Leuk, die had ik nog niet.
Deze al wel:

Kostat?

Het is dat ik absoluut niet op mannen val, maar anders !!!!Het is weer los gebarsten het gezeur over schumacher![]()
Hij is de beste coureur in de F1 met 7 WK titels wie heeft dat nu ooit gepresteert en wat zijn gezicht betreft ik denk dat menig alfa liefhebber het zou willen hebben, knappen ze ervan op.
Heb menig fototje gezien van andere hier kunnen ook face lift gebruiken kom niet aan mijn vriend dan breekt de pleuris uit.
Sorry hoor maar wordt zo ziek van zoveel negatieve klets over hem, laat eerst andere maar presteren wat hij allemaal heeft gepresteert.
En ik vind het een knappe vent
Gaan we weer... wat nou "MOF" ??
Kan het nou eens afgelopen zijn met dat kwetsende taalgebruik aub!!!
het lijkt wel of iedereen het van iedereen overneemt en de ene grove schuttingtaal is er nog niet uit of de andere staat er al...
Schumi heeft veel betekend voor de wereld en de maatschappij, meer dan menigeen hier kan zeggen dus ik wens wat respect voor deze duitser!
Dat je een ander idool hebt is geen enkel probleem, maar respectloosheid dan hoor je bij de groep die zich profileerd in de klappentopic van madmets en dat hoort niet in deze samenleving!
Jammer hoor, meer zeg ik hier niet over.Zo zie ik Schumi op zijn best, het is en blijft een Mof , hoe dan ook, zeer onsympathieke man met een uitgesterken smoelwerk wat me niet aanstaat, zolang hij bij Ferrari rijdt ben ik voor Mclaren
met de ijzige Fin, daar heb ik veel meer respect voor.
Dat geeft niks. Dat heb ik ook !!
Leo.
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!![]()
Grtz, fRank
effe googlen Roel, zijn achternaam begon met een M.@ Rees Cees wat is een Benitobak???
werkelijk geen idee..
Nooit van gehoord, vertel??
heb 2 AR , verder nix....