alfanerd1986

Re: RE: Amy Winehouse overleden.

zo jul 24, 2011 20:04

Vooropgesteld dat ik geen fan was, ben of ooit zal zijn van de nummers die Amy Winehouse heeft ingezongen en dat ik van junks niets moet hebben, en los van het feit of het nou een overdosis is geweest waar ze aan gestorven is (dat moet nog blijken, toch?) wat feitelijk 'eigen schuld' zou zijn is het toch altijd tragisch als iemand maar 27 jaar mag worden, al was het maar voor de directe omgeving van diegene?
Ps amy winehouse kon toch niet zingen kwestie van smaak zal der niet missen!!!
Dan zal ze je posthuum nog mooi te pakken hebben, want een aantal hits van haar zul je nog vaak gaan horen.

Dat zal je zeker nog vaker blijven horen , vooral nu , was met micheal jackson ook zo.
Maar goed de andere zegt van jammer dat amy is overleden, is ook jammer maar ze heeft der zelf voor gekozen.
En dan is nog afwachten waar ze aan overleden is, wat je net ook zei yuri.
Mechien had ze wel zwakke hart en is ze daar aan overleden.

Kortom heb gewoon hekel aan drugs, en jah voor de mensen om haar heen die haar probeerde te helpen is en niet leuk voor de familie ook niet!!
Maar ze had het aan kunnen zien komen toch ? maar dat maakt het naturlijk niet minder erg.

brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

RE: Amy Winehouse overleden.

zo jul 24, 2011 20:25

Houden we het wel een beetje gezellig jongens?
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

perro
Full Member
Full Member

zo jul 24, 2011 22:02

Nieuws raakte kennelijk allerlei mensen. De nieuwgroepen begonnen eigenlijk direct na het bekend worden de cd's en live concerten te posten. Daar zat voor mij onbekend materiaal tussen.
Zo had ook dit nadeel ................................
Geld maakt niet gelukkig, een Supertje wel.
Een Fiat 600 Abarth trouwens ook.

Geert-Jan
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 25, 2011 09:56

Ik heb de live-DVD van haar elke dag "moeten" aanhoren en aanzien bij mij vorige baas, en dat vond ik helemaal niet zo erg. Behalve dat ze er echt niet uitzag, maakte ze mooie muziek, en vond ik dat ze een goede stem had, dus in mijn ogen is er inderdaad een groot artiest heengegaan.

En het is heel makkelijk om maar te zeggen dat ze het zelf heeft gedaan, maar als je zo'n stap neemt (als dat het al is geweest) doe je dat niet zomaar..
Ex: 145 1.4TS '98, 155 2.5 V6 '93
Nu: 33 1.7 QV '87

Beheerder www.Alfa33Club.nl

Patrick
Guru
Guru

ma jul 25, 2011 12:43

Amy Winehouse was ernstig ziek. Dat op zich is al een tragedie.
Verslaving is een ziekte, waar het lastig tegen vechten is.
Het is makkelijk om te roepen; "Dan moet je die troep maar niet gebruiken".
Dat heb ik zelf ook altijd gezegd, totdat beide kinderen van een zeer goede vriend van mij
erg verslavingsgevoelig bleken.

De oudste staat nu weer redelijk op de rails, al blijft de angst op een terugval altijd.
Nu is het helemaal mis met de jongste, en het hele circus begint weer van voor af aan.
Het is bijna niet voor te stellen wat een energie en verdriet het kost om zo'n gevecht aan te gaan.
Zowel voor de gebruiker als zeker voor de omgeving.
En ik heb het hier over een warm, liefdevol en hardwerkend gezin.

Ik ben groot liefhebber van de muziek die Amy Winehouse maakte en vindt het een enorm verlies.
Het is tragisch te zien dat zo'n enorm talent (als je het mij vraagt, het grootste talent van de afgelopen 20 jaar...) zo
diep kon wegzakken om er niet meer uit te komen.

Het is tekenend te constateren hoe diep het niveau op dit forum is weggezakt. De vergelijking met Oslo raakt kant nog wal.
Natuurlijk is het vreselijk wat er daar heeft plaatsgevonden, maar het heeft helemaal niets in dit topic te zoeken!
Wat een tenenkrommende kortzichtigheid....... :sick:

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

erwingta
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 25, 2011 13:10

=D>
Balocco Classics/dealer Alfaholics voor de Benelux

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jul 25, 2011 13:14

Ik ben groot liefhebber van de muziek die Amy Winehouse maakte en vindt het een enorm verlies.
Het is tragisch te zien dat zo'n enorm talent (als je het mij vraagt, het grootste talent van de afgelopen 20 jaar...) zo

Het is tekenend te constateren hoe diep het niveau op dit forum is weggezakt. De vergelijking met Oslo raakt kant nog wal.
Natuurlijk is het vreselijk wat er daar heeft plaatsgevonden, maar het heeft helemaal niets in dit topic te zoeken!

Patrick.
=D>

Goed verwoord. :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jul 25, 2011 14:24

Amy Winehouse was ernstig ziek. Dat op zich is al een tragedie.
Verslaving is een ziekte, waar het lastig tegen vechten is.
Het is makkelijk om te roepen; "Dan moet je die troep maar niet gebruiken".
Dat heb ik zelf ook altijd gezegd, totdat beide kinderen van een zeer goede vriend van mij
erg verslavingsgevoelig bleken.

De oudste staat nu weer redelijk op de rails, al blijft de angst op een terugval altijd.
Nu is het helemaal mis met de jongste, en het hele circus begint weer van voor af aan.
Het is bijna niet voor te stellen wat een energie en verdriet het kost om zo'n gevecht aan te gaan.
Zowel voor de gebruiker als zeker voor de omgeving.
En ik heb het hier over een warm, liefdevol en hardwerkend gezin.

Patrick.
Niets meer aan toe te voegen =D>
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Terug naar “Het Forum Café”