Wat mij opvalt is dat veel forummers Joy Division leuk vinden...
...zijn we soms niet helemaal lekker met z'n allen ??
(Ikzelf niet in het minst met Aphex Twin en ander Warp-spul in de CD-speler)
No CommentOh ja en af en toe Front 242![]()
Philip.
Wat een originele muziekkeuze. Laibach.In m'n Giulia geen radio, in de 146 geen radio (staat te dikwijls op een plaats waar men met plezier je radio komen "uitbouwen"![]()
)
In de 156 : Front 242, Rammstein, The Cure, Laibach, Front 242, La Muerte, Joy Division, Front 242, The Sisters of Mercy, Depeche Mode, Front 242, Nine Inch Nails......
Oh ja en af en toe Front 242![]()
Philip.
Ah een Aphex Twin liefhebber, die tref je niet vaakWat mij opvalt is dat veel forummers Joy Division leuk vinden...
(Ikzelf niet in het minst met Aphex Twin en ander Warp-spul in de CD-speler)
Ja heb ik en die is heel gaaf, maar ben zelf meer van het recentere werk (drukqs, Windowlicker etc). Daar wordt je na verloop van tijd echt helemaal knettergek van... in zowel positieve als negatieve zin. Pass the Clozapine pleaseAh een Aphex Twin liefhebber, die tref je niet vaakWat mij opvalt is dat veel forummers Joy Division leuk vinden...
(Ikzelf niet in het minst met Aphex Twin en ander Warp-spul in de CD-speler)Heb je zeker ook Selected Ambient Works 85-92 in bezit..? Persoonlijk vind ik digeridoo een hele lekkere en dan de life in cornwall 90 uitvoering,
Dan knal je dr flink overheen met de Alfa![]()
Groet, Ro
Vangelis vind ik ook top. See you later, China, Heaven and hell, Albedo 0.39, Spiral en Direct zijn mijn favorieten. Mag daar ook graag iets van naspelen op de vintage synthesizers en helemaal in de auto is datZit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis?@Spider Veloce
Erg goede muziek.![]()
Window licker vind ik wel geinig. Het video clipje had ook wel watAh een Aphex Twin liefhebber, die tref je niet vaakWat mij opvalt is dat veel forummers Joy Division leuk vinden...
(Ikzelf niet in het minst met Aphex Twin en ander Warp-spul in de CD-speler)Heb je zeker ook Selected Ambient Works 85-92 in bezit..? Persoonlijk vind ik digeridoo een hele lekkere en dan de life in cornwall 90 uitvoering,
Dan knal je dr flink overheen met de Alfa![]()
Groet, Ro
Kink FM is mij onbekend, misschien hier in Belgie niet te ontvangen. Vroeger veel naar StuBru geluisterd en vooral veel naar concerten gaan. En ik kon vroeger geen (toen nog vinylWat een originele muziekkeuze. Laibach.In m'n Giulia geen radio, in de 146 geen radio (staat te dikwijls op een plaats waar men met plezier je radio komen "uitbouwen"![]()
)
In de 156 : Front 242, Rammstein, The Cure, Laibach, Front 242, La Muerte, Joy Division, Front 242, The Sisters of Mercy, Depeche Mode, Front 242, Nine Inch Nails......
Oh ja en af en toe Front 242![]()
Philip.Industrial.
Luisterde jij ook altijd naar X- rated op Kink FM?