Uiteraard zonder spoilerT, eet ook niet zoveel taart,dus een taartschep is in deze overbodig.
Dus als jij je rijbewijs haalt, is er geen taart?Mooi he, staat bij mij op de oprit om klaar gestoomd te worden voor mijn rijkunsten
Uiteraard zonder spoilerT, eet ook niet zoveel taart,dus een taartschep is in deze overbodig.
Tips en trucs zijn uiteraard altijd welkom. Zal even kijken wanneer ik met de Bella een keer naar mijn werk ga in Delft. Dan kunnen we misschien wel even koffie komen drinken.Laat maar weten als je vooraf tips en trucs wilt. Dan ben je welkom voor de koffie... Wel je bella meenemen, dan kan ze even snuffelen aan de Patserbak (die wel z'n originele SpoilerT heeft mogen houdenZal mij benieuwen hoe we het er vanaf gaan brengen, maar ik gok slechter dan de auto zelf)
Zekers. Komt goed!faxen nog wel even
CHECK! VINK! Ava is geveranderdT.je moet alleen je foto wel veranderen he, er staat nu een 75 gril als avater... (ow oeps, ja ik ook ja... de 33 is er al een jaar of 5 a 6 niet meer........sorry, niks gezegd)
Ja dan maar een ava van je brommer ofzo. Weet het anders ook niet. Ja of van die grill die je nog hebt hangen in je garagenu ik nog