Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: Gelukkig !!

vr dec 16, 2005 22:55

Afbeelding

Leuk, die had ik nog niet.

Deze al wel:

Afbeelding

Kostat? :P

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za dec 17, 2005 10:43

Het is weer los gebarsten het gezeur over schumacher :x
Hij is de beste coureur in de F1 met 7 WK titels wie heeft dat nu ooit gepresteert en wat zijn gezicht betreft ik denk dat menig alfa liefhebber het zou willen hebben, knappen ze ervan op.

Heb menig fototje gezien van andere hier kunnen ook face lift gebruiken kom niet aan mijn vriend dan breekt de pleuris uit.
Sorry hoor maar wordt zo ziek van zoveel negatieve klets over hem, laat eerst andere maar presteren wat hij allemaal heeft gepresteert.

En ik vind het een knappe vent :oops:
Het is dat ik absoluut niet op mannen val, maar anders !!!! :lol:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Roeltje 164

RE: Gelukkig !!

za dec 17, 2005 10:51

Zo zie ik Schumi op zijn best, het is en blijft een minder prettige duitser hahahahahahaha, hoe dan ook, zeer onsympathieke man met een uitgesterken smoelwerk wat me niet aanstaat, zolang hij bij Ferrari rijdt ben ik voor Mclaren
met de ijzige Fin, daar heb ik veel meer respect voor.

Gr Roel Nicolai :wink:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op za dec 17, 2005 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Andretti Molletti

za dec 17, 2005 10:58

Gaan we weer... wat nou "MOF" ??

Kan het nou eens afgelopen zijn met dat kwetsende taalgebruik aub!!!
het lijkt wel of iedereen het van iedereen overneemt en de ene grove schuttingtaal is er nog niet uit of de andere staat er al...

Schumi heeft veel betekend voor de wereld en de maatschappij, meer dan menigeen hier kan zeggen dus ik wens wat respect voor deze duitser!
Dat je een ander idool hebt is geen enkel probleem, maar respectloosheid dan hoor je bij de groep die zich profileerd in de klappentopic van madmets en dat hoort niet in deze samenleving!

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za dec 17, 2005 11:15

Gaan we weer... wat nou "MOF" ??

Kan het nou eens afgelopen zijn met dat kwetsende taalgebruik aub!!!
het lijkt wel of iedereen het van iedereen overneemt en de ene grove schuttingtaal is er nog niet uit of de andere staat er al...

Schumi heeft veel betekend voor de wereld en de maatschappij, meer dan menigeen hier kan zeggen dus ik wens wat respect voor deze duitser!
Dat je een ander idool hebt is geen enkel probleem, maar respectloosheid dan hoor je bij de groep die zich profileerd in de klappentopic van madmets en dat hoort niet in deze samenleving!

Helemaal mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beetje een bedenkelijke uitspraak Roeltje 164 !! Daar score je geen punten mee. [-X

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Rees Cees

za dec 17, 2005 11:37

Zo zie ik Schumi op zijn best, het is en blijft een Mof , hoe dan ook, zeer onsympathieke man met een uitgesterken smoelwerk wat me niet aanstaat, zolang hij bij Ferrari rijdt ben ik voor Mclaren
met de ijzige Fin, daar heb ik veel meer respect voor.
Jammer hoor, meer zeg ik hier niet over.

Of moet ik nu gaan zeggen dat jij in een foute Benito bak rond rijdt :?:

Kappe meneer Roel, kan niet anno 2005

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za dec 17, 2005 11:46

Dat geeft niks. Dat heb ik ook !!

Leo.

FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! :wink:
Grtz, fRank

Voorlopig even geen foto van Squadra Leo. Gisterenavond thuis ingebroken. Heel mijn huis leeg gehaald. Laptop, dig camera etc.etc.
Dus nu alleen internet op mijn werk !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za dec 17, 2005 11:50

Sh*t! Sterkte met de hele afhandeling.......... Balen! Denk ook aan sleutels van garage, stalling, auto's, (Giulia!!!),..........
Dirk - Giulia2000TS

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

za dec 17, 2005 12:13

Klote voor je. Hoop dat de verzekering het allemaal goed regelt, maar meestal ben je toch een hoop dingen kwijt zoals foto's ed die nog niet op cd staan enzo dat krijg je nooit meer terug.
En het rotgevoel dat je niet meer veilig bent in je eigen huis. (misschien nog wel het ergste).
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

za dec 17, 2005 12:31

Michael Schumacher domineert met arrogantie omdat hij IETS heeft wat iedere grote kampioen heeft. En natuurlijk ramt hij deze boodschap door je strot omdat hij kan uit gaan van eigen kracht. Jim Clark was zo snel en begreep niet waarom anderen hem niet bij konden houden en uiterst verlegen.
Clark is wellicht sympathieker maar zeker net zo gedreven. Schumacher zijn kracht is totale controle dus waarom zou hij zich timide opstellen??
Niet alleen kan hij het veld op enorme achterstand rijden maar hoe demotiverend moet het niet zijn dat deze man totaal niet wordt beinvloed door enorme hitte, luchtvochtigheid....compleet fris, onbezweet staat hij op het podium waar Hakinnen e.a. soms op het podium moest worden getakeld.

Ik kijk niet meer naar F1 omdat races worden gewonnen aan de pitt-muur. De rijders hoor je alleen nog over technical package en de coureur
is niet de meester van de machine zoals in MotoGP. Er bestaat een rijderskampioenschap en een plotselinge regenbui doet wonderen in huidige F1
waar een eens coureur zijn rijderskwaliteiten kan tonen en jongens aan de pitmuur in paniek de computers resetten . Het is voor mij iets absurds dat een technisch directeur een ster is geworden en deze voor de TV uitleg geeft hoe de race is gewonnen. Cees nog wat vertekt over het slijtagepatroon etc.
Ik begrijp het maar de romantiek van het racen is daarmee verloren en wordt het toeval vervangen door een georkestreerd plan. Het maximaliseren van het rendement en vermijden fouten want het is voetbal spelen en in de eerste 10 minuten scoren en 80 minuten de bal rond spelen onder de andere teamgenoten. Niet iets wat aardig is om naar de kijken.
Naar mijn mening zijn er daarnaast tegenwoordig te weinig ware rijderscircuits en de gewone bochten en chicanes zijn meer een uitdaging voor de technische staf.

Zal wel niks veranderen binnen F1 nu de grote autoproducenten deelnemen maar het blijft toch een sport van meer losers als winnaars. Ik begrijp dus
werkelijk niet waarmee bezig is waar de kans op een triomfseizoen voor de meeste manufacturerteams bijzonder gering is en met zoveel ernst en budget li
is het overtrokken.
Wat blijkt dat veruit de meeste F1 auto's die ooit wereldkampioen zijn geworden met name een topmotor bezaten. Een redelijke auto met een topmotor
wedr eerder kampioen als omgekeerd. Ik stel voor dat een kampioenschap voor motorconstructeurs wordt opgesteld met het oog op commerciele belang.
Voor constructeurs ook nog eens veel goedkoper..voor de toeschouwer en fan ook veel leuker dan kijken wie het beste omgekeerde vliegtuig kan maken.

Honderdvierenzestig

za dec 17, 2005 14:01

Geweldig :!: Wat zo'n Duitser al niet losmaakt bij iedereen :!:

:jumping:

@Roel: tss, wat een taalgebruik, haha! :wink:

@Andretti Moletti: nou, nou, dat valt volgens mij best mee. De ene mag hem wel, de andere niet. So what? Ik mag 'm ook niet, en dat mag iedereen weten. Ik vind het toch ook niet erg dat er fans zijn van de Duitser?

Nouja, ik trek me er in ieder geval weinig van aan, dat zouden er meer moeten doen.

Grz, Daniël

rjfschmitz
Full Member
Full Member

za dec 17, 2005 17:01

Ik kan me er niet meer druk over maken...
Waar ik me drukker over maak: een nog niet eerder geïdentificeerd roestconcentratiewerkplekomgeving ontdekt!!!! :roll: :x :shock: :( :?:
Hoe nu verder???
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Roeltje 164

za dec 17, 2005 17:22

aangepast, maar korte teentjes heren??? haha, geen probleem hoor.

Ik heb niets met deze minder prettige duitse arrogante kwast.

Mag het zo ook??

Krijg ik vast meer vrienden mee....... :moon:

Fijn weekend.

Er zijn andere dingen waar ik me in principe drukker om maak, maar even goed, de groeten...

Ti's wel koud.

@ Leo, dat is zeker minder, 5 week geleden al ons gereedschap weggejat uit de loods met een heleboel code 1 sleutels.... :twisted: :twisted:

Suc6 ermee, tijd heelt veel wonden, maar het blijft minder prettig....

Roeltje 164

za dec 17, 2005 17:25

@ Rees Cees wat is een Benitobak???
werkelijk geen idee..
Nooit van gehoord, vertel??
heb 2 AR , verder nix.... :?

Rees Cees

za dec 17, 2005 17:32

@ Rees Cees wat is een Benitobak???
werkelijk geen idee..
Nooit van gehoord, vertel??
heb 2 AR , verder nix.... :?
effe googlen Roel, zijn achternaam begon met een M.

Terug naar “Het Forum Café”