. Net een stuk wezen rijden en het verschil is al duidelijk merkbaar. Heb ook nog niet het idee dat de achterkant nu wat gewicht mist door het ontbreken van de bank en het reserve wiel.
Morgen gaan als alles lukt en mijn werk niet te veel uitloopt dan gaan er 16v schijven en Ferodo DS2500 blokken onder!

niels.denotter

zo nov 19, 2006 11:47

Tweede cursesdag zit erop was weer lekker intensief! Vooral goed kunnen oefenen op lijnen door Masters, Audi S en Kumho bocht. Driften op het paddock was gewoon 100% fun, zelfs nog tijdens bijna fulllock een duim kunnen geven aan een toeschouwer die stond te filmen :) . Tot de slalom op tijd begon. Merkte tijdens mijn eerste slalom start dat ik vermogen mistte en de auto in lage toeren begon te horten. Ben even gestopt, waarna alles weer ok leek (de slalomtijd was niet om over naar huis te schrijven, van de 50 auto's een 20e (bijna 3 seconden langzamer dan de eerste) tijd kunnen rijden, weet zeker dat ik met het vermogen dat ik normaal heb ik er zeker twee seconden vanaf moet kunnen rijden).
Inmiddels was het weer tijd voor de sprint racejes en weer merkte ik bij het opstellen dat de auto wat hortte. Nou tijdens de start was zelfs een corsa die ik vorige dag helemaal zoek reed sneller, foute boel dus. Maarja in de Tarzan kon ik die Corsa wel pakken, op de kont van een scorpio en weer in de Hugenholtz voorbi en winnen. Meteen van het gas en rustig naar het paddock gereden. Goed zitten balen dat wel maar wel weer echt een topdag gehad!
Owja 's ochtends "iemand" met een hele mooie giftige, lichtgroene spider ontmoet. Supermooie auto! Vroeg me of ik ook een Alfist was, nog niet helemaal maar het begint al wel te komen :wink: !

Planning: nieuwe banden, heel boos gaan bellen waar mijn ferodo remblokken blijven!!!!, verder strippen en zoeken naar stabi. stangen (merk in bochten dat ik die toch wle nodig ga hebben!)

Rees-Cees

zo nov 19, 2006 11:51

was de 16e niet een vrijrijden dag op ZV? Ik heb dan een workshopje bij mij thuis maar ik zit er aan te denken om dan maar het "praktijk" gedeelte te doen (effe over nadenken en voorstellen aan de mensen die de 16e langs komen).

Jij met mij mee en ik een keer met jou mee rijden.

niels.denotter

zo nov 19, 2006 11:56

Kan wel ja! Ow dat zou helemaal te gek zijn Cees!

Ga zo de bougies eruit draaien, verwacht dat er in ider geval een van de vier helemaal nat zal zijn.

ps. weet je al meer van die Veloce bumper?

Rees-Cees

zo nov 19, 2006 12:02

ps. weet je al meer van die Veloce bumper?
nee die is betaald en onderweg (hoop ik)

M.Jansen

zo nov 19, 2006 18:02

Neem aan dat je geen winterbanden meer op de 15" velgen hebt liggen zoals op de eerste foto zichtbaar is ? :wink:

Rees-Cees

zo nov 19, 2006 18:31

Neem aan dat je geen winterbanden meer op de 15" velgen hebt liggen zoals op de eerste foto zichtbaar is ? :wink:
oei oei oei........................25.000 blz geleden zag ik dat al en heb niels op de hoogte hiervan gebracht :wink: 8) :shock: :D :) :!: :idea:

alfaromeo155

zo nov 19, 2006 20:28

erg leuk topic om bij te houden, en heel veel succes met je race curcus :thumbs:

ook heel leuk om te zien hoe makkelijk je hier contact krijgt met de juiste mensen, en alle hulp die er meteen is :D

niels.denotter

zo nov 19, 2006 20:43

Absoluut!

Haha maar over die banden: liggen Dunlop SP sport maxjes onder, die wel nagenoeg op zijn. Vooral achter. Ga morgen direct een nieuw setje bestellen denk ik. Of Dunlop's of eens kijken naar Proxes RX. Laatste type monteren ze onder de Dacia Logan's en daar schijn je ook mee over straat te mogen.
Als alles lukt met mijn Seicento deze week komt de 33 alleen nog buiten op curses dagen.

Morgen mischien ook ergens een stopwatch scoren en een stel pilonnen, ga gewoon lekker op het grote parkeerterein hier bij winkelcentrum Overvecht 's avonds slalommen oefenen.

niels.denotter

ma nov 20, 2006 22:30

Hoor morgen van Prins techniek wat er snel leverbaar is.

Cees wat zou jij aanraden? Setje semi slicks of gewoon straat banden zoals Toyo's of Kumho's?

Terug naar “Het Forum Café”