Skattie

RE: SIRE voorlichting steeds harder ?!?

za dec 17, 2005 15:31

Ik persoonlijk ben erg benieuwd naar de reden van deze posting. Voor mijn gevoel kunnen er twee motivaties zijn:

a) kijk eens hoe grappig ik ben
of
b) kijk eens wat ik nu voor schokkends ben tegengekomen op het internet.

Doordat de reden niet duidelijk is wordt het dus op verschillende manieren geinterpreteerd. En sommige van deze interpretaties kunnen uiterst kwetsend zijn voor anderen. Helemaal in een geval waarbij het gaat om verkrachtingen en dergelijke. In geval van cabaret of bijvoorbeeld tv-programma's als "Dit was het nieuws" worden ook harde/ "over the top" opmerkingen gemaakt maar dan wel geplaatst in een context. Die context ontbreekt hier en dus krijgen we dit soort ellende, volgens mij.

Luc33
Guru
Guru

za dec 17, 2005 15:42

Mensen neem toch lekker een:

Afbeelding

En ga weekend vieren.........er zijn ergere zaken in de wereld.
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: SIRE voorlichting steeds harder ?!?

za dec 17, 2005 15:51

Afbeelding

Idd, voor de eerste plaats is een forum als deze bedoeld om info e.d. te delen, maar een beetje humor mag er wel bij toch? Zonder humor en het cafe zou ik het hier een stuk minder vinden..

Tis op elk forum zo dat je een off-topic gedeelte hebt voor onzin, maar op gfeen enkel forum waar ik kom hoor ik zulke verhalen dat het niet past e.d. :? En dat geld ook voor betalende clubs, incl mijn eigen cluppie.

Just my 0.02 cents....

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za dec 17, 2005 15:59

Afbeelding

Idd, voor de eerste plaats is een forum als deze bedoeld om info e.d. te delen, maar een beetje humor mag er wel bij toch? Zonder humor en het cafe zou ik het hier een stuk minder vinden..

Tis op elk forum zo dat je een off-topic gedeelte hebt voor onzin, maar op gfeen enkel forum waar ik kom hoor ik zulke verhalen dat het niet past e.d. :? En dat geld ook voor betalende clubs, incl mijn eigen cluppie.

Just my 0.02 cents....
Inderdeedski, wat een stress om niks, t'is bijna kinderachtig :cry: :cry: :cry: weh weh weh

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za dec 17, 2005 16:01

En om nogmaals terug te komen op de "vroeger was het beter" uitspraken:

Beseffen jullie wel dat een heleboel mensen die uitspraak onderhand KOTSbeu zijn ?
Beseffen jullie dat dat zoveel wil zeggen als "kan iedereen die er vroeger niet bij was, terug opkrassen, want jullie zijn hier niet welkom"
Beseffen jullie dat ook de mensen die er vroeger NIET bij waren, toen alles nog zo geweldig was OOK hun donateursbijdrage betalen ? En dat dat deze club ten goede komt, ongeacht of het nu vroeger beter was of niet? En dat wij allemaal binnen enkele weken weer verwend worden tijdens de nieuwjaarsreceptie met een stuk van de bijdrage van ALLE donaterus ? ook diegenen die er "vroegah" niet bij waren ? De heren "forumverpesters" ?

Zelf nog maar anderhalf jaar op dit forum aanwezig, neem ik deze "vroeger" uitspraken zeer persoonlijk. En ik weet zeker dat ik niet alleen ben.

Denk daar allemaal maar eens even over na. Wat een "nieuwe jongentje in de klas" gedrag is dit zeg !

:evil:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za dec 17, 2005 16:35

Het gezeur over de problemen wordt al even vervelend als de problemen zelf.

Beseffen jullie wel dat een heleboel mensen die uitspraak onderhand KOTSbeu zijn ?
Beseffen jullie dat dat zoveel wil zeggen als "kan iedereen die er vroeger niet bij was, terug opkrassen, want jullie zijn hier niet welkom"
Beseffen jullie dat ook de mensen die er vroeger NIET bij waren, toen alles nog zo geweldig was OOK hun donateursbijdrage betalen ? En dat dat deze club ten goede komt, ongeacht of het nu vroeger beter was of niet? En dat wij allemaal binnen enkele weken weer verwend worden tijdens de nieuwjaarsreceptie met een stuk van de bijdrage van ALLE donaterus ? ook diegenen die er "vroegah" niet bij waren ? De heren "forumverpesters" ?

Zelf nog maar anderhalf jaar op dit forum aanwezig, neem ik deze "vroeger" uitspraken zeer persoonlijk. En ik weet zeker dat ik niet alleen ben.

