je wordt er elke keer een stuk sneller door!!
alle rijbewijzen zijn inmiddels binnen.
NEEEE, dat wilde ik juist zeggen metIs het ook goed genoeg om de baan helemaal te leren kennen?
Ben bang dat er komend seizoen weer horden GT spelende I§$%ten komen die meteen menen de baan te beheersen met de nodige blik of ergere schade tot gevolgToch, maar even erbij vertellen dat het andersom ook niet werkt![]()
Als je de ring in GT4 meester bent wil dat niet zeggen dat het met een echte auto ook lukt.......
Ik denk niet 100% (het geluid, de geur, de g-krachten, andere (echte !) auto's echt vlakbij etc geeft toch ander gevoel) maar je krijgt er wel al een gevoel voor. Als je dat combineert met wat goede filmpjes van de baan helpt het zeker; zelf echt rijden is echter toch nog wel ff wat anders.Is het ook goed genoeg om de baan helemaal te leren kennen?
in de praktijk zal het een nog mooiere ervaring zijn,
als je de baan met gt4 kent denk ik dat je ernstig de fout in gaat met de praktijk.
ik ga nu als een volslagen idioot over de baan heen in ieder geval, want verslavend istie zeker
Wat ik bijvoorbeeld merkte is da de auto's in gt4 echt heel goed remmen, in de praktijk heb je toch veel meer remweg nodig. Maar daarintegen wil mijn auto wel de bocht omin de praktijk zal het een nog mooiere ervaring zijn,
als je de baan met gt4 kent denk ik dat je ernstig de fout in gaat met de praktijk.
ik ga nu als een volslagen idioot over de baan heen in ieder geval, want verslavend istie zeker
Rijd je met een stuur of met zo'n @#%%##@ controller ?Wat ik bijvoorbeeld merkte is da de auto's in gt4 echt heel goed remmen, in de praktijk heb je toch veel meer remweg nodig. Maar daarintegen wil mijn auto wel de bocht omin de praktijk zal het een nog mooiere ervaring zijn,
was bij een bekende met een controller, was geen houden aan
Oefenen!was bij een bekende met een controller, was geen houden aanMet die controllers zwiep ik van links naar rechts en weer terug... Zag op de Cebit (met een MEGA stand van Sony) dat ik niet de enige ben die niet met zo'n controllertje overweg kan gelukkig, dat voelt een stuk beter voor jezelf als je ziet dat je niet de enige stumper bent
Zo zie je maar weer: smaken verschillen ! Of je nu met een controller of met een stuurtje rijdt, het gevoel is nooit het zelfde als in de auto zelf... maar het blijft gaaf over de NS te kanllenik heb het met een stuurtje in GT3 geprobeerd maar dat vind ik dus een drama.
laat mij maar gewoon met de controller rijden.