Kom kom heren! Blijf eens op mijn topic!!
Leuke reacties tot nu toe!
Meer! Meer! Meer!
Nee, ze probeerde mijn alfa terug te duwen om......(meer aandacht?)Of moest het alleen voor de foto![]()
![]()
Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?Kom kom heren! Blijf eens op mijn topic!!
hehe geinig he die kidsHallo hier nog een alfa liefhebster, Ik ben eerst op het brullende geluid van toen nog mijn vriend z'n sudje gevallen. Hij reed door de straten om mijn aandacht te vragenen toen viel ik ook nog op het model sud ti Toen zag ik wie erinzat en heb beter kennis gemaakt en zijn nu al 16 jaar samen en nog steeds gelukkig en alfarijk sinds kort in het bezit van een Giulia super nuova 2l. azurro le mans helemaal verliefd op die geweldige kar met een bijzonder geluid! En onze dochter Julia is ook alfaliefhebster als ik zeg kom in de auto mee dan zegt zij Alfa, maar dan moet ze helaas met de Passat want ik mag nog niet met haar rijden want er ligt teveel pekel op de weg. Helaas voor Julia en mama.
Trouwens de jongens zijn er ook van overtuigd dat de Alfa de vet coolste is
en wilden ook speciaal race schoenen kopen voor in de Alfa. Nou om een lang verhaal kort te maken.....Alfa is the best!!! groeten Jolanda
Kijk kijk.. dit zijn nou de verhalen waar het me om te doen is..Hallo hier nog een alfa liefhebster, Ik ben eerst op het brullende geluid van toen nog mijn vriend z'n sudje gevallen. Hij reed door de straten om mijn aandacht te vragenen toen viel ik ook nog op het model sud ti Toen zag ik wie erinzat en heb beter kennis gemaakt en zijn nu al 16 jaar samen en nog steeds gelukkig en alfarijk sinds kort in het bezit van een Giulia super nuova 2l. azurro le mans helemaal verliefd op die geweldige kar met een bijzonder geluid! En onze dochter Julia is ook alfaliefhebster als ik zeg kom in de auto mee dan zegt zij Alfa, maar dan moet ze helaas met de Passat want ik mag nog niet met haar rijden want er ligt teveel pekel op de weg. Helaas voor Julia en mama.
Trouwens de jongens zijn er ook van overtuigd dat de Alfa de vet coolste is
en wilden ook speciaal race schoenen kopen voor in de Alfa. Nou om een lang verhaal kort te maken.....Alfa is the best!!! groeten Jolanda
Mijn vriendin heeft inmiddels MIJN Spider op háár naam staan, ik mag zowaar nog wel met de Sportswagon rijden....
Ahkijk, das mooi meegenomen, maar om nu de auto op naam over te schrijvenNiet helemaal, want nu rijdt ze zelfs gráág ritten mee..,