Denk daar allemaal maar eens even over na. Wat een "nieuwe jongentje in de klas" gedrag is dit zeg !

:evil:
Amen.

Stelletje moraalridders. :evil:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

gtj1600
Guru
Guru

za dec 17, 2005 16:49

waar blijft de reactie van...diele... :?: :?: :?: :?
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za dec 17, 2005 16:52

Diele is misschien wijs. En doet niet mee aan wéér een topic over het zelfde...

Maar misschien vind hij morgen nog iets leuks voor ons en dat plaatst hij dan in het Café...
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Raimon
Guru
Guru

za dec 17, 2005 16:54

Wat een drukte allemaal, zeg!

Stel je eens voor hoe hoog het op zou lopen als het om iets BELANGRIJKS zou gaan... :roll:

Doe mij maar zo'n krat Duvel, dan maak ik er toch nog een prettig weekend van! :wink:
156 SW 1.9 JTD

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

za dec 17, 2005 16:56

He Raimon, drink ik er gezellig 1tje met je mee :wink:

Raimon
Guru
Guru

za dec 17, 2005 16:57

Prima, Bert! Maar dit keer is het eerste rondje voor jou!
156 SW 1.9 JTD

Rens 1.7QV
Guru
Guru

za dec 17, 2005 17:11

1) Beseffen jullie wel dat een heleboel mensen die uitspraak onderhand KOTSbeu zijn ?
2) Beseffen jullie dat dat zoveel wil zeggen als "kan iedereen die er vroeger niet bij was, terug opkrassen, want jullie zijn hier niet welkom"
3) Beseffen jullie dat ook de mensen die er vroeger NIET bij waren, toen alles nog zo geweldig was OOK hun donateursbijdrage betalen ? En dat dat deze club ten goede komt, ongeacht of het nu vroeger beter was of niet? En dat wij allemaal binnen enkele weken weer verwend worden tijdens de nieuwjaarsreceptie met een stuk van de bijdrage van ALLE donaterus ? ook diegenen die er "vroegah" niet bij waren ? De heren "forumverpesters" ?

4) Zelf nog maar anderhalf jaar op dit forum aanwezig, neem ik deze "vroeger" uitspraken zeer persoonlijk. En ik weet zeker dat ik niet alleen ben.
1) als een heleboel mensen die uitspraak beu zijn, dan weten ze ook wel hoe het hier op het forum aan toe kan gaan, waarom wordt er dan zoveel niet Alfa geplaatst??
2 en 4) vind ik een overdreven reactie. Het gaat hier niet op de niewbies, maar gewoon wat er allemaal op het forum geplaatst wordt. Op het oude forum zaten uiteraard ook niet alfa gerelateerde delen tussen, maar daar stonden een heleboel interessante delen tegenover. Dat is nu niet meer het geval. Als je je echt aangesproken voelt, dan zou je er misschien ook voor kunnen kiezen om wat minder niet-alfa gerelateerde zaken hier neer te kwakken. Ga dan met elkaar MSN'en.

Ik vind het een goed idee van Dre om het bestuur er eens over te laten beslissen. Het is wel duidelijk dat er mensen verschillend over denken. Maar er wordt hier te gemakkelijk gedacht van, dan lees je het toch niet..

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za dec 17, 2005 17:20

Als je je echt aangesproken voelt, dan zou je er misschien ook voor kunnen kiezen om wat minder niet-alfa gerelateerde zaken hier neer te kwakken. Ga dan met elkaar MSN'en.
Rens
Doek dan het café op, dan heb je dit probleem niet meer. En het is niet omdat ik me aangesproken voel, dat ik plots me zou moeten gaan gedragen zoals enkelen het hier voorschrijven.
Bovenstaand bericht was toch duidelijk ? Ik ben lid van dit forum, lid van de SCARB en zolang het niet in strijd is met de forumregels post ik waar ik zin in heb. Tenzij het bestuur of de moderatoren mij anders verzoeken. Of ik al dan niet op het forum aanwezig ben of MSN maak ik zelf wel uit.
Games interesseren mij geen bal. Virtuele pinten nog minder. En de zoveelste sjonnieauto bij gespot al evenmin. Maar loop ik hier nou de hele tijd te zeuren tegen iedereen ?

Gaan we op de volgende BBQ ook een verbod opleggen om over iets anders dan Alfa's te praten ? dit forum is een ontmoetingsplaats voor clubgenoten die VOORNAMELIJK over Alfa's praten. Maar een verbod op de rest ? kom nou ! Dit heet SCARB forum. Techniek is daar maar een deel van.

Moet een droeve wereld zijn zonder humor.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”