overigens ..geen medelij met de selectie van feijenoord ...wel met mario been.....wat een wan prestatie....en toch ook de complementen aan psv...want daar horen we niets over

Ik ben Feyenoorder, maar ik snap PSV.Zelf ben ik een Twente fan, uiteraard! Dus niet echt een Feyenoord liefhebber, maar dit is gewoon niet goed voor het NL voetbal! PSV had dit ook moeten weten en had het niet zo af moeten maken op 10-0. Bij 5-0 hadden ze gewoon de bal moeten blijven spelen. PSV haaft er geen enkel belang bij om Feyenoord in de huidige situatie zo te vernederen.
Vanavond hopelijk dan weer eens de volle winst voor Feyenoord tegen VVV!
Greetz,
Bas
Zelf ben ik een Twente fan, uiteraard! Dus niet echt een Feyenoord liefhebber, maar dit is gewoon niet goed voor het NL voetbal! PSV had dit ook moeten weten en had het niet zo af moeten maken op 10-0. Bij 5-0 hadden ze gewoon de bal moeten blijven spelen. PSV haaft er geen enkel belang bij om Feyenoord in de huidige situatie zo te vernederen.
Greetz,
Bas
Gelukkig Patrick.... Dan is dat virus bijna je lichaam uit....Patrick.
(Feyenoorder tot in z'n tenen!)
Mijn idee, behalve dat van Feyenoorder-tot-in-de-tenen-verhaalZelf ben ik een Twente fan, uiteraard! Dus niet echt een Feyenoord liefhebber, maar dit is gewoon niet goed voor het NL voetbal! PSV had dit ook moeten weten en had het niet zo af moeten maken op 10-0. Bij 5-0 hadden ze gewoon de bal moeten blijven spelen. PSV haaft er geen enkel belang bij om Feyenoord in de huidige situatie zo te vernederen.
Greetz,
BasBij 5-0 gas terugnemen....? Jij bent gek, ze hadden er 15 in moeten schieten!
![]()
Wat een zwetsverhaal! Die jongens zijn voetballer, geen boekhouder.
PSV had geen belang? Heb je wel eens van doelsaldo gehoord?
Zeg dan niks.....!
Patrick.
Patrick,PSV had geen belang? Heb je wel eens van doelsaldo gehoord?
Zeg dan niks.....!
Patrick.
Voetbalclubs hebben geen moreel, ze hebben een bak supporters die "bloed" willen zien.Patrick,PSV had geen belang? Heb je wel eens van doelsaldo gehoord?
Zeg dan niks.....!
Patrick.
Mag ik alsjeblieft mijn eigen mening hier verkondigen; net als ieder ander? Zeg dan niks![]()
Je kunt het nu eenmaal van 2 kanten bekijken. Tuurlijk telt een doelsaldo ook, maar wat telt zwaarder? Met 5-0 is je punt ook duidelijk. Feyenoord is van oudsher een topclub in NL. Voorlopig zal het dat niet weer worden aangezien er nogal wat schulden zijn. Feyenoord bungelt onderaan de ranglijst. Moet je dan als PSV zijnde zo'n club nog dieper de grond in trappen/vernederen? Sportief gezien is dat natuurlijk mooi, maar moreel? Als PSV van Twente of Ajax nu met 10-0 kunnen winnen, moeten ze dat zeker doen. Directe concurrenten uitschakelen heet dat dan. Maar Feyenoord verdient op dit moment wat meer respect in deze zeer zware tijd, naar mijn bescheiden mening...
Greetz,
Bas
En dan het landskampioenschap op doelsaldo verliezen......Dat kun je niet verkopen en wil je niet. Als Feyenoord niet nog meer doelpunten tegen wilde hebben hadden ze defensiever moeten spelen! Doe je dat niet dan word je afgestraft! Ik zie geen reden dat een sporter zich moet inhouden om de tegenpartij te sparen van een vernedering en dus niet 'mag' maximaliseren. Dat is tegen de geest van elke sport. PSV zal misschien geen baat hebben om doelpunt 10 erin te schieten maar wat is de meerwaarde om het na te laten?Zelf ben ik een Twente fan, uiteraard! Dus niet echt een Feyenoord liefhebber, maar dit is gewoon niet goed voor het NL voetbal! PSV had dit ook moeten weten en had het niet zo af moeten maken op 10-0. Bij 5-0 hadden ze gewoon de bal moeten blijven spelen. PSV haaft er geen enkel belang bij om Feyenoord in de huidige situatie zo te vernederen.
Je verzint ze ook waar je bij staat heIets wat in 020 onmogelijk zou zijn..........