En kom op, die 16 euro... Dat is vrijwel alleen bij auto's. Als je je auto dan verkoopt op MP hebben zij jouw een x aantal duizend euro laten verdienen, is het dan zo'n probleem om 16 euro te betalen? Het werkt perfect, ja, die reclame-dingen zijn allemaal wel minder ja, daar heb je gelijk in.
Dat van de Telegraaf is echt onzin wat je zegt hoor, daar werd procentueel net zo veel/weinig verkocht als op marktplaats met als minpunt dat iedere advertentie dezelfde kon zijn, op MP zie je foto's krijg je veel info en dat alles in een oogopslag. Je hebt het ook over dat het dan wel een miljoen keer gedrukt moest worden, da's ook erg kort door de bocht hoor, je advertentie kost MP waarschijnlijk meer aan dataverkeer dan de Telegraaf aan inkt...

Moet zeggen dat ik dit wel een interessant topic vind, alleen jammer dat je zelf alles neerknuppeld met 'onzin dit', 'onzin dat', 'slaat nergens op', 'zo lusten me er nog wel een paar', kom op, ook een beetje open staan voor andere ideeën.
Ik bel de auto ook nooit omhoog, mensen die zoeken op een auto komen hem vanzelf tegen. Je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.
Ik denk dat als je de prijs per bekijker van de advertentie bekijkt MP nogsteeds één van de goedkoopste is...