Ik snap je verhaal helemaal, de mito vind ik een leuke auto, en voor lange afstanden meer geschikt dan de 33, maar elke keer als ik met de 33 weer een stukje heb gereden dan voelt de mito weer gevoelloos en veel te 'glad' aan. Overigens is de 33 wel de oudste auto waar ik zelf (in ieder geval recent, en met enige regelmaat) in rijd, dus in hoeverre de 33 echt gevoel heeft, of gewoon oud is, kan ik ook slecht beoordelen, ik weet wel dat ik het een leuk rijdend bakkie vindik denk niet dat alfa weer boxers gaat maken... nee, misschien ben ik nog meer 33-gek dan alfa-gek. kleine kanttekening is wel dat ik nog geen andere alfa heb mogen bezitten.(geen aanval, puur nieuwsgierigheid naar hoe jij dit ziet, blijf je permanent hangen op de 33, of loop je gewoon 15 jaar achter?)
wat echter wel als een paal boven water staat is dat ik moderne auto's (vanaf 2000) gewoon niet lekker vindt rijden. het gevoel ontbreekt me.

De kans op nieuwe boxer-motoren schat ik ook erg klein in, wat wel erg jammer is, ik vind het een leuk blok (en met de huidige voetgangers-bots proeven zou zo'n plat blok weer een lage neus-lijn toestaan)
Ik vraag me ook wel af hoe bijv. een 916 GTV zich gedraagt, ik vind het een bloedmooie auto, en ik wil er echt een, maar hoeveel gevoel er in het rijden zit moet ik nog ervaren.