Robert 75 V6

RE: Last van ADHD, test het hier !

vr nov 18, 2005 12:15

:lol: :lol: jA HELAAS ik dacht dat ik gewoon mijn collega kon beschuldigen van ADHD maar nu zijn we lotgenoten :lol:

Hermano73

za nov 19, 2005 01:54

Ik ontkom ook niet aan die diagnose...

RomyMariska

za nov 19, 2005 08:01

Jeetje ik ook al :D Grt&x R-M

DENNIS
Guru
Guru

za nov 19, 2005 11:52

Hiero nog iemand :lol:
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark

EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za nov 19, 2005 15:55

ja hier nog een alfist met dezelfde diagnose :roll:
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za nov 19, 2005 19:59

Zullen we dan maar een ARADHDA (Alfa Romeo Attention Deficit Hyperactivity Disorder Anonymous) beginnen?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Andretti Molletti

zo nov 20, 2005 11:24

Na veelvuldig testen en daarbij het gebruik van mijn kennis der statistiek en vooral mijn kennis omtrent het manipuleren van antwoorden en dus de uitslag van een test.. het is nl een van mijn vakgebieden testen maken en dus ook antwoorden maken met daarin het bekende fout antwoordt maar ook het zogeheten vang-antwoordt, maar goed bij mijn verwoedde pogingen om de uitslag van de test te manipuleren en dus te laten uitkomen op een door mij gewenst antwoordt kwam ik erachter dat er zowel naar de tijdsduur alsmede het aantal keer klikken gekeken werd om een oordeel over het al dan niet hebben van ADHD te hebben. Door nu de test te starten en tijden de 30 seconden spelletjes de tijdklok van de PC vooruit te zetten en teven niet te klikken maar met het toetsenbord combinaties te zoeken (gebruik de shift en alt.. ) kun je de test laten denken dat je niet actief bent en toch voldoende punten scoren zodat je niet als dom wordt afgedaan...
Bij de foto's met de verschillende personen erop was een stuk moeilijker... Zodra de foto verschijn kun je met een digitale camera een foto nemen en deze dan op je gemak terug kijken bij het beantwoorden van vragen.. zodoende heb ik alle mogelijkheden geprobeerd en dus alle mogelijke uitslagen op de test gekregen...Wat me opvalt is dat de absolute cesuur bepaling voor de keuze van WEL ADHD erg groot ios t.o.v. de marge voor niet ADHD-er...
Toch is het me gelukt om door de test te komen en een niet ADHD resultaat te krijgen, alleen een grote verrassing was het dat de diagnose dan niet luidde u heeft geen ADHD, maar....

O jee wat was het ook weer??? :-k
Nou goed maakt niet uit... je kan dus een andere score krijgen dan ADHD patient en als zodanig is de test valide!!!
Iedereen die hierboven heeft gepost ADHD te hebben heeft dan ook daadwerkelijk ADHD en daar is niet meer aan te tornen!!!
Sterkte !!!

Andretti Molletti

zo nov 20, 2005 11:28

Oja... de uitslag van de constatering geen ADHD te hebben werd door Bill Gates zelf gedaan:

ik weet niet de exacte tekst meer maar het was iets met een rapport, want ik kreeg de tekst Rapport verzenden of rapport niet verzenden.. en kon daar op klikken!!!

Kijk hieronder het bewijs dat ik een rapport kon aanvragen!!!

Afbeelding

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo nov 20, 2005 11:28

:blue_lol:

Het is maar goed dat je niet bij ons werkt !

Andretti Molletti

Re: RE: Last van ADHD, test het hier !

zo nov 20, 2005 11:29

:blue_lol:

Het is maar goed dat je niet bij ons werkt !
Wat is dat nou weer voor rotopmerking????

Rijden jullie allemaal Jappaner dan???????

:wink:

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo nov 20, 2005 22:02

Door het feit dat jij alles zo weloverwogen pleegt te doen, denk ik dat jij geen ADHD-er bent Dre? :wink:

Andretti Molletti

Re: RE: Last van ADHD, test het hier !

wo nov 23, 2005 21:08

Door het feit dat jij alles zo weloverwogen pleegt te doen, denk ik dat jij geen ADHD-er bent Dre? :wink:
Komt waarschijnlijk eerder doordat mijn computer crashte bij de test... de cpu werd overbelast...;)

Terug naar “Het Forum Café”