Nee hoor, daar heb je ook nog een burgemeester die flink paniek zaait en een beetje media om het bekend te maken voor nodig. Anders staan er maar 10 man voor de deur waarschijnlijk.Miscichien,.. een Projekt X
In de tuin van Maarten Bijlsma,..?
1 klik op mijn PC,.. en je hebt je feestje,..!!??
Ik wil niet zeggen dat je ze verdedigt maar je manier van uitleggen geeft wel een afkeur tegen de tegenmaatregelen en dat vat ik ongeveer als hetzelfde op.Als de heren mij uit kunnen leggen waar ik de relschoppers verdedig (want dat wil en doe ik niet), dan trek ik het boetekleed aan.
Omdat ik bijvoorbeeld deze 'tegenmaatregel'Ik wil niet zeggen dat je ze verdedigt maar je manier van uitleggen geeft wel een afkeur tegen de tegenmaatregelen en dat vat ik ongeveer als hetzelfde op.Als de heren mij uit kunnen leggen waar ik de relschoppers verdedig (want dat wil en doe ik niet), dan trek ik het boetekleed aan.
afkeur, interpreteer jij (en anderen in dit topic) dat als mijn goedkeuring van het gedrag van de relschoppers? Fout.. . .mariniers daar gestaan en het liefst met automatische wapens, ruimt lekker op
Volgens mij ben je echt van een andere wereld,...?Omdat ik bijvoorbeeld deze 'tegenmaatregel'Ik wil niet zeggen dat je ze verdedigt maar je manier van uitleggen geeft wel een afkeur tegen de tegenmaatregelen en dat vat ik ongeveer als hetzelfde op.Als de heren mij uit kunnen leggen waar ik de relschoppers verdedig (want dat wil en doe ik niet), dan trek ik het boetekleed aan.
afkeur, interpreteer jij (en anderen in dit topic) dat als mijn goedkeuring van het gedrag van de relschoppers? Fout.. . .mariniers daar gestaan en het liefst met automatische wapens, ruimt lekker op
Mijn punt is dat je je als volk/land/overheid/weetikwie niet moet laten verleiden om bij relatief kleine crises grondwettelijke rechten te laten varen. Rijksdagbrand, Weimarrepubliek something something om er maar eens een Godwin tegenaan te gooien op pagina 3 in het topic.
Jij was dus ook in Haren,.,!!
Ik word een beetje ziek van dit soort ,..Pubbers.
En nee niet op de man,..maar in het algemeen,..
En echt wijzer?????? wordt je er ook niet van,toch?Heb soms de indruk dat ik de enige op deze planeet ben die NIET op facebook zit![]()
Nu niet en nooit van mijn leven niet
En je in de ogen kijken als je met ze praat....ook erg moeilijk tegenwoordigWij 2 dan denk ik...Heb soms de indruk dat ik de enige op deze planeet ben die NIET op facebook zit![]()
Nu niet en nooit van mijn leven nietWat een flauwekul allemaal.
O, en een smartphone mot ik ook niet, gewoon oldschool internetten thuis op de bank, met een laptop. Een telefoonis om mee te bellen, punt!![]()
Lekker gezellig ook; met zo'n stelletje van die zombies in de kantine op t werk die volledig apatisch over dat ding zitten te wrijven alsof er dan goud uit komt pleuren ofzo.. geen gsprek meer mee te voeren.![]()
Grtz,fRank
*t zou ook kunnen dat ik oud wordt trouwens...