Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Wat gaan wij doen.... ANWB, ROUTE MOBIEL of helemaal

wo nov 09, 2005 22:11

de anwb helpt je op weg. roetmobiel ( goeie :wink: ) sleept je af naar de garage. met Bosch weet ik dus helemaal niet waar ik aan toe ben. ik ---> een auto 7jaar oud ---> eentje 24,5jr jong. ANWB is de beste keus ( niet alleen financieel ! ). Straks gaat roetmobiel ook nog de bewegwijzering doen en reisboeken etc uitgeven, nee bah.
een Oswald heeft trouwens Kennedy vermoord en Nederland drie moet afgeschaft whoehahaha.... grapjassen [-X
ANWB !!!
kan een oudere auto dus bij de ANWB :?: :?: :?:
Al is tie honderd jaar oud! En al is ie helemaal niet van jou!
De ANWB wegenwacht helpt jou, het is persoonsgebonden, niet autoafhankelijk. :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Wat gaan wij doen.... ANWB, ROUTE MOBIEL of helemaal

do nov 10, 2005 09:38

de anwb helpt je op weg. roetmobiel ( goeie :wink: ) sleept je af naar de garage. met Bosch weet ik dus helemaal niet waar ik aan toe ben. ik ---> een auto 7jaar oud ---> eentje 24,5jr jong. ANWB is de beste keus ( niet alleen financieel ! ). Straks gaat roetmobiel ook nog de bewegwijzering doen en reisboeken etc uitgeven, nee bah.
een Oswald heeft trouwens Kennedy vermoord en Nederland drie moet afgeschaft whoehahaha.... grapjassen [-X
ANWB !!!
kan een oudere auto dus bij de ANWB :?: :?: :?:
Al is tie honderd jaar oud! En al is ie helemaal niet van jou!
De ANWB wegenwacht helpt jou, het is persoonsgebonden, niet autoafhankelijk. :thumbs:
mijn vrouw heeft al een totaalpakket, dus hoef ik zelf geen lid te worden.....
156

jolinos

RE: Wat gaan wij doen.... ANWB, ROUTE MOBIEL of helemaal nie

do nov 10, 2005 10:31

Gewoon ANWB blijven we, bij 2 x pech gehad en goed geholpen dus waarom overstappen voor die paar euri minder weet je niet wat je hebt en dat weet ik nu wel.

Terug naar “Het Forum Café”