Schitterend initiatief, MAAR, als het echt als afsluiter is, zou dat wel eens moeilijk kunnen worden.
Maak daar maar dik 3 uur van.............. De meesten moeten toch wel 1,5 uur sturen naar huis
Het heeft de aandacht van de organisatie.Schitterend initiatief, MAAR, als het echt als afsluiter is, zou dat wel eens moeilijk kunnen worden.
Ik reed vorig jaar in het laatste register (op zondag) en toen ik weer van het circuit kwam was de boel al serieus leeg gelopen !
ik weet het, ik heb makkelijk praten (in een 20 minuten thuis) maar als je zo'n recordpoging kunt doen dan mag je dat toch niet missen?Het heeft de aandacht van de organisatie.Schitterend initiatief, MAAR, als het echt als afsluiter is, zou dat wel eens moeilijk kunnen worden.
Ik reed vorig jaar in het laatste register (op zondag) en toen ik weer van het circuit kwam was de boel al serieus leeg gelopen !
Keerzijde is dat het hele gebeuren enorm veel verkeer op de paddock veroorzaakt en de nodige tijd in beslag neemt. Dat dwingt dan de deelnemers van de laatste registers nóg later naar huis te gaan (en sommigen moeten dan nog 1,5 tot soms 3 uur...)
Tof van je om er niet meteen bij te zeggen dat je Michel bedoeltIk blijf ook, maar al die kerels die zaterdagavond de grote jan hebben uitgehangen, en dan zondag met kleine oogjes, een wankele maag en hoofd vol drilboor rondwankelen halen nooit het einde![]()
Tof van je om er niet meteen bij te zeggen dat je Michel bedoeltIk blijf ook, maar al die kerels die zaterdagavond de grote jan hebben uitgehangen, en dan zondag met kleine oogjes, een wankele maag en hoofd vol drilboor rondwankelen halen nooit het einde![]()
![]()
Oeps...![]()
Jullie zijn met z'n tweeën, dus de oplossing ligt voor de hand....dus het dilemma zal zijn : Fotookes nemen of meerijden .
Neen hoor . Ik weiger tegenwoordig nog handgeschakelde dingen te rijden . Bedankt voor de tip Hans .Jullie zijn met z'n tweeën, dus de oplossing ligt voor de hand....dus het dilemma zal zijn : Fotookes nemen of meerijden .
Euh... nieuw dilemma
Ik weiger tegenwoordig nog handgeschakelde dingen te rijden .