Deze vond mij... na 59 jaar bij de vorige eigenaar...
Code: Selecteer alles
http://www.carscoops.com/2012/02/dui-man-turns-honda-civic-into-bugatti.html
zo buiten de doos dacht ik dus ookHet zou me niks verbazen als dat gewoon past...![]()
![]()
Apk hoeft deze auto niet. Auto's voor 1960 zijn vrijgesteld van apk.En intussen zijn we weer wat stapjes verder... en hebben we het verschil vastgesteld tussen Toelatingseisen en apk-eisen..
De toelatingseisen heeft ie 1953 al aan voldaan en daarmee zijn die eigenlijk van geen zorgen meer... blijven over: de APK-eisen...
De originele achterlichtjes zijn intussen ook geidentificeerd (EN gevonden!) dankzij Tazio z'n speurwerk.
De koplampjes laten zich makkelijk splitsen in lenzen en spiegels. De lenzen zijn in prima staat maar nieuwe spiegels zouden geen luxe zijn. De kwiklaag is er slecht aan toe en er zijn gaten voor stadslichtjes in geboord (1 boven en 1 onder... hoe verzin je het?).
Mocht iemand nieuw spiegels weten te liggen... GAARNE!
15 cm doorsnee en aansluiting voor de standaard "portalampada" van de Fiat 1100 103 (van Carello voor duplo lamp met bajonet-fitting).
Helaas... bij invoer moet ie eenmalig door de APK.... daarna is ie inderdaad verder vrijgesteld.Apk hoeft deze auto niet. Auto's voor 1960 zijn vrijgesteld van apk